Onko sinulle vaikea hyvaksya luonnonlakia, jonka mukaan mies siittaa lajinsa nuorimpia, puoleensavetavimpia ja hedelmallisimpia naaraita?
Nuori, lapseton nainen kiihottaa miestä ja mies haluaa siittää tämän tuottamaan jälkeläisiä lajiinsa. Kun nainen saa lapsia, hänen vartalollaan ei ole enää tätä tarvetta tulla siitetyksi, joten se voi kaikessa rauhassa pikku hiljaa rapistua ja rupsahtaa. Tässä vaiheessa naisen rooli ei ole enää hakea siitosta, vaan hoivata jälkeläisiä.
Joten miksi ihmeessä meuhkaatte äitien seksikkydestä, koska se on aivan toissijaista lapsenhoidon rinnalla!
Kommentit (6)
sen ei tarvitse olla se sama, joka naisesta ja lapsesta huolehtii.
ei kaikilla (yleensä niillä terveemmillä yksilöillä) miehillä ole edes halua laittaa joka naarasta paksuksi.
ihmiskunta katoaisi pian olemattomiin.
Edes kaksi lasta/äiti ei riitä ylläpitämään ihmiskuntaa, joten äidin seksikkyys on todella keskeinen asia ihmiskunnan säilymisen kannalta.
Minä katselen kohta itseäni 10 v nuorempia miehiä, koska he tuntuvat olevan niin kiinnostuneita minusta ja heillä on mielestäni niin paljon annettavaa minulle! Olen bodannut vartaloni timmiksi, joten tästä
on hyvä jatkaa. Mielialanikin on kohdallaan. Jotkut ikäiseni miehet ehkä kiinnostuvat nuoremmista naisista ja se ei ole minulta pois.
Olen 35 v yksinhuoltaja. Lapset on tehty ja lasten isä osallistuu lasten elämään. En ole katkera, vaikka mies lähtikin toisen naisen perään, vaan olen säilyttänyt hyvät välit häneen. Nyt on aikaa laadukkaammalle seksielämälle ja mikä ihaninta ei tarvitse raahata sitä nuorta miestä kuitenkaan saman katon alle asumaan! Minulla on aikaa olla äiti ja rakastaja.
How simple is that.
(Enkä myös vouhkaa)