Ihanaa! Sain tänään lähetteen rintojenpienennysleikkaukseen...
Johan näistä isoista tisseistä onkin aika päästä eroon. En jää ikävöimään miesten katseita, sillä ne ovat enemmänkin olleet kiusallisia kuin nautinnollisia... Ainakaan minulle.
En kyllä ymmärrä niitä naisia, jotka ottavat silikonit vain saadakseen isot rinnat. Sairauden ym. takia voin ne ymmärtää, mutta kohtuus koossa olla pitää.
Kommentit (23)
muhkuroista: arven kohdalla tuntuu pientä kovempaa kudosta, muuten ei muhkuroita. Eikä sitä kovempaa kudosta tunne kuin erityisesti tunnustelemalla tarkkaan, eli ei ole merkittävästi kovempi kuin muukaan rinta, mies ei esim. sitä tunne meillä.
arvista: arvet vaalenee pikkuhiljaa, nyt kohta 3v leikkauskesta nännin ympärillä näkyy pienen pieni vaalea viiva jota ei näe kuin läheltä katsoessa, pystyviiva erottuu ehkä hieman paremmin, muttei " paista" pahasti sekään. jos ei siis ihan läheltä pääse tarkastelemaan ei välttämättä edes huomaa.
(ja olen siis myös 24)
lähetteestä puolivuotta meni ennen kuin pääsin plastiikkakirurgin arvioon ja siitä vasta pääsee leikkaus jonoon, jossa olin siis kaksi vuotta.
Nänneihin tunto on palautunut pikku hiljaa, nyt kohta 3v leikkauksen jälkeen molemmat tuntevat, mutteivät ehkä ole ihan yhtä herrkät kuin ennen leikkausta. Ennen olivat suorastaan arat joten ene ole siitäkään pahoittani, pääasia että tuntoa edes on. Olen kuullut että joillakin tunto ei palaa.
Plastiikkakirurgin kanssa kannattaa myös keskustella siitä millä tekniikalla leikkaus olis paras tehdä!! Mulle tehtiin sellainen leikkaus jossa maitotiehyitä ei säästelty eli arpi tuli vain pystyyn ja nänin ympäsi, imetystiehyet säästävässä leikkauksessa arvet ovat huomattavasti suuremmat, kulkevat pystyn ja nännin lisäksi koko matkan rinnan alla.