Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britax Toddler rattaat - onko kukaan nähnyt livenä?

12.03.2008 |

[quote]

Toddlerit olivat kyllä hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvät. Liikkeessä oli silloin 199,- ja jalkapeitto samaan hintaan. .

[/quote]

Saanko udella mistä noin halvalla (199e)toddlerit saa??? Vantaalla At-lastenturvassa hintalapussa luki 249e.

Scoottereihin verraattuna Britaxin Toddlerit ovat mielestäni paremmat, koska selkänoja menee paremmin makuuasentoon, eli Britaxissa voi oikeasti nukkua. Näyttivät kaupassa kivoilta ja keveys yllätti positiivisesti. Meille myyjä sanoi että Btitax toddlerit ja Teutonia timmyt ovat käytännössä samanlaiset-hinta vain on puolet enemmän Teutonioissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitenköhän toimii isommilla lapsilla ?

Vierailija
2/14 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pähkäillyt Emmaljunga Scootereiden ja Brio Racien välillä, mutta kummissakin on huonot puolensa (mun mielestä). Onko noita Britax Toddlereita PK-seudulla muualla myynnissä kuin Pikku Hurmurissa? En jaksaisi minäkään lähteä sinne noita testaamaan. Värit on kyllä tosi tylsät ja väärät mun makuun. Scootereissa ois ihanat värit, mutta...

Mitä " kesakuinen" tarkoitit sillä, että noista Toddlereista puuttuisi jalkatuki? Kyllähän kuvassa näkyi sellainen! Vai ymmärsinkö kysymyksesi väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat vaan roikkuu eikä niille ole mitään telinettä siellä alapäässä laskea, jos on jo pidemmät jalat, kuten yleensä on...

Itse näin noin livenä Lauttasaaren Vaunuaitassa - mutta silloin olin muuta katsomassa, eikä siellä lauantairuuhkassa mahdu muutenkaan kunnolla katsomaan, mutta pitää palata sinne joku arki-ilta - Scootereiden vaihtoehdoksi minäkin noita harkitsin....

Vierailija
4/14 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattaiden hankinta on nyt ihan oikeasti edessä ja pähkäilen Britax Toddlerin ja Brio Racen välillä. Syy näiden kahden valintaan, on pelkästään makuutilan pituus. Missään muissa rattaissa ei näytä olevan yli 90 cm makuutilaa.

Elin otan mielelläni kokemuksia molemmista tai toisista vastaan! Huomenna lähden sitten katsomaan ja ostamaan.

Vierailija
5/14 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin pitkän pähkäilyn pari viikkoa sitten toisten rattaiden ja näiden Toddlerien välillä. Toddlerit olivat kyllä hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvät. Liikkeessä oli silloin 199,- ja jalkapeitto samaan hintaan. Värit olivat monipuoliset: harmaa/musta, punamusta, punainen, beige/musta, sininen. Tässä muutama huomio: turvakaari mielestäni hirmu alhaalla (ei irroitettavissa eikä säätyvä), ja tärkein syy miksi en ostanut oli se, että istumasyvyys (selkänojan ja turvakaaren väli) oli mielestäni pieni ja vietti eteenpäin, joten meidän tyttö (1 v.) ainakin heti valui kiinni siihen remmiin joka menee jalkojen välistä. Myyjäkin huomasi saman. Mutta muuten olivat tukevan oloiset, kuomu oli hyvä, renkaat olivat isot ja rattaat näyttivät livenä huomattavasti paremmilta kuin kuvissa (netissä).

Vierailija
6/14 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paremman näköiset olivat livenä kuin netissä, mutta lapsihan valuu niistä ulos. Tai siis turvakaaren remmi pysäyttää... ;-) En jäänyt sitä sen kummemmin pähkäilemään, koska olivat mielestäni liian matalat (olen tosin 180 cm pitkä).

Muuten ihan kivan tuntuiset rattaat. Tavallaan halvempi kopio Teutonian Timmy rattaista.

Vierailija
7/14 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikuttivat ihan kiinnostavilta. Meillä harkinnassa Scooterit, niitä olin kaupassa taas katselemassa, ja huomasin vieressä nämä Britaxin toddlerit. Eipä tarvi meidän kyseisiä rattaita harkita. Olivat paljon huterammat ja jotenkin heikomman oloiset kuin scooterit. Myyjäkin nyökytteli ja oli samaa mieltä, että ehdottomasti ovat scooterit laadukkaammat. Noissa britaxin rattaissa oli jotain muoviosia rungossakin. Ja myyjä on ystäväni, joten tuskin oli mitenkään puolueellinen mielipide... Mutta makuasioitahan nämäkin =) Tosin plussaa se, että toddlerit menivät ihan makuuasentoon.

Vierailija
8/14 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopukselle ollaan hankkimassa kuomurattaita, Scoottereita olen ihaillut, mutta nyt törmäsin näihin.

Kiinnostusta herätti varsinkin tuo alas asti menevä selkänoja. Käyttäjien kokemuksia vastaanotetaan mielellään :)

Saakohan noita Tampereelta mistään? Äkkiseltään kun googlettelin, niin löytyi nettikaupoista, eikä läheltäkään Tamperetta.

Vierailija
9/14 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väli ahdas myös scootereissa ja racessa-vaikea kuvitella paksua lämpöpussia siihen isomman lapsen kanssa. meillä vajaa 2v vielä ainakin haluaa istua jalat suorassa, alkaa kiskomaan sitä jalkatukea aina vaaka-asentoon jos lasken alas :D

Vierailija
10/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan mukavan näköiset rattaat, mutta minkälaiset ne ovat kooltaan verrattuna esim. Emmaljungan Scooteriin tai Brion Racen? Mistään en löydä teknisiä tietoja, enkä millään jaksaisi lähteä niitä katsomaan.

Vierailija
11/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on 12kg.

Makuuosan pituus 95cm (tosi hyvä) ja istuinosan leveys 32,5cm.

Väreinä varastosta löytyy musta, punainen ja sininen.

Takuu 24kk.

Todella hyvät rattaat..:)

Kertokaa tosin vielä, jos teiltä löytyy mielpiteitä näistä.

Vierailija
12/14 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietiskelin ihan samoja asioita, eli minkähän kokoiset ovat ulkomitoiltaan verrattuna juuri Scootereihin ja Raceihin? Entäs kasattuna?

Hinta myös ehdottomasti kiinnostaisi??

Tosi huonosti löytää netistä mitään tietoa ja meillä ei ole täälläpäin lähimainkaan paikkaa joka niitä myisi :(

Vierailija
13/14 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on kun piti huvikseen alkaa googlaileen :).

eli 249 ¿ tuolla..

Vierailija
14/14 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Toddlerit olleet käytössä, ja pidetty on. Siskolla oli Scooterit, renkaat niissä oli huonommat kuin Toddlereissa, (huomasi täällä maalla), muuten aikalailla samanlaiset. Kannattaa miettiä mistä maksaa..

Pidin myöskin tuosta kuomusta Toddlerissa, kun meillä nukutaan pihalla vielä kesälläkin. Takaosan kuomusta siis sai auki vetoketjulla, ja kuomun sisällä on hyvät verkkotaskut itkuhälyttimelle/yms.sälälle. Meillä otettiin käyttöön jo vähä alle vuoden iässä, kun käytössä oli siskon käytetyt vaunut, joten siksi siis on ollut tarvetta monenmoiselle. Jalkapeite hyvä, ja pieneen tilaan ovat menneet. Ja siis edelleen käytössä. Suosittelen. :)

Ihmettelen vain, siskon vaunuissa oli juuri samanlainen kuomu/verkkohomma/taskut ja samat ompeleet/materiaalit/lukitukset kuin tässä rattaassa. Eri merkkiset kylläkin (firkon tms.). ?:|