Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mielialakääkkeiden lopettaminen olla näin rajua?

Vierailija
11.03.2008 |

Minun piti jo vuosi sitten lopettaa, kun olin niin hyvässä vedossa, mutta jouduin jatkamaan, kun vaikutus loppui melkein samana päivänä kuin olin pilleriä ottamatta - eli siis ei olleetkaan nostaneet tasoja.

Sama nyt. Olen heti kuin perseen ammuttu karhu. Tajuan itse eron ihan silmän räpäyksessä. Nyt olen ollut 4 päivää ottamatta - pehmeä lasku ennen tätä oli eli otin yhden joka toinen päivä.

Minulla on ollut Cipralex, joka on runsaat 2v ollut tosi hyvä ja apu tuli melkein silmän räpäyksessä, mutta en tajua, että se häviäisi myös silmänräpäyksessä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä annostus sinulla on? Ota ensin 3/4 tabletista 2 viikko, sitten 2/4 2 viikkoa ja lopuksi 1/4 2 viikkoa.

Saako Cipralexia nestemäisenä? Jos saa, niin voit vähentää vielä hitaammin.

Vierailija
2/3 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä puolikasta muutama päivä, sitten neljäsosaa, sitten joka toinen päivä neljäsosa tms. Tuntuu, että olet liian nopeasti lopettanut/lopettamassa.

Toisekseen, ehkä lääkkeen lopettamisen jälkeen menee hetki, että keho pääsee taas tasapainoon. Eli kannattaa kuulostella pitemmän aikaa, että pärjääkö ilman lääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun sama lääke on paniikkihäiriöön ja se tulee heti takaisin jos lopetan lääkkeet. Johtuu siis aivojen erittämästä serotoniinin määrästä;että siihen ei pelkkä oma halu riitä jos haluaa elää ilman lääkkeitä.

Kolme kertaa on yritetty lopettaa mutta ei onnistu.