Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoitovapaalta aiottua aikaisemmin töihin?

Vierailija
26.11.2008 |

Sovin työnantajan kanssa, että palaisin omasta tahdosta aiottua aikaisemmin hoitovapaalta takaisin töihin. Pitääkö tehdä jokin kirjallinen ilmoitus hoitovapaan päättämisestä? Kyseessä yksityinen sektori. Tarvitseeko Kela jotain lappusta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän