jos saisit tietää
että sun mies on joskus aikoja (ennen sua ja lapset) maksanu seksistä, muuttaisiko se sun näkemys miehestä ja vaikuttaisiko se teiän suhteeseenne?
Kommentit (6)
ihan hauskanpitoo vaan, se sanoi. =X
-ap-
Olen kysynyt onko käynyt maksullisissa koskaan, ja ei kuulema ole. En löydä syytä miksi valehtelisi, muistakin asioista ollaan puhuttu avoimesti. Syy miksi ei ole käynyt on kuulema justiinsa se että, kun sit pillua on saanut ilmatteeksikin.
noi naiset varmaan nauttii siitä että tarvii niin kipeesti rahaa että on pakko myydä ittensä. =/ mulle ainakin riitti kaverit, bileet tai huvipuisto jos halusin pitää hauskaa.
-ap-
Ihan seurustelun alkumetreillä kertoi. Kyllä se ahdisti mua alkuun aika paljon, kun mulla oli kauheita stereotypioita miehistä jotka käy maksullisissa, enkä jotenkin saanut sitä sovitettua yhteen sen suloisen pojan kanssa, jonka olin tavannut.
Mies oli päättänyt hankkiutua poikuudestaan eroon, ja oli sitten maksanut siitä. Oli käynyt kaikkiaan muutamia kertoja " opettelemassa" . Se sen ensimmäisen kerran lopuksi prostituoitu oli katsonut sitä jotenkin kiltisti/lempeästi/säälivästi ja sanonut: sinun pitäisi hankkia tyttöystävä.
Hyvä mies se on nykyisin, pienten tytärten isä, ja nykyisin paljon järkähtämättömämpi feminsti vielä kuin minä. Eikä ole ylpeä kokemuksistaan maksullisten kanssa - joskus sitä vähän ahdistaa se ajatus, että lapset saisi ikinä tietää - mutta ei se ole sellainen mennetä märehtivä tyyppi. Ihmiset kasvaa ja muuttuu.
-ap-