Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teille koskaan niin, että yllätytte omasta fiksuudestanne?

Vierailija
23.08.2026 |

Kirjoitan jotain ja sitten ihastelen, että onpa älykästä tekstiä, kuka tämän kirjoitti?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus

Vierailija
2/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tunnen itseni neroksi, kun arkielämässä keksinkin yhtäkkiä jonkin niksin tai jipon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo päässy tapahtumaan 😅 

Vierailija
4/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no ei kyllä. Paljon useammin tulee semmoinen olo että ttu miten tyhmä voi olla, mitä oikein ajattelin. :D

Mutta se on yleensä ne muut ihmiset jotka omalla typeryydellään (joko kämmeillään tai autenttisella kana-aivoisuudellaan) saa sinut tuntemaan itsesi viisaaksi.

Vierailija
5/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aika tyhmä.

Mutta joskus kirjoitan jotain aidosti nokkelaa ja iloitsen hyvästä huumorintajustani.

Vierailija
6/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut siihen jo alakoulussa. 

Vierailija
7/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Luin erään harrastuspalstan kirjoituksen. Ja ajattelin että onpas tyyppi fiksu… ja teksti oli oma.

Vierailija
8/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää keski-ikäisenä, mutta yllätyin sukulaistytön fiksuudesta. No tottakai se oli fiksu, koska ikää oli noin 20 ja ei ole tupakoinut ja juonut aivojaan. 

Vierailija
9/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täältäkin tunnistaa joskus oman tekstin joka on perusteltu ja kieliasu on huoliteltu. Faktat tarkistettu eikä arvuuta sekundäärisillä argumenteilla.

Vierailija
10/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla aina kun tänne kirjoittaa jotain. Tosin se ei ole enää yllätystä, aluks se oli koska mä en viel tienny kuinka tyhmiä ihmisiä nettiin oikeasti kirjoittelee. Nyt se on enemmän sillee että dam mun tarvii ettii joku toinen paikka missä kirjoitella koska täällä tuntee itsensä liian älykkääksi vaikka samalla tietää että itsekään ei sitä oikeasti ole. 

Vierailija
11/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä mutta olen saanut kiitosta esim jos olen tehnyt jonkun yhteenvedon koulutuspäivästä niille työntekijöille

jotka eivät päässeet osallistumaan.

Siis kiitokset kouluttajalta itseltään. 

Vierailija
12/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kiroan omaa typeryyttäni.

Mutta joskus yllätän itseni ja tajuan esimerkiksi varautua tilanteeseen jota muut ei ole ajatelleet ja kaikki tarvittava on jo hankittuna.

Vierailija
13/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin itseni tosi fiksuksi kun tein omenahilloa ja vasta kun olin purkittanu ne niin tajusin etten ollu laittanu hillosokeria niihin😁. Kerrankos sitä näin erehtyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä