Lihavuus estää tietyt seksiasennot, mites muilla, kokemuksia ja vinkkejä
Meillä mies tanakka mahakas 120kg ja vaimo 110kg mahakas, roikkuva vatsa. Meillä miehellä pieni vehje joten aika mahdotonta on touhuta kaikissa asennoissa. Miehen päällä en voi istua, happi loppuu, takaapäin miehen vehje ei yletä kokonaan ja ei tunnu missään, lähetyssaarnaaja-asennossa miehellä loppuu pänni käsistä ei jaksa kannatella itseään, muuten vaimo litistyy. Meillä ainoana asentona nykyään suuseksi, vinkkejä ja keinoja , kun laihdutus ei onnistu nopeasti.
Kommentit (4)
Miksi helvetissä et muka pysty istumaan miehes päällä? Onko sillä keuhkot lanteissa?
tuon kokoiset ei edes ole mitään älyttömän läskejä, ihan tasan varmasti pystyt istumaan päällä, ja vaikka selkä mieheen päin. Kyllä onnistuu.
Minä painan 125 kg, mies mahakas 100 kiloinen ja meillä on ihan loistava seksi asennossa kuin asennossa. En oikein usko sua, tais sit olette 140 cm pitkiä kumpikin. Ja miehen munan lyhyyteen ei se laihdutus juurikaan auta.
Olen ajatellut, että nyt treenaan itseni oikein tiukaksi synnytyksen jälkeen ja jos ei sen jälkeenkään seksielämä tyydytä minua, niin voi voi. Meidän suhteesta tulee kaverisuhde! Sanon sitten suorat sanat miehelleni kiltisti, mutta päättäväisesti.