Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minymon vaatteiden koko asiaa...

10.03.2008 |

Minkälaista mitoitusta ovat siis Minymon ulkovaatteet? Olisin kovin kiitollinen tiedosta...esim. Reimaan verrattuna?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella reipasta kokoa. Meidän pojalla on 110 ja tuo koko vastaa ainakin kokoa 116. Ajattelin ensin ostaa koon 116 mutta onneksi sain täältä apua ja vaihdoin kokoon 110 :) Reimatecistä olisin siis ostanut koon 116. Nyt talvella on Remun haalari 116 ollut koko talven käytössä. jos tästä sai jonkinlaista osviittaa.

Vierailija
2/11 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo ajatella eikö kenelläkään ole näitä vaatteita... Onko sinulla tai tietysti muutkin saa vastata kokemuksia minymon anorakeista? Olisi aika herkullisia värejä...mutta onkohan hankalia käytössä lapsella joka ihan itse pukee ja riisuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä, kun on nyt n. 74 cm pitkä, ja puku 86 cm. Sen verran reilulta puku näytti, että mahtunee ensi talvena.

Kokeilin kyllä juuri viikonloppuna Minymon sellaista ruskean vihertävää tai vihertävän ruskeaa ruudullista 116 cm takkia pojalle, joka on n. 120 cm pitkä. Takki oli sopiva, ehkä jopa aavistuksen reilu hänelle.

Itsekin katselin noita anorakkeja jossain nettikaupoissa ja mietin, kuinka käytännöllisiä ne ovat. Tämä on oma mielipiteeni, mutta koska en itsekään tykkää käyttää päälläni anorakkeja, ei niitä ihan heti tule lapsillekaan (1 v ja 5 v). Kauniita ne kyllä olivat.

Vinkkinä muuten, että osoitteesta www.tinyzone.dk saa nyt aletuotteita osta 3, maksa 2 -periaatteella. Itse tilasin juuri 3 Minymo-talvihaalaria. Hintaa haalaria kohden jää n. 42 e. Noista talvihaalareista vielä, että ne yksiväriset vaikuttavat ehkä enemmän kapealinjaisilta kuin leveiltä. Vertasin sitä 86 cm Minymoa 80 cm Reimateciin (baby-malli), ja jälkimmäinen oli kyllä leveämpi.

Mutta lopetan tämän tajunnanvirran tähän. Toivottavasti löydät sopivia, kivoja Minymo-vaatteita!

Vierailija
4/11 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensimmäinen kerta kun ostin TinyZonesta kyseisen asun. Mutta meillä on pelkkä takki ei siis tuota anorakki ja sitten housut. Mietin jotta ei se anorakin pukeminen varmaan sen vaikeampi ole kun takinkaan. Jos lapsi osaa paidan pukea niin luulisin jotta tuo anorakin pukeminenkin on yhtä helppoa :)

Tuo kangas on aika ohutta. Meillä tuon 4 v. pojan matkassa nuo housut ovat varmaan entiset alle viikossa, mutta ostan siihen vaikka Jonathanin cordurat tms.

Vierailija
5/11 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo osta 3 maksa 2 menee? Eli ei ilmeisesti laske heti sitä alennusta tuossa ostoskorissa?

Vierailija
6/11 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilailin juuri Tinyzonelta kolmet haalarit ja en löytänyt oikeaa kohtaa mihin laittaa tuo aletunnus UDSALG. Tein tilauksen loppuun ja kun vahvistus tuli sähköpostiin,niin pyysin korjaamaan asian. Ainakin heti tuli vastaus, että ok korjataan. Nyt sitten jännityksellä odotan miten käy.

Vierailija
7/11 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ihan normaalisti kolme alehaalaria ja sille sivulle, jossa pyydetään nimi- ja osoitetietoja, kirjoitin lisätietokenttään (bemærkninger) tuon sanan udsalg (joka siis tarkoittanee alea tanskaksi). Sitä halvinta hintaa ei kuitenkaan otettu heti ts. jäljelle jäi ihan 3 tuotteen hinta. Tinyzone lupasi/lupaa ottaa sen halvimman aletuotteen hinnan pois, kun he itse velottavat korttia.

Ja voila, näin minulle ainakin oli tapahtunut. Tilasin sunnuntaina, sain tilausvahvistuksen samana päivänä ja tänään tuli meili, jossa oli ilmoitus siitä, että paketti on jo lähtenyt. Meilissä näkyi myös, että oli veloitettu vain kahdesta haalarista. Tinyzonella on kyllä nopeaa toimintaa!

Kuten tuossa edellä kävi ilmi, niin saa sen alen sähköpostin kauttakin.

Vierailija
8/11 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin itseasiassa juuri s-postia asiasta heille (saa nähdä vastaavatko 10min kuten lupaavat ; ) Niin ja tuossa sivulla näyttääkin lukevan että veloiittavat kortilta sitten sen ale hinnan.

Muuten, onko teillä olleet ne kaikki 3 saman hintaisia vai eri hintaisia? Onko halvin aina se " ilmainen" vai jakavatko loppusumman kolmella?

Vierailija
9/11 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tänään juuri paketti tuolta TinyZonesta jossa oli Minymon oranssi anorakki. Juuri äsken sovitin sitä tytölle, joka on nyt 94cm pitkä ja käyttää muuten 98cm vaatteita. Anorakki oli kokoa 104cm. Mun mielestä se oli aika normaalin kokoinen 104cm, ei mikään hurjan iso. Meidän tytölle tuo on vielä vähän reilu, mutta pystyy hyvin käyttämään keväällä. Anorakin helmassa on hyvä kiristys kuminauha, jolla sen saa hyvin kiristettyä. Hiat olivat aika pitkäoloiset, mutta niissä oli hyvät resorit, joten pituuskaan ei haittaa tahtia.

Kangas on aivan ihanatuntuista pehmeää ja paksua, joten ei ole mitenkään tönkön oloinen. Ja värinä tuo oranssi on aika ihana, tosin mun mielestä tuo netin kuva ei anna oikeaa kuvaa tuosta väristä.

Mä sain tilatessani jostain kuvan, että nuo ovat aika pientä kokoa ja siksi tilasin tuon 104cm. Meillä olisi riittänyt tuosta 98cm, mutta mahtuupa nyt sitten pitempään. Nyt sitten vain pitäisi miettiä sopivat asusteet tuohon... :)

Puzzle

Vierailija
10/11 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki haalarit olivat samanhintaiset, mutta näin olisin itse lukevinani tuota tanskankielistä lausetta.

Eli jos tilaa vaikka 399, 399 ja 419 DKK maksavat tuotteet, jää hintaa 399 + 419 DKK.

Vierailija
11/11 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken sain vastauksen ja loppusumma oli laskettu jotenkin ihan ihmeellisesti... (jotenkin tuli halvemmaksi mitä itse päättelin)

No palaan tuohon tilaukseeni huomenna, muutenkin siihen alkuperäiseen tuli (ihme kyllä) muutoksia ; )