Lue keskustelun säännöt.
Apua!! Pakko kertoo täällä!!
10.03.2008 |
Olen raskaana!!! Eilen tein testin. 2,5 vuotta yritystä esikoisen jälkeen!!! Vitsi mikä Fiilis!! Tekis mieli huutaa koko maailmalle, et se vihdoin on totta!!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onnea teille ihan tosi kamalasti!!!