Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko?

Vierailija
08.03.2008 |

Pyysin kahta parhainta(jos niin voi ees sanoa enää) kaveriani tänään juhlimaan. Eivät lähteneet koska olivat olleet eilen keskenään :(Ja mua ei kutsuttu ees! VITUTTAA!!!!!!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kesken on aina niin ja myös pikku lapsilla. Miehet voi mennä kolmistaa, mutta jos naiset niin lähes poikkeuksestta joku on se ylimääräinen.

Vierailija
2/5 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olette tunteneet suhtkoht saman aikaa ja olette yleensäkin yhdessä liikkeellä niin kyllä on lupa loukkaantua jos jostain syystä yhtä ei pyydetäkään mukaan.

Joku syyhän siihen täytyy olla! Kysy reilusti, että miksi ette pyytäneet muakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma elämä ja saavat juhlia kenen kanssa haluavat.

Kysyitkö hieman viimetippaan?

Vierailija
4/5 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö joka paikkaan mennä yhdessä?

Musta sä suutut nyt ihan turhasta, jos he ovat vaikka keskenään halunneet jutella jostain tietystä asiasta.. ja muutenkin vaikutat sen verran lapselliselta että sun kanssa ei kauhean vakavia jutella..

Vierailija
5/5 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin loukkaannuin kerran kun olin kolmen ystävän ja lasten kanssa yhdessä puistossa ulkoilemassa yms, kun tultiin kotiin niin mun lapsi meni vielä yhden näistä lapsista luo kun asuttiin todella lähekkäin, kun menin hakemaan lasta kotiin niin nää muut ystävät oli siellä kaikki kahvipöydässä, mua ei oltu kutsuttu. tuntui ikävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi