En ymmärrä ihmisiä, jotka käyvät aamuisin suihkussa.
Itse käyn joka ilta. En voisi kuvitellakaan meneväni nukkumaan päivän pölyt itsessäni. Aamulla riittää sitten pikkupesut ja hiusten kasteleminen.
Kommentit (31)
sekä aamulla että illalla, niin kuin minä.
Saunassa aamuin illoin, eli kaksi kertaa päivässä.
Mitäs siihen sanotte ?
töissäollessani olen käynyt iltaisin suihkussa. Ja todellakaan, en hikoa öisin. Meidän makkarin lämpötilakin on 17-18 astetta ja olo ei ole yhtään nuhjuinen aamulla herätessä.
Ja miehenikin käy iltaisin suihkussa.
teillä on varmaan sähkösauna vieläpä? Itseäsi vartenko sen pelkästään lämmität?
Jos en ole harrastanut mitään hikisempää tai ei ole juuri jotain tärkeää tapausta.
Ettekä muuten uskoisi tätä häväisyttävää epäsiisteyttäni, jos tavattaisiin. ;)
Kuuma vesi on kallista!
suihkua kuin kerran päivässä, ja tietenkin aamulla! Jos olo tuntuu likaiselta illalla niin voin pestä jalat tai kainalot mutta ilman muuta aamulla on käytävä suihkussa! Joudun laittamaan hiukset joka päivä eikä se onnistu ellei niitä pese ensin.
Mä en hikoile juurikaan päivän aikana enkä likaannu toimistotyössä joten en ole likainen illallakaan.
Vierailija:
seksiä on mahdollisuus harrastaa usein vain iltaisin lasten mentyä nukkumaan. En tiedä olenko outo vai mikä, mutta en voisi kuvitellakkaan harrastavani seksiä päivän hiet ihollani. haluan harrastaa seksiä suihkun raikkaana, puhtaana ja hajuttomana. Seksin jälkeen käydään sitten uudestaan suihkussa :) Ja sillon kun ei harrasteta seksiä, on minulle ainakin äärettömän tärkeää mennä nukkumaan puhtaana. Pelkästään aamulla suihkussa kävijät: menettekö todellakin nukkumaan kaikkien hiusmömmöjen kanssa? Mä en ees saisi meikkejä kunnolla pestyä jos en käy suihkussa. En IKINÄ ilkeäisi mennä sänkyyn ilman suihkua! Ymmärrän toki jos käydään aamulla suihkussa iltasuihkun lisäksi, mutta sitä en ikinä ymmärrä että päivän paskojen kanssa mennään illalla sänkyyn. Hyi hel... puistattaa aivan.
Ja toki jokaisen oma asia. Ihmetyttää vaan niin suunnattomasti kuinka epäsiistejä ihmiset ovat.
suihkussa käydään 2-3 pvän välein, jos ei hurja hiki ole pinnassa ollut. Varsinkin talvisaikaan ei kyllä ihminen likaannu parissa päivässä niin, että olisi pakko pestä itsensä kokonaan suihkussa päivittäin tai jopa kaksi krt päivässä.
Miten te voitte käydä reissussa esim. Intiassa tai muussa köyhemmässä maassa, missä ei välttämättä pysty käymään niin usein suihkussa?
siivoaminen, järjestäminen, tarkistaminen ja kerääminen sekä pakkoajatukset voivat pahimmillaan vallata ihmisen koko valveillaolon ajan.
Mun järjellä jo IHAN PAKOLLINEN iltasuihku on neuroottista.
Lavuaarissa saa kainalot sun muut huuhtaistua, alapesu bideellä päivittäin. Ihoni kuivaa korpuksi jos talvella käyn suihkussa liian usein.
Rituaalit, kuten peseytyminen, siivoaminen, järjestäminen, tarkistaminen ja kerääminen sekä pakkoajatukset voivat pahimmillaan vallata ihmisen koko valveillaolon ajan.
OCD-sairaus (Obsessive Compulsive Disorders) on paha ahdistuneisuushäiriö, jossa rituaaleilla ja pakkoajatuksilla pyritään hillitsemään ja sitomaan ahdistusta.
Pakko-oireista häiriötä pidettiin 90-luvulle asti suhteellisen harvinaisena mielenterveyden häiriönä ja arvioitiin, että sitä esiintyisi 0,05 % väestössä. Yhdysvalloissa tehdyn laajan epidemiologisen tutkimuksen mukaan se onkin paljon luultua yleisempi: jossain elämänsä vaiheessa siihen sairastuu 2,5 % väestöstä eli pakkoneuroosi olisi 2,5 kertaa yleisempi kuin esim. skitsofrenia. USA:ssa sitä pidetäänkin nykyisin 4. yleisimpänä mielenterveyden häiriönä.