Onko teistä normaalia, että mummi syöttää 7-vuotiasta?
Kommentit (17)
Kyllä oma 3-vuotiaani katsoo ihmeissään ja pistelee itse samalla haarukalla nätisti ruokaa suuhun...
Ja ei ollut eka kerta!
nuo mummit vaan ei tunnu osaavan käyttää järkeä ja saavat paljon pahaa aikaiseksi. vanhemmat koittavat lapsia kasvattaa ja isovanhemmat vetävät lapset takaisin vauvaikään
minua oma rakas luokanopettajani syötti koulun ruokalassa joskus 4. tai 5. luokalla, kun en muka jaksanut syödä :-) Se oli vähän niin kuin sellainen vitsi, molempien mielestä hassua, mutta tulinpa syöneeksi.
Täällä sitä jaksetaan päivitellä...
eikä asu mummilassa, niin onko tuo nyt niin vakavaa...? Omituista ehkä kuitenkin, mutta ei se lapsi siitä pilalle mene.
Viestisi näyttää siltä, että nyt ovat reviirirajat menneet pahemman kerran sekaisin!
Voi tietysti ajatella, että mummolassa on mummolan säännöt, mutta kun on kyse kuitenkin lapsesta jota sinä kasvatat ja josta olet yhdessä vastuussa miehesi kanssa, myös sanavaltasi ulottuu mummon sanan yli. Eli toisin sanoen, neuvoisin keskustelemaan vakavasti miehesi kanssa ja sopimaan yhteiset pelisäännöt niin kotiin kuin vieraisille. Huomioit myös osuvasti oman lapsesi reaktion moiseen käytökseen: sehän näytti hänestä varmasti siltä, että isompaa lasta suosittiin jollain tavoin! Ja sehän ei ole omiaan rakentamaan hyviä sisarusvälejä. Tarkoituksenahan on kuitenkin, että teidän perheenne on kokonainen perhe jossa ei ole "sinun lapsiasi ja minun lapsiani". Tsemppiä sulle!
Mummoilla nyt vain saattuu olemaan erityisoikeuksia, "mummo-oikeuksia", joita vanhemmilla ei ole :)
Jos äiti tai isä syöttäisi tuon ikäistä, se ei olisi normaalia.
Oletko sinä se sama, joka tuolla aikaisemmin väitti mummin imettävän &-vuotiasta?
Hohhoijaa.
ja hellittelyn osa voi olla pieni "vauvailu".
Se sen sijaan on sitten epänormaalia, jos lasta oikeasti TÄYTYY syöttää, eli lapsi ei itse osaa ja kaikkien muidenkin pitää häntä syöttää.
Meillä isoäiti syöttää välillä 12-vuotiastakin. Juu ja lapsi osaa syödä itsekin.
Hohhoijaa!!!!!!
Olisit onnellinen että lapsella on mummi. Ei se lapsi mene pilalle jos saa joskus jotain erikoishuomiota. Enemmän olisin huolissani sinun asenteestasi. Onko ongelma kuitenkin se että syötti miehesi lasta eikä omaasi?
tuntui sitä touhua katsella..
Ehkä parempi olla menemättä yhtäaikaa mummilaan, jos mummi (vaikkei minun lapseni mummi olekaan) harjoittaa tuollaista "suosimista"..
Ja, kyllä se kieltämättä vähän myös ärsyttää, että 7-vuotiasta kossia syötetään. JOS kyseessä olisi oma lapseni, kieltäisin välittömästi.
Ap
Syötänhän minäkin omalle 5v illalla puuroa jos ja kun ei tahdo muuten mennä.
syötti lastani viime sunnuntaina. Tokaisin vaan lapselle, että nyt ylös sieltä lattialta kun et kerran koira ole. Anoppi katsoi vähän kieroon kun vein lapsen ruokapöytään ja iskin lautasen nenän alle
Mitä mieltä hän on tuosta?