Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ketä nikillisiä täälä onkaan? mielipiteitä ja kommentteja nikillisistä?

Vierailija
12.03.2008 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vastauksia nikillisiä iteltään ja muilta.

Vierailija
2/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus oli aika moniaki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistatko ketkä kirjottelee nikillä? kommentoisitko niitä?. en tehny kyselyä ilkeily mielessä vaan ihan uteliaisuuttani. ap. =)

Vierailija
4/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa hyvältä tyypiltä ainakin kommenttiensa perusteella.

Vierailija
5/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nikillisistä en osaa sanoa mitään.

Vierailija
6/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut päivystää kuinka kauan ja kuinka usein käyt täällä

Tyypillistä suomalaista kyylä-mentaliteettia

Vierailija
7/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin.

Tyypillisiä nikkiläisien tuntomerkkejä: mukavia ja voimakastahtoisia, paksunahkaisia ihmisiä, joille on usein aika se ja sama mitä muut heistä ajattelee - näin siis ainakin ne, jotka tänne pidempään kirjoittelevat nikillä. Itse taidan tykätä lähes kaikista nikillisistä, vain pari poikkeusta tulee mieleen.

Yleensä kai nikilliset jakavat ihmisten mielet aika kahtia - toiset jatkavat ärsyyntyä toisten mielipiteistä ja toisaalta toiset taas tykkäävät siitä, kun tunnistavat jonkun tyypin kirjoitukset ja pystyy sitten ehkä luomaan jotain viitekehystä tarinalle.

Borgå vaikuttaa aivan huipputyypiltä - älykäs ja hauska. Omasta mielestäni olen itsekin moinen irl, mutta jotenkin kirjoitetussa tekstissä en osaa olla juuri koskaan hauska.

Nikillä kirjoittaminen on minusta pääsääntöisesti mukavaa, toki olen minäkin sen varjopuolet saanut kokea, mutta hyvä teflonpinnoite on saanut minut pysymään täällä jo vuodesta 1999. Kun elämää on muuallakin, niin ei se käsitys omasta itsestä täällä nimettömien haukkujen keskellä miksikään muutu.

Terveisiä kaikille tutuille nikillisille ja nikittömille (jälkimmäisiäkin tiedän täällä olevan).

Vierailija
8/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika yms. Disaronno ja HardCoreZen tulee kans mieleen

Vierailija
9/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin ylimielisyyden huipentumia.

Vierailija
10/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä anonyymiä puuhaahan se on...?

Vierailija
11/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun välistä poistetaan viestejä ja numerot muuttuvat. Itseäni nikki auttaa myös muistamaan käytöstapani, eikä tule huononakaan päivänä sanottua niin pahasti, kuin ehkä ilman nikkiä tulisi.

apilatar:

Yhtä anonyymiä puuhaahan se on...?

Vierailija
12/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on saletisti joku nikillinen ja haluaa testata muistaako kukaan häntä.

S80 on luultavasti hauskin nikillinen palstailija. Harmi vaan, että senkin jutut on nykyään aika laimeita.

Ei oo mikään ihme, ettei täällä kovin moni nimimerkillä kirjoittele; heti tulee sellaista paskaa niskaan, ettei oo ennen nähty.

Vierailija
13/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotkut päivystää kuinka kauan ja kuinka usein käyt täällä

Tyypillistä suomalaista kyylä-mentaliteettia

Vierailija
14/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin enää mitään ' nussitaan pihavajassa ja vahditaan pihalla leikkiviä lapsia samalla' tai ' ei ei meillä oo uima-allasta' ' ai siis tarkoititte sisällä? Onhan meillä tuossa ulkona tosin!' - legendaarisia ;)

Vierailija
15/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatte ns provoja nikittömänä. Samoin vastaatte aivan eri tavalla nikin kanssa kuin ilman. Moni nikillinen ei ole " suosiossa" ehkä jonkin yksittäisen joitakin ärsyttävän kirjoituksen johdosta. Mutta jos kerran on nimimerkki, miksei sitä voi käyttää aina? Mitä se haittaa jos joku arvostelee? Aihevapaahan tämä on. Kyllä tänne mahtuu monenlaista mielipidettä, kunhan ei sorru suorastaan herjaamiseen, haukkumiseen, kunnianloukkaukseen jne.

Vierailija
16/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli ' nussin just 17-vuotiasta' . Jätin mainitsematta oman ikäni, olin silloin 19 ja mammat veti herneen nenään :)

Jos joskus tulee kysyttyä neuvoa/vastattua joitan tosi henkilökohtaista (terveyteen liittyvää lähinnä) niin teen sen ilman nikkiä.

Vierailija
17/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mulla kans noi terveys-jutut, mihin nikittömänä.

Kellään tuskin on mitään mielikuvaa musta, niin harvoin kirjoittelen.

Vierailija
18/21 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nikkejä, mutta sanotaan näin, että sellaiset, jotka jaksaa samaan tapaan kuin se yksi joka aloittaa joka viestin Kulli sanalla (okei, itsekin sanon aina moi, mutta lienee ehkä yleisempi tervehdyssana) ja samoin ne copypaste jutut on sellaisia, joita en jaksa ymmärtää. Ymmärrän, jos joku purkaa jotain pahaa oloaan tänne anonyyminä tai nimimerkillä, mutta tuommoiset " herätän huomioa vaikka millä, mutta en kuitenkaan tarvitse itselleni mitään muuta kuin muiden ihmisten ärsyyntymisen" ovat selvästi mun käsityskyvyn yläpuolella. Saa selittää mulle, että mitä ja minkälainen ihminen sellaisesta saa.

Sillä vanhalla aihevapaalla oli ihania ihmisiä, joita vieläkin lämmöllä muistelen. Muistaako joku kenenkä kanssa se Vivian (?) seurusteli? Mies palstaili siis myös ja hällä oli keskivertomiestä enemmän korvien välissä. Ja kukas olikaan se nainen, joka oli joku ylemmän johdon sihteeri tms. jolla oli yksi tyttö ja sittemmin erosi? Kaikki tais olla Espoosta.

Äitimammaset oli kyllä ihan parhaat. Vieläköhän se ketju on jollain tallella?

Mä en ole provoillut ja mun kirjoituksia ei ole viime joulun alla ollutta postikortti-episodia lukuunottamatta kyllä koskaan provoksi luultukaan. Joskus olen kysellyt täällä jotain anonyymisti, lähinnä sellaisia asioita, jotka eivät ole ihan mun omia vaan jonkun tutun tms. Viime aikoina on kyllä käynyt " stellat" eli en oikein pääse tänne kirjoittamaan ilman bugeja ilman nimimerkkiä, joten 99,99% tulee kirjoitettua ihan nimimerkillä.

Vierailija
19/21 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kirjottaa kaiken ihan omalla nickillä ja tähän teflonpintaan ei juu jää muiden mielipiteet kii=)

Sanojeni takana seison, vaikka kasvotusten. Rohkea rokan syö.

Vierailija
20/21 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilahti alettiin pitää minun kirjoittaminani. Siksi kirjauduin ja yritän nyt käyttää tätä aina. Tosin joskus kiireessä vastaan johonkin kirjautumatta,mutta siitä yritän pitää kiinni, että oma lempiaiheeni vammaisuus olisi minun puoleltani aina nimimerkillä käsitelty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi