Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin Turkkiin.. Tekisi mieli mennä sinne uudestaan, mutta onko hölmöä

Vierailija
02.04.2008 |

matkailla kerta toisensa jälkeen samassa kohteessa?

Ja siis ihan lasten ja miehen kanssa olen menossa, ihastuin tosiaankin vaan maahan, kulttuuriin ja eksotiikkaan..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiassa on monta eri puolta.

+ tietää viihtyvänsä paikassa ja tuntee paikat, kaupat eli niiden etsimiseen ei mene hukka-aikaa

+ voi tutustua kulttuuriin ja maahan paremmin, käydä eri retkillä eikä tule vain sellaista pintapuolista kuvaa yhden viikon matkan perusteella

- uuden kohteen eksotiikka, onhan sekin mukavaa nähdä uusia paikkoja

- matkakohde voi olla pettymys kun sitä ei tunne etukäteen

Itse olen käynyt viimeiset kolme kertaa samassa paikassa lomalla, tosin siksi, kun minulla on tuttuja siellä niin pääsen sinne edullisesti. Onhan siellä kaikki perusnähtävyydet nähty ja pitää oikein keksimällä keksiä näkemistä, että sinänsä haasteellisempaa. Lisäksi ei näe uusia maita ja kulttuureita. Hyvä puoli on se, että tuntee paikan niin ei mene aikaa kaiken uuden löytämiseen, tietää mistä saa ostettua mitäkin jne.

Mutta luultavasti jos minulla ei niitä tuttuja siellä olisi niin menisin seuraavaksi jonnekin muualle.

Ja voithan sinä ap vaihtaa kohdetta Turkin sisällä, tosin siinäkin on se pettymysvaara, kaikki kohteet eivät ole samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla