Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joukon jatkoksi ilmoittaudun

12.03.2008 |

Lueskelin tossa muiden viestejä ja ajattelin itsekin uskaltautua mukaan.

Ollaan molemmat miehen kanssa 30, tänä vuonna jo 31 (hui), ja ensimmäistä toivotaan niin kovasti! yritys alkoi lokakuussa, eli nyt on menossa kuudes yeityskierto.

Kokeilin ovista tikutella mammaksin luiskatesteillä, arvelen oviksen bonganneeni...en kyllä ole varma kuitenkaan. Menkkoja odottelen pois jääviksi maanantaina...odottavan aika on pit-kä! Haluaisin osata relata jotenkin ja olla ajattelematta jatkuvasti näitä vauvatoiveita, mutta ei mahda minkään, uniinkin tulevat jo kääröt :)

kp 28/34 yk6

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon. käyppäs vielä pinoutumassa vaikka tohon ensikoitten pinkkaan. Ekahan teillä oli toiveissa? Ymmärsinkö oikein?

Vierailija
2/3 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan vauvahaaveilemaan!=)

Itselläni on melko samantapainen tilanne kuin sinulla. Kauhean aktiivisesti en ole tänne kirjoitellut, mutta taustaillut kyllä jo pitemmän aikaa.

Minulla ikää kuukauden päästä 30 ja tuolla isännällä vuosi vähemmän. Me jätettiin pillerit pois elokuussa ja ahkerasti on sen jälkeen yritetty, vielä ei kuitenkaan mitään tulosta. Mulla oli pillereiden jälkeen 30-40 päivää aina kierto, ja nyt onkin ensimmäinen Tero-kierto menossa... Gyne sanoi, että jos kierto on 34 tai siitä yli, ovista ei usein edes tapahdukaan ja raskautuminen sen takia antaa odottaa itseään! Nyt siis toivekkain mielin eteenpäin! Tosin kyllä tuo ikäkin jo alkaa pikkuhiljaa huolestuttamaan...

Mekin myös esikoisesta haaveilemme.

Paljon intoa puuhailuihin ja plussatuulia!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista, mukavaa että samassa veneessä on muitakin :)

Taas kerran olen tuntevionani erityisiä raskauteen viittaavia tuntemuksia, mutta niihin ei taida olla luottaminen.

Ajattelin et näiden (epäilemättä kohta alkavien) menkkojen jälkeen varaan gyneajan...

Tarkotus oli muuten tuo viestini lisätä sinne ensikkojen jatkoksi, mut onistuin sössimään sen tänne yleiselle puolelle :-) Siirrynpä jatkossa sinne.

Plussaonnea!