Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittää jos tuttavapariskunta (178 cm ja 196 cm) saa tytön

Vierailija
08.03.2008 |

Odottavat nyt lasta ja kauhea tulevaisuus on lapselle edessä jos on tyttö. Tulee mitä todennäköisemmin kasvamaan miehen mittoihin ja ei ole kiva olla 185-senttinen nainen... Hirveästi rajoittaa elämää ja miehen löytäminen vaikeaa, saa varautua etsimään miestä korisjoukkueiden treeneistä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joilla on joku kompleksi omasta pituudestaan hakevat pakonomaisesti huomattavasti itseään pidempää miestä.

Vierailija
22/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos lyhyt ja pitkä ovat romuluisia niin se pitkä vaan näyttää paljon romuluisemmalta, koska on pitkä varsi ja se romuluisuus vaan korostuu.

Sitten vielä miehistä niin ei todellakaan ole yhtä suuri miesvalikoima 180-185-senttisissä miehissä. Suomalaisista miehistäkin yli puolet on alle tuon ja meillä sentään ollaan todella pitkiä kansainvälisestikin.

Vierailija:

jaa, että pienet suomalaiset naisetko eivät sitten ole romuluisia. Periytyykö se romuluisuus vain pitkille ihmisille.

Paljon olen nähnyt kauniita pitkiä suomalaisia naisia ja miestä ei ole vaikea todellakaan löytää. Jos nainen on n. 180-185cm niin samanpituisia miehiä on saatavilla todella paljon. Ei sen äijän tarvitse olla aina 20cm pidempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatsonina on ainakin se hyvä puoli, ettei tarvitse pelätä kaikenlaisia ahdistelijoita. Ja näkee toisten päitten yli. Mitä hyviä puolia lihapullana olemisessa on?

Vierailija
24/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on tällä hetkellä 170 cm (ikää 12,5v.), joten hänestä tulee pitkä. Tyttö kasvaa enemmänkin alakäyrillä ja on ikäiseksen LYHYT. Eli aina ei johtopäätöksiä voi tehdä vanhempien pituudesta.

Vierailija
25/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on pitkä, niin hän on silloin omilla mitoillaan naisen mittainen. Onko sun mielestä sitten kaikki alle 170cm miehet naisellisia ja naisen mitoissa?

Onneksi kaikki naiset eivät pidä ainoana elämän tehtävänään löytää mies. Ja todella moni nainen on parisuhteessa itseään lyhyemmän miehen kanssa. Onko jossain joku laki, että miehen pitää olla naista isompi/pidempi?

Tunnen suurikasvuisen naisen, joka on siis todella iso, ei vain pitkä, eikä yhtään lihava. Hän on onnellisessa avioliitossa täysin normaalikokoisen miehen kanssa. Tai taitaa mies olla hiukan pienempikin, kuin miehet yleensä.

Heillä on lapsikin.

Vierailija:

ja en todellakaan ole kateellinen pidemmille! Tälläkin pituudella saa tuntea joskus olevansa miehekäs. Asun ulkomailla ja en todellakaan kaipaa yhtään senttiäkään. Haluan olla naisen mitoissa en miehen.

t. ap

Vierailija
26/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienestä pitäen opettanut kantamaan kroppaa ylpeästi, ei häpeillen pituuttaan. Omaan kroppaansa tyytyväinen ihminen on aina kaunis.

Vierailija
27/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki pitkät naiset on säälittäviä ja onnettomia ilman miestä kituvia amatsoneja?

Taidat olla aika kapea-alaisesti maailmaa katsova pinnallinen naikkonen. Onneksi asut ulkomailla, joten et vahingossakaan voi kuulua mun ystäväpiiriini.

Vierailija
28/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että edes yksi sadasta 180-senttisestä tytöstä täyttäisi jollain tavoin mallin kriteerit.

Siihen vielä lisäksi se, että se mallimaailma on sen verran karua, että ehkä yksi tuhannesta siellä oikeasti pärjää ja sillä hommalla edes hätäisesti itseään elättää.

Vierailija
29/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan molemmat pitkiä minä 178 cm (eikä ole muuten yhtään liikaa ; )) ja mes yli 190 cm, silti meidän ekaluokkalainen tyttö kasvaa nollakäyrän tuntumassa ja on luokallaan kolmanenksi lyhyin tyttö. Voihan se jossain vaiheessa venähtää vielä paljonkin, mutta toisaalta tytön molemmat mummot on n. 160 cm, että voi jäädä paljon meitä vanhempia lyhyemmäksikin.

Vierailija
30/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Amatsonina on ainakin se hyvä puoli, ettei tarvitse pelätä kaikenlaisia ahdistelijoita. Ja näkee toisten päitten yli. Mitä hyviä puolia lihapullana olemisessa on?

Vierailija
31/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 180 cm, eikä ole ollut vaikeaa löytää miestä. Mies on pari senttiä pidempi, mutta silti haluaa että käytän korkeita korkoja, eikä haittaa yhtään vaikka olen silloin vähän pidempi.

Nuorena oli tietty joskus vähän ikävää, kun olin aina luokan pisin, pojatkin oli lyhyempiä. Mutta kyllä se tilanne tasaantui joskus lukiossa viimeistään.

Vierailija
32/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino sanalla oletettuun. Jos pienet hintelät naiset tai lihapullat olisivat se miesten suosikkityyppi, niitä varmaan kävelisi enemmänkin catwalkeilla... ?

Vierailija
33/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 16-vuotias, 178 cm, seurustelee itseään lyhyemmän pojan kanssa. Ei kuulemma ole mikään ongelma, kavereillekaan. Tyttö katsoi mua todella hitaasti kun kysyin.

Vierailija
34/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näitten aloitusten verbin voi vaihtaa suoraan " säälittää" = " käy kateeksi" .

Vierailija
35/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ei automaattisesti ole kaunis eikä pitkä nainen iso hirvi.

Vierailija
36/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut että ainakaan miehiä olisi tämä pituuteni karkottanut. Jostain syystä viihteelläkin aina tuntuu että minun ympärilläni pörräävän vastakkaista sukupuolta enemmän kuin esim muutamien lihapullien. Mutta nyt siis huomaan kokeneeni väärin, olisi pitänytkin olla häpeilevä ja hartiat kyyryssä ilmeisesti. Ja voi kamala kun olen lapsiakin uskaltanut tehdä, ja vielä pitkän (190) miehen kanssa! Tuleekohan lapsistani nyt siis lihavien teletappien koulukiusaamia kurjimuksia???

Vierailija
37/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olen menettänyt elämässäni pituuteni takia?! Olen 184cm pitkä nainen...

Vierailija
38/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaksi poikaa. Ajattelin etukäteen, että vitsi niistä tulee pitkiä ja komeita poikia. Mutta tuo toinen onkin ottanut geeninsä jostain, ja hänen pituusennusteensa on nippa nappa 170 cm...

Vierailija
39/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäret 180 ja 175, poika 200. Komeita koko sakki:) Itse olen 164 ja mies 194 , nuorimmaisen tytön kasvuennuste yli 180cm. Ei se vanhempien pituus aina takaa lapsen pituutta, edellytyksiä toki on.

Vierailija
40/45 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen sukupolvi kasvaisi aina pitemmäksi ja pitemmäksi, ihmiset olisivat kutakuinkin kolmimetrisiä joilla olisi valtavat nennät ja korvat ja tissit jne.

Mutta kun luonto ' normalisoi' eli jossain vaiheessa sukupolvien perinnät eivät vain suurene ja suurene.

Toisaalta pitkä nainen voi löytää kumppanin siinä missä pituus ja leveyssuunnassa yhtä pitkä nainen tai suulakihalkioinen tai toispuoleisesti halvaantunut tai kuka muu hyvänsä.

Onneksi suurin osa avioliitoista solmitaan muun kuin ulkonäön tähden.