Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKUUN SALAISUUDET viikko 11***

10.03.2008 |

Huomenta!

Vietän leppoisaa vapaapäivää kotona pikkumiehen kanssa ja ajattelin aloittaa uuden pinon. Edellinen kasvoikin tosi pitkäksi - kivaa, että keskustelu on näin aktiivista!

Meillä tulossa jännä viikko: uuden asunnon katsomista, esikoisen yksivuotisneuvola ja mun eka neuvolalääkäri. Toivotaan, että kaikki sujuisi hyvin.

Leppoisaa viikkoa kaikille syyskuisille ja tsemppiterkut mamaj:lle!

Adalmiina ja pikku 14+3

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah ja viikonloppu tulossa,nyt ei oo töitä tiedossa, joten saa ottaa ihan rauhasssa :)

pottinen:mullaki on tuntunut oikeastaan sellaisia repäisyn tunteita alavatsassa. Ei vaan muista että vois nousta vähän rauhallisemmin esim istumasta,kun säntää täysillä jokonkin suuntaan..lasten perään, sitten kun on päässyt ylös, niin ihan mahdoton vihlaisu tuntuu ettei heti voi jatkaa matkaa. Onneks ne on semmoisia pikku hetken kestäviä ja vaarattomia! (jos ne onkin niitä muistutuksia että äiti otappa vähä rauhallisemmin ;)

Mieliala galluppia jos heittäis ilmoille: Heittääkö muilla mielialat laidastalaitaan... ?? ite saatan olla ihan raivona -varsinki lapsille jos ne on tehny jotain pikkusen tyhmää...ja sitten kohta oon niin lauhkea ku lammas! tosi rasittavaa...ei vaan voi itselleen mitään. Ja niin pienistäkin asioista hermostuu että blääh. Ja kyllähän sitä sitten helposti alkaa itkeskellä...varsinkin väsyneenä. Sillon on ihana kun mies on kotona, niin se kyllä kiepsahtaa kaulaan, mutta jos päivällä yksikseen...niin ei tukea ja turvaa...:(

no se hyvä olo onkin sitten extra hieno ja silloin jaksaa touhuta ja leipoa ja... nytkin suunnitelmissa tehä pääsiäiseksi kaikkia herkkuja:) ettei vaan pääse laihtumaan:D

liikkeistä...oon vähän tuntenu sellasia hentoja sipaisuja mutta niin kovasti oottaaa että ne alkaa voimistumaan! ekalta tunsin 16viikon seutuvilla ja toisista n 13,nyt mulla istukka edessä,sehän saattaa vaikuttaa ettei niin aikaisin tunne välttämättä?.

Minustaki on ihana pukea vauva oikean kokoisiin vaatteisiin. Mulla on aika paljon niitä 50 senttisiäkin vaatteita että saapi vauva olla omissaan! Ei ne oo hajonnu vaikka sellasiin oon pukenutkin:)

tuuteliluu 13+3

Vierailija
42/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti poikkean vielä täällä. Olemme nyt lähdössä perheen kanssa pidennetylle viikonloppulomalle. Ihan ikävä tulee neljäksi päiväksi tätä palstaa:)

Tiistaina np-ultra, jota jännityksellä odotan. Palaan sen jälkeen kertomaan kuulumisia.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

M@MI rv 12+0 (jihuu.. uskaltaisiko jo huokaista!?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäisykivut ovat täälläkin melkoiset äkkinäisiä liikkeitä tehdessä. Pelkään jo aivastuksia, ne tuntuvat nimittäin molemmin puolin vatsaa hetkisen TOSI ilkeiltä! Olen kuunnellut viimeiset päivät napaani muutenkin tosi tarkkaan, ihan kuin siellä liikkuisi joku... Aiemmista raskauksista en tarkkaan viikkoja muista milloin tajusin niiden olevan JUST NIITÄ. Nyt olen asiasta kuitenkin lähes varma, että tunnistan nämä liikkeet oikeiksi. Onko tämä tosiaan mahdollista, kun kaikki opukset toitottavat tuntemusmahdollisuutta raskausviikosta 18+ myös uudelleen synnyttävillä?

Minulla on maha kipeä, siis ilmeisesti nuo kilometrien suolet :) Aiempaan viitaten kyse ei ole kuitenkaan mistään suolipulputtelusta. Nyt kun olen tämän viikon ollut oksentamatta, niin sainpahan kivistävän vatsan vaivakseni. Noh, pienempi vaiva kai tämä edelliseen verrattuna. Kyllä mää kestän.

Kävelin tänä aamuna töihin samaa matkaa kouluun taapertaneen esikoiseni kanssa (11 vee). Oli herkistävää, kun tuleva isoveikka halusi kuulla hauskoja juttuja vauva-ajoiltaan ja toivoi sitten kovasti, että voisimme aikamatkata syksyyn nyt heti. Olisi kuulema kivaa, että pääsisi jo äkkiä hoitamaan meidän yhteistä pientä... Joo. Olen samaa mieltä asiasta, ehkä myös kiukunpuuskiini pian kyllästyvä aviomiehenikin :) En ole viime aikoina ollut hänen mielestään " ihan normaali" (varovasti senkin minulle uskalsi sanoa).

Kaunista viikonloppua kaikille! t. massumamma ja toukkavauvi 14+2

Vierailija
44/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin kotona =)

Reissu meni hyvin, vaikka oulussa oli todella surkeet ilmat :(

Ja kotimatkalla junassa vanhemmalle pojalle nousi liki 40 kuume, onneks oli mittari ja kuumelääkkeet repussa.

Masu on kyllä kasvanut, ja pääsiäisen jälkeen ois toka neuvolakin (hitsi kun en yhtään muista miten usein siellä käydäänkään)

Liikkeitäkin tuntuu, ihana pikkuruinen " Onni" :}

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Marili ja Onni 13+3

Vierailija
45/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki,

Mäkin olen jo pidemmän aikaa käynyt lueskelemassa näitä teidän juttuja mutta oman nickin rekisteröinti on aina kaatunut kiireeseen (ja siihen että piti keksiä jotain ihan muuta kun kaikki oli varattuja!)

Tämä on siis esikoinen, viikkoja tänään 13+0 ja olo on ollut verrattain hyvä koko ajan, pahoinvointia ei ole ollut mutta tappavaa väsymystä senkin edestä. Välillä olen potenut vähän huonoa omaa tuntoa kun kissan, koiran ja hevosen aika on ollut kortilla. Oma sänky on vaan vienyt voiton... Puhumattakaan miehestä :) Mutta se onneksi osaa pitää itsestään huolen!

Np-ultrassa ollaan jo oltu ja v-seerumin tulokset saatu eli ei onneksi kuuluta riskiryhmään. Vaavilla oli kova tahti ja oli kyllä ihan ainutlaatuinen kokemus se ultra; nyt odotan kuin kuuta nousevaa seuraavaa joka olis 28.4.

ÄIPPÄ07: Me varmaankin sitten tavataan Lohjalla syyskuussa.. meillä la olisi 20.9. mutta ensikertalaisenahan se ei tietysti ole kuin suuntaa antavaa :)

Viude 13+0

(joka kärvistelee töissä farkuissa, pitikin vielä laittaa jalkaan!!)

Vierailija
46/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen masenti niin älyttömästi, et siis mielialat vaihtelevat siis kovasti. Ja epävarmuus raastaa...

Jotenkin olen kade :) teille,jotka odotatte ensimmäistä. Teille on tiedossa ihana aika, saatte keskittyä vain pienokaiseen. En tietenkään vaihtaisi lapsiani mihinkään, mutta jotenki se ei tunnu niin hyvältä ajatella et ku vauva syntyy ni tää hulabaloo vaan jatkuu ja pahenee...millä ajalla sitä pystys keskittyy rauhassa vauvaan... Ymmärrättekö mitä tarkoitan?!

Mulla tuntuu kovia vihlaisuja äkkinäisissä liikkeissä ja vaikka mitä särkyjä ja tuntoja mahassa...mut pidän niitä normaaleina, varsinkin ruoan jälkeen ilma kiertää niin et ihan koskee.

Päähän koskenut eilisestä, panadol ei auta. Onko poppaskonsteja?

Mä varasin itselleni neuvolan maanantaiksi. Käyn kuuntelee sydänäänet. Jotenkin ku tota vuotoa on ni haluan varmistua vaik vasta ti kävin ultrassa. Mut seuraavaan ultraan kahden ja puolen viikon päässä tuntuu olevan ikuisuus aikaa. Terkkari oli ihanan ymmärtäväinen!

Haleja kaikille!

3_x_äippä 12+1

Vierailija
47/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, olen siivonnut molemmat kerrokset, tampannut matot, leiponut sämpylöitä ja pian pitäisi vielä aloittaa appelsiinikakun teko ennen kun mies tulee töistä :) kummasti tätä virtaa, vaikka tyttö valvotti viime yön.

3xäippä: ihan samaa " kateellisuutta" täälläkin esikoista saavia kohtaan ;) silloin pystyi niin intensiivisesti hengittämään vauvan tahtiin ja päivät vaan lipui ohitse kun sai ihastella pikkuista :) voi sitä aikaa! nyt on sitten tuo esikko tuossa vaatimassa omaa osuuttansa huomiostani.. hiukan se mietityttääkin, miten ottaa sisaren tulon. nukkumajärjestelyjäkin mietin, että voi kuinka sitä sitten ollaan mustasukkaisia, kun vauva saakin nukkua äidin vieressä.. voin kuvitella jo mielessäni kuinka tyttö tulee ja repii ensin peiton ja sitten vauvan rinnaltani ja kömpii itse kainalooni 8( neiti on hiukan sen sorttinsa tyyppiä! niin eikä enää niitä pitkiä vaunulenkkejä.. ellen sitten rattailla rutuuta menemään molemmat kyydissä.

nyt etsimään femedan numeroa.. varaan sen 4D ajan :)

cec rv14+6

Vierailija
48/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi 3xäippä tiedän niin, mitä koet ja tunnet.. Täytyy sanoa, että yksikään aikaisemmista raskauksista ei ole ollut näin raskas. Nämä vuodot on kyllä pahimpia, kun koko ajan on pelko siitä, mitä tapahtuu. Välillä tekis mieli olla ultralaitteessa kiinnin koko ajan, jos se olisi mahdollista.

Itse olen nyt rauhoittanut elämän. Liika stressi ja kiireet saavat jäädä. Myöskin harrastukset on nyt jäissä. Keskityn lepäämiseen (mahdollisuuksien puitteissa) ja itseeni. Minulla nyt vuodot rauhoittuneet. Toivottavasti lopullisesti. Koko ajan pelkään, että taasko ne alkaa.

Maanantaina ultra! Ihanaa!

Tervetuloa uudet odottajat! Odotus on ihanaa, jos kaikki menee hyvin. Itse haaveilin pitkään siitä, että saan taas tuntea vauvan liikkeet vatsassa ja kulkea pömppövatsaisena. =)

Paino on muuten tippunut jo kuusi kiloa! Enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Vähän jo huolestuttaa, mutta tässä sitä mennään. Onpahan sitten, mitä voi tulla takaisin. Mulla oli molempien lasten syntymän jälkeen vaikea saada paino tippumaan, joten olisi hyvä, jos sitä ei tulisi liikaa.

Nyt viikonlopun viettoon ja maanantain ultraa odottelemaan. Taidetaan olla ihan viimeisiä np-ultrassa kävijöitä. =) No, onhan meitä ultrattu ja np-mittakin on jo tiedossa, mutta vuotojen takia jännittää, että onhan pikkuinen jatkanut kasvamista.

mamaj 11+4 (12+0)

Vierailija
49/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä on ollut siivousvimma ja koko talo käyty läpi, ihanan siistiä, mutta kuin kauan. Nyt on puhtia touhuta ja tuntuu kuin olisin elämäni kunnossa!

Mulla myös ollut noita repäisyjä, kun nousee vaikka liian äkisti. Neuvolasta vielä varmistin ja kuuluu asiaan, tuntuu vaan todella ikävältä ja pistää ihan kaksinkerroin.

3xäipälle ja mamaj:ille kovasti tsemppiä maanantain ultraan ja neuvolaan, toivottavasti kaikki edelleen paremmin kuin hyvin!

Ceciliah: Ihan hyvin vielä mahdun ratsihousuihin, oikeastaan ne on farkkujen jälkeen ainoat housut mitkä menee kunnolla eikä purista. Tosin ne on mulle normaalisti liian löysät ja venyy ja paukkuu joka suuntaan, kait sitä tarttis mennä jo äitiyshousuja osteleen niin ei tarvis kohta kaikkialla liikkua noissa ratsipökissä:)

Viikonloppuja ja hyviä vointeja!

kimaro 12+6

Vierailija
50/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltaa täältäkin!

Tällä viikolla oli eka neuvolalääkäri. Olin pyytänyt miehenkin mukaan, kun esikoisessa lääkäri ultras joka kerta. Nyt kuitenkin uusi lääkäri, joka vain kuunteli sydänääniä. Kivaahan toki sekin, mutta en tiedä kannattiko miehen olla matkoineen ja odotteluineen liki parituntinen poissa töistä vain niiden kuulemisen takia.

Juteltiin lääkärissä pitkään synnytyksestä. Oon menossa loppuraskaudesa synnytystapa-arvioon, esikoinen kun syntyi kiiresektiolla. Lääkäri kävi läpi vaihtoehtoja ja kertoi ihan kivasti, miten saan itse valita synnytystavan tälle toiselle. Vaikka vielä kaukana onkin, niin kyllähän se mielessä pyörii - fiksusti teki siis lääkäri kun otti asian esille jo tällä käynnillä. Jotenkin kevyt ja helpottunut mieli tuon käynnin jälkeen.

Mullakin tuntuu noita repäisykipuja aika useasti. Etenkin vaivaavat nopeissa liikkeissä, viimeeksi nyt illalla, kun nappasin sohvalta lattialle putoamassa olleen esikoisen vauhdissa kiinni. Mutta myös ihan tavallisessa liikkeessä, tänäänkin kun nousin työpisteeltä tulostetta printteriltä hakemaan. Itsekin ajattelen, että ne on niitä muistutuksia ottaa iisimmin. Kun vaan aina pystyiskin...

MielialaG: Vaihtelua on mullakin. Tässä raskaudessa huomaan herkistyväni ihan eri tavalla kun ekan kanssa. Useaan otteeseen oon kattonu kyynelsilmin mm. Hurjan remontin loppuhuipennuksia, kun perhe pääsee uuteen, kauniiseen kotiin. Mies nauraa ihan kippurassa mulle, en oo normaalisti tosiaan mikä tv ohjelmiin tunteella regoiva ;) Ja välillä palaa pinna mein pikkuiseen aika vähästä. Ja heti perään harmittaa on hermostuminen, hän on kuitenkin mitä aurinkoisin yksivuotias, jonka ikään kuuluu harjoitella noin miljoonaa uutta asiaa joka päivä.

Tervetuloa uusille tulokkaille, mukaan mahtuu! Ja aivan ihana on ollut lukea kaikkien teidän jo tutuksi tulleiden hyviä uutisia, toivotaan niitä lisää!

Me suunnataan huomenna viikon talvilomalle Lappiin. Otetaan kone mukaan, mutta ei oo mitään takeita verkkoyhteyksistä. Tulee jo valmiiksi ihan ikävä teitä kaikkia!

Adalmiina ja pikku 15+0

Vierailija
51/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi palstalla, joten moikat vaan kaikille. :)

Kiva huomata että rohkenette näillä viikoilla jo olla reilusti odottavia äitejä. Itse arastelin np-ultraan asti, ja oikeastaan tuntuu etten vieläkään osaa ottaa ihan rennosti. Np-ultra oli siis juuri ke ja samalla tuli täyteen rv 12.

Jospa mäkin osaisin ottaa ilon irti odotusajasta, kunhan viikkoja tulee vielä vähän lisää. Tämä on kuitenkin jo sentään neljäs kerta. :)

t: tittamarianne ja papunen 12+2

Vierailija
52/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(.) heti alkuun. ;) Kävin tänään np-ultrassa heti aamulla huonosti nukutun yön jälkeen (voi vitsi mitä unia taas!). Kaikki oli hyvin, mittaa sikiöllä 66mm, turvotusta 1,1mm ja down-lapsen tod.näk. 1:100 000. Eli aikamoinen flaksi saa olla jos sieltä down-vauva tulis! ;) Aamu-uninen " Mokkula" tuntuu olevan - siis aivan kuin äitinsäkin! :) Hoitaja joutui tökkimään ultraussauvalla (jep, tosi ihanaa...) ja painelemaan vattan päältäkin että sai sen oikeaan asentoon mittauksia varten. Onnistui se sitten lopulta. Ja nyt meillä on siis virallinen laskettu aikakin, muuttui 5 päivää aikaisempaan, eli on 19.9. Se aiemmin sanomanihan (24.9)on ollut minun ja neuvolantätin villi veikkaus, eli kuljetaan nyt tästä eteenpäin tuon ultran mukaan. Nyt on siis rv 13 tasan! :) Kiva kun se harppasi kerralla melkein viikon taas varmemmalle puolelle! :)

Thaimaa kutsuu meikäläistä! :D Eka kerta meikäläisellä tuo maa, jännittää toki vähän, mutta eiköhän se siinä mene. Käsidesit, hiilitabletit ja Renniet on jo odottamassa. Tiistaina on lähtö. Ja onneksi ei enää tarvitse peljätä lentäjien lakkoa Air Finlandilla! Meinas jo alkaa jännittämään! Ei millään jaksaisi olla vielä paria päivää töissä!

MielialaG: Niitä hyviä päiviä on vähemmän kuin pahoja päiviä... Ovia tulee paukuteltua melkoisesti. Nyt on ehkä jo (toivottavasti) pahin hellittänyt kun ei enää niin paljoa väsytä. Siltikin... Ei oo ukolla helppoa...

Kyllä arkamamma ja mamaj teillä on vielä syksyllä pienet nyytit sylissä. Ja tervetuloa uusille, joukkoon mahtuu kyllä! Hyvää jatkoa kaikille ja viettäkää oikein kiva viikonloppu! Ja niille jotka olivat lomalle lähdössä, rentoutukaahan nyt kunnolla! Niin ainakin minä aion tehdä!! :D

Vierailija
53/57 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löyty melko kiva linkki missä näkyy oikein hyvin vatsan ja sikiön kasvaminen!

http://www.vau.fi/templates/Article____69522.aspx

Vierailija
54/57 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että Mamaj:lla ja muillakin vuotaneilla vauvat ovat pysyneet kyydissä mukana ja kaikki hyvin! Toivotaan että tästä eteenpäin ei mitään vuotoja enää tulekaan!

MielialaG: Mulla meinaa myös pinna palaa helposti, tosin rauhoitunkin nopeasti. Ja tuntuu, että tippa linssissä ollaan jatkuvasti, mikä ei tosiaan ole mun tyylistä!

Asiasta sadanteen; on ihan tosi kamalaa kun jotkut hajut ällöttää tosi paljon, vaikkei enää mitään varsinaista pahoinvointia olekaan. Ja tää on kamalaa: Meillä töissä on yksi nainen, joka ei siis varmaan oikeasti haise, mutta mun nenään tän ihmisen tuoksu tuntuu todella epämiellyttävältä, enkä pysty olemaan hänen lähellään kun tulee niin huono olo.... Kaiken maailman tekosyillä lähden aina kahvihuoneesta tai siirryn ryhmätilassa kauemmas kun hän tulee paikalle! Tää on kyllä friikeintä, mitä oon koskaan kuullu... Myös oman miehen haju ällöttää jos hän on juuri juonut kahvia, hän nimittäin laittaa kahviin sekä maitoa että sokeria ja koko se yhdistelmä on tosi etova... Toivottavasti tää hajuyliherkkyys loppuu kohta...

Mulla on tiistaina np-ultra, vihdoinkin! Jännitys tiivistyy ja tiistaina olen varmaan ihan hermoheikko tärisevä yökkivä kalpeanaama...

Sain kättäriltä parista tutkimuksesta infoa, ja mietinkin, osallistuako vai ei. Toinen oli raskauspäiväkirjan pitämistä ja toinen keskittyi lähinnä synnytysasioihin ja tunteisiin siitä. Oletteko muut osallisuneet joihinkin tutkimuksiin?

Eilen piti aukaista normaalihousuista nappi, kun puristi mahasta niin kovasti. Yhdet äippäfarkut on kaapissa, kohta täytyy varmaan niihin siirtyä. Millaisia housuja sitä oikeen kevääksi kannattaisi ostaa, että kenties voisi kesällä viileämmillä ilmoilla niitä pitää? Mitä te muut olette hankkineet? Tai aiotte hankkia?

No, siinäpä sitä, kuulumisiin!

t.Sanelma

Vierailija
55/57 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoinpas miehen jatkaa unia vapaa päivänään ja nousin tuon pienimmäisen kanssa...ja mitäpäs tässä muuta kun koneelle istahtamaan!

Arvatkaapas mitä tämä autokuumeinen odottaa... Tiistaita! Oon perjantaina sopinut että mennään hakemaan uusi auto tiistaina!!! Ihan siistiä :D

Eilen kyläiltiin miehen sukulaisilla eikä kukaan oo vieläkään aavistanut että meille tulee vauva! Saattaahan ne luulla jotka ei oo paljon mua nähny että edellisestä vähän jäänyt pömppömahaa...Hauskaa:) Joidenkin mahoja oli jo kommentoitu vai?

Voieitätä läppärinnäppistä koeimeinaa välilyöntitullaja joutuukokoajan tekstiäkorjaan :D

Nyt aamupuuroa syöttelemään...

tuuteliluu 13+5

Vierailija
56/57 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille uusille ja entisille..!

Oliko joku muu lauantaina Vantaan Ikeassa..? Ainakin siellä oli noin 100 raskaana olevaa naista /neliömetri, etten yhtään ihmettelisi, vaikka olisimme ohittaneet toisemme tungoksessa. Miksi kaikki raskaana olevat menevät Ikeaan..? Mie lähin siskoni seuraneidiksi ja makutuomariksi, heillä kun on remontti osittain valmistumassa ja oli aika ostaa sisustusjuttuja. Oli mukava päivä, mutta huhhuh! mikä tungos.

Ja tänään väsyttää kun oltiin tosiaan eilen 8-21.30 liikenteessä.

Neuvolalääkäri oli torstaina. Kaikki oli hyvin! Mekin juteltiin jo synnytyksestä vähän, lähinnä siihen suuntaan, että tämä sama lääkäri olisi mukana jos se vain suinkin on mahdollista (hän on siis siskoni työkaveri ja lähes perhetuttu, oli mukana edellisessä synnytyksessänikin). Puhuttiin myös mahdollisesta käynnistämisestä jos pää ei kestä sitä viimeistä kuukautta, mutta tästä lääkäri oli enemmänkin sitä mieltä, että katsotaan sitä lähemmin sitten eikä ollut käynnistämisen kannalla. Sinne on kuitenkin vielä matkaa. Toivon meille kaikille mukavia ja asiantuntevia lääkäreitä. Se on niin tärkeää.

Liikkeitä olen tainnut tuntea jo jonkin aikaa. En ole ihan varma, sekoitanko ne suolen liikkeisiin, mutta jos ilmaa ei tule, sen on täytynyt olla pikkuisen potkaisu. Tällee kun istuu koneella, hänen olonsa ilmeisesti muuttuu pikkasen tukalammaksi ja voi olla että niitä potkuja tuntuu just nyt. Ellen oo sitten väärässä. Istukka on edessä/sivulla vielä tällä hetkellä, joten se vaimentaa liikkeitä aikalailla.

Mammahousut laitoin jalkaan kun Hesaan lähdettiin. Ei auta enää itku markkinoilla, tähän on tultu. Palataan entisiin housuihin syksymmällä. Toiv. vasta silloin!! No, onpahan tämäkin rajapyykki ohitettu.

Mielialagallupiin: meikä paahtaa tällä samalla tyylillä aina vaan, kukaan ei ainakaan ole huomauttanut että olisin erilainen. Itse asiassa yksi työkaveri ja sisko sanoi, että eivät oo huomanneet ollenkaan mielialajuttuja. Onneksi! Vilkkaita unia olen sen sijaan nähnyt, mm. että Eminem ei valmistu lukiosta, koska hänellä ei tule kurssit täyteen ja kun yritin klikata hänen rekisteriotettaan koneelta, kuvake muuttu nauravaksi pellen pääksi eikä siitä tullut mitään..! :)) Mites muiden yö- tai lähinnä unielämä?

Rauhallisin mielin mennään uuteen viikkoon, kaipa sitä nyt sitten mennään reippaasti maha pystyssä ja jätetään piilottelu ja salailu sikseen. Onneksi on lyhyt työviikko, torstaina mennään sitten kotipaikkakunnalle pääsiäisen viettoon ja kavereita tapaamaan.

Kaikille niille, joilla on lomaa ja varsinkin reissua tiedossa: hyvää ja rentouttavaa matkaa! Ja 3_X_mammalle & majmajlle tsemppiä verenvuodon kanssa. Kädet ristiin että kaikki menisi hyvin (meillä kaikilla!).

T. Arkamamma ja suolakurkku rv 15+2

Vierailija
57/57 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala flunssa tarttui sitten muhunkin, yleensä kun ei ole koskaan kuumetta, nyt on 37:n ja 38:n välillä, yskä ja kauhee nuha.

Mitään ruokaa ei oikein saa alas..

" Onni" potkuttelee ja voi kaikesta päätellen hyvin, vaikka mamma onkin ihan tööt.

Mielialavaihteluita on ollut jonkin verran, ei viimeiseen pariin viikkoon kylläkään.

Kunhan tästä taudista selviää, alkaa muuttoruljanssi, ihanaa päästä uuteen kotiin :)

Hyvää sunnuntaita ja alkavaa viikkoa teille kaikille!!

Marili ja Onni 13+5