Lue keskustelun säännöt.
Oonko mä vaan raskaushuuruissa vai ootteko kaikki ihan sekaisin?
08.03.2008 |
Ihan ihme viestejä tällä palstalla! Kyllä vierottautuminen onnistuu hyvin kun juttujen taso on tämä...
onko tää aina ollu tällasta vai mikä täällä nyt mättää?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla