Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 1-6 -vuotiaalla pojallasi leikkipyssyjä tai muita sotaleluja?

Vierailija
11.03.2008 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 3v.

Ei osteta itse, jos joskus saa niin katsotaan sitten, mitä sille tehdään.

Pojathan luultavasti tulee aina leikkimään sotaleikkejä, mutta ei minun mielestä tarvi silti niille ostaa aseita. Keksivät sitten jotain, jos haluavat.

Vierailija
2/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten se tekee aseita itse milloin mistäkin, legoista vaikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla on ollut vauvasta alkaen miekkoja, koska harrastan miekkailua :) sen sijaan ampuminen on tylsää ja aivotonta, joten pyssyjäkään ei ole...

Vierailija
4/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

simuloivat oikeita aseita. Joten en halua lapseni leikkivän tappamista, maailamssa on pahuutta ihan tarpeeksi muutenkin ettei sitä tarvitse jo lapsen omaksua.

Vierailija
5/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaleikit eivät todellakaan lisää väkivaltaa. Se on leikkiä. Kysykää vaikka Jari Sinkkoselta. Lapsen leikki on aina hyväksi (kunhan ei oikeasti satuteta muita) ja kehittää lasta.

Vierailija
6/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjaksi saivat pyssyn.

Kuka haluaa?

Vierailija
7/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä toivo tulevankaan. Leikkii nykyään sotilasta, mutta tarkoittaa sillä roomalaisia sotilaita, kun isänsä on lukenut pojalle Asterixeja... :D Eli miekkahommia. Kepillä osoittelee.

Vierailija
8/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sen kanssa lohikäärmejahdissa. Vesipyssy on myös.

Vierailija
9/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 2v ja ainut joka liippaa läheltä, on vesipyssy mummolassa. Tietysti sälli tekee joskus omat ratkaisunsa, mutta en laittaisi pahakseni vaikka hänestä tulisi sivari...

Vierailija
10/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa teille vouhottajille, että olen asunut sisällissotaa käyneessä maassa ja siellä käveli sotilaat rynkkyineen pitkin katuja ja telkkarista tuli jatkuvalla syötöllä ampumista sisältäviä dokkareita.

Lapset (siis minäkin) leikimme milloin mitäkin ampumisleikkiä ja silti olemme kaikki ihan nykyään ihan kunnon ihmisiä.

Vierailija
11/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kysyin, että mistä on oppinut tuollaisen pyssyleikin. Katsonut kuulemma, kun isi pelaa tietokoneella. Oli mies vähän nolona. Ehkä syystäkin, vaikka olisi poika ne varmaan oppinut myöhemmin päiväkodista.

Vierailija
12/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti pyssy, mutta semmonen painettava juttu jolla ne lähetetään. Tykkää kyllä tähtäillä ja on innoissaan kun osuu keskelle. :) Pojat on poikia...

Vierailija
13/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voin kertoa teille vouhottajille, että olen asunut sisällissotaa käyneessä maassa ja siellä käveli sotilaat rynkkyineen pitkin katuja ja telkkarista tuli jatkuvalla syötöllä ampumista sisältäviä dokkareita.

Lapset (siis minäkin) leikimme milloin mitäkin ampumisleikkiä ja silti olemme kaikki ihan nykyään ihan kunnon ihmisiä.

Vierailija
14/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin on sellainen " puisto" , jossa on juoksuhautoja ja siellä oli tosi kiva juosta kavereiden kanssa, kun ei tiennyt koskaan minkä kulman takaa joku yllättää. Niin ja ihan normaaleita ollaan kaikki =)

Vierailija
15/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä rakkennetaan legoista jos tarvitaan,kylään tulevat kaverit kyllä leikkivät niillä innoissaan eli ilmeisesti heillä ei kotona ole sellaisia ja ovat sitten ihan fiilareissaan niistä

Vierailija
16/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseita ei ole eikä tule. Eipä ole halunnutkaan.

Vierailija
17/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli aika turvallinen lelu. Ja ne menee ilmassakin silleen " pyörien" eli aika hitaasti, ettei edes sattuisi jos osuisi vahingossa johonkin toiseen.

t. 13

Vierailija
18/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi leikkii niillä hirvenmetsästystä ja ampuu muka lintuja. Ja jopa joskus jättää ampumatta jos kohde on rauhoitettu..

En ole halunnut itse hankkia mitään miekkoja koska niillä helposti sohitaan toisia.

Vierailija
19/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme lähinnä hankkineet, sukulaiset eivät ole halunneet / uskaltaneet ostaa pojan toiveista huolimatta. Jari Sinkkosen " synninpäästöön" minäkin vetoan.

Vierailija
20/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita kuin miekka ja eläinten mallisia vesipyssyjä. Ja on metsästävän poliisin poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi