Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töihin paluu, vaatteet uusiksi. Mitä pitäisi hankkia ehdottomasti?

Vierailija
08.03.2008 |

Työ on pr-työtä, kokouksia, tapaamisia, edustuksia tai sitten ihan toimistossa.

Vinkkejä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seminaareissa, koulutuksissa yms on kyllä oikeestaan aika huvittavaa, kun suurimmalla osalla on tää valkonen paita - musta housupuku -yhdistelmä. Kuinka voi naiset olla noin tylsiä?



Itse käytän myös aina hyvin asiallisia ja laadukkaita vaatteita, mutta myös värejä: violettia, roosaa, kirkkaan punaista, vihreää. Löytyy bisnessvaatetta siis näinkin, tosin joskus voi olla aika hintavaa.

Vierailija
2/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

housut, hame, jakku, siisti villatakki ja neule. Sitten pari tyylikästä paitaa. Ja hyvät kengät (talvella erikseen ulko- ja sisäkengät). Ja käsilaukku.



Koruilla ja hartiahuiveilla voi tuoda lisää vaihtelua. Älä pihistele vaan satsaa laatuun sen perussetin osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvät kengät ja muutakin edustusvaatetta ja vetolaukku samsung tms.



tsemppiä!!!

Vierailija
4/7 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden mustan jakkupuvun Max Maralta, kaksi Zarasta (toinen ruskea housupuku ja toinen musta ja kynähame) ja sitten vielä yhden hyvän merkin jakku-housut-hame-neule yhdistelmän. Alle laitettavat paidat ihan HM:stä. Lisäksi kunnon kenkiä (ostin alesta, ei siksi maksanut niin paljoa): nilkkurit, parit korkkarit, saappaat. Tyylikäs laukku - panosta nahkaan.



T. tili tuli tili meni, mutta ainakin ON päälle laitettavaa

Vierailija
5/7 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi ainakin kahdet erilaiset mustat kengät ja hyvä laukku (sellainen mihin mahtuu A4 kokoinen kansio). Lisäksi muutama huivi ja paitapusero. Rennompiin päiviin esim. neule tai siistimpi trikoopaita.

Vierailija
6/7 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynähameella on nyt pop.



Silkkiset kauluspaidat, kauniit silmälasit ja kellot tulee ekana mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kivoja hameitakin, housuja yms mutta nuorekkaita.

Vaikka et sieltä tilaa, niin ideoita.



Minä ehdottaisin hyviä housuja, joihin voi vaihtaa yläosaa.

Huiveilla saa myös uutta ilmettä yksinkertaisiinkin puseroihin.