Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

veisitkö lapset hoitoon pph:lle jolla iso koira ja kaksi kissaa?

Vierailija
12.03.2008 |

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: hän puhui kuopasta, ei kaivosta,

minäkin ymmärrän että kuoppia vain tulee, kaivon tekee joku. Siinä on vissi ero.

Vierailija
42/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: se hysteerikkoäiti ;-)))

Vierailija:mutta jos ap näkee jokaisen kuopan kaivona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vie lastasi mihinkään, älä kenellekään, koskaan, sillähän se on ratkaistu

Vierailija
44/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olevan se työ sellainen polkuhomma, jota tekee naiset kun ei muuta pysty/osaa/kykene

lastentarhanopettajia kunnioitan ja nostan hattua

Vierailija
45/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat joillakin nurkilla köniisi, niin menetkö sinne uudestaan? Jos syöt jossain ravintolassa huonoa ruokaa, menetkö sinne uudestaan? Jos koira puree lastasi niin vietkö lapsesi koiran luokse ja jätät valvomatta? Jos jonkun mielestä se on ihan ok, niin sitten on. MInusta ei.

Vierailija
46/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat eivät osallistu lastenhoitoon, eikä koiria ole koskaan tarvinnut viedä kenneliin, lapsia on katsonut kummipariskunta, koiria eläinrakas ystävä

Vierailija
47/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen ei ole vastausta kaikissa elämäntilanteissa kaikille ihmisille kaikkialla. Minä veisin lapseni koiraperheeseen mielelläni (ja lapset kiljuisivat riemusta, pieninkin, jota on näykkäisty sormikkaista yleisellä polulla).

Vierailija
48/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni oli aina käsi ojossa mennäkseen silittämään koiraa. Hänellä ei ollut minkäälaista tervettä pelkoa koiria kohtaan. Vaikka lapseni tykkäävät koirista, en veisi lapsiani kyseiselle pph:lle.

Mutta tuo ensimmäinen lauseesi oli aika tyhjentävä.

Vierailija:

Kaikkeen ei ole vastausta kaikissa elämäntilanteissa kaikille ihmisille kaikkialla. Minä veisin lapseni koiraperheeseen mielelläni (ja lapset kiljuisivat riemusta, pieninkin, jota on näykkäisty sormikkaista yleisellä polulla).

Vierailija
49/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällanen tilanne, että kotona on pikkulapsia ja aloitan syksyllä pph:n hommat. Meillä 2 pikku koiraa, jotka ovat äärimmäisen lapsi rakkaita ja toisaan antaisivat vetää " hännästä ja korvista" .

MUTTA minä en anna lasten leikkiä liian kovakouraisesti koirien kanssa. Jo ihan koiran itsensä takia. Koiran kupille, eikä punkkaan mennä ja kun huomaan, että koira hakee etäisyyttä ja rauhaa, niin sillon ei ole kellään mitään asiaa koirien lähelle. Omille lapsille olen opettanut kunniottamaan koiria. Tossa aikasemmin joku kertoi, että koiran piti olla kiltti ja kun vekarat pomppi päällä, niin hyökkäs. Tuossa oli kyllä koiran omistajan vika, että edes antoi lasten telmiä koiran kanssa. Itse olen mieluummin varovainen varsinkin pikkulasten kanssa, sillä hyvin pieni saattaa satuttaa koiraa vaikkei tahtoisikaan. Koira on ihana asia omille ja vieraiden lapsille. On koiran omistajan vastuu antaa koiralle rauha lapsista. jos siinä koko ajan joku lapsi häplää, härnää, nippaa ja vetää, niin voin uskoakin että kilteinkin koira ärsyyntyy.

Meillä onneksi, niin iso koti, että voin päästää koirat karkuun lapsilta toisiin huoneisiin=)

Vierailija
50/57 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta on haettava pph-paikkaa lapselle ja olen jo etukäteen päättänyt, että haen paikkaa, jossa ei ole mitään lemmikkieläimiä. Onneksi pph-paikkoja on meidän alueella niin runsaasti, että ei pitäisi tulla ongelmaa. Syyt: oma eläinpelkoni sekä se, että en halua altistaa lastani eläinten arvaamattomalle käyttäytymiselle. Ja minulle on ihan sama miten luonnosta vieraantuneina muut ihmiset minua pitävät.

Vierailija
51/57 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään itse koiria ja inhoan kissoja enkä tykkää muutenkaan oikein eläimistä, en osaa niihin luottaa...

Vierailija
52/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen auktoriteettinsa ja myös kokemuksensa tässä asiassa voi ylittää äidin käsityskyvyn: lapsi oppii, uskoo ja tottelee. Äidit nuo toivossa väkevät, oppisivatpa he jotain lapsiperheiden koirilta, joilla on uskomattoman suuri sydän ja järjettömän pitkä pinna. Siihen ei ihminen yllä.

Vierailija
53/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira ei koskaan ole samassa tilassa lasten kanssa. Se on joko toisissa huoneissa tai ulkona kun lapset ovat hoidossa. Toki usein hoitajan opastuksella saavat silittää koiraa.

Kissa on ulkokissa, eikä paljonkaan lasten tekemisissä.

Mitään ongelmia ei ole ollut. Meillä on koira kotonakin.

Vierailija
54/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koirat makoilevat pedillään (EI-paikka lapselle) tai tarkistavat ruokakuppinsa täyttöastetta (yleensä nolla, harmillinen hännänhuiskaus). Harvemmat koirat jaksavat olla kiipeilytelineenä, ratsastettavina, hännästä ja höplästä vedettävinä, joskin niitäkin on. Jos olisin pph:n koira, pysyisin kaukana niistä pienistä pirulaisista, joita mammat niin varjelevat. Jos olisin pph, takaisin koiralle rauhan, ja lapsille muuta lystiä.

Vierailija
55/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan fiilispohjalta heitin.

Vierailija
56/57 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen itse pahasti allerginen ko. eläimille.

Jos ei olisi allergiaa veisin mielelläni lapset hoitoon sellaiseen paikkaan missä on eläimiä.

Vierailija
57/57 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö veisitte lapsenne pph:lle missä iso koira?