Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
1141/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N --> n

"Miten näin kaivata voinkaan vain naista yhtä ainoaa, ja sisälläin kuinka soikaan,
nöin laulun sydämein hän saa."

Vierailija
1142/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki vähän kaipailen J:tä vastaavahkossa tilanteessa... Ja nähtiin kyllä monesti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut tätä ketjua pitkiin aikoihin. Ja jotenkin sydän hyppää välillä kurkkuun kun luulen että mulle kirjoitettu : D. Mulla on vähän outo tilanne ollut yhden henkilön kanssa. En tiiä yhtään mitä ajattelet minusta, kun tuntuu että kaikki mitä sanon tai teen ärsyttää sinua. Ennen halusin olla sun kaveris, en enää. Mutta viime kertasen jälkeen oon ajatellut sua siis nyt pari pvää putkeen. En tiiä miksi. Olenko täysin yhdentekevä, vai rasittava vai mitä- Koitin olla sulle ystävällinen. Vaikka ollaankin usein tosi eri mieltä asioista ja sulla on vissiin kiinnostus ihan muualla. Siis mun tunteet on menny näin: halusin olla sun kaveri, sitten en, sitten aloin tuntea oloni todella ahdistuneeksi sun seurassa, kun olit jotenkin kauhean ilkeä koko ajan, ja kirosin sut mielessäni alimpaan helvettiin. Ja siksi jätin teidän seurassa hengailun. Sitten kun nähtiin ja kerroin tän sulle, että koen näin. Se oli viimeinen piste. Sain jonkinlaisen rauhan. Harmittaa että vielä alkuviikolla tulin tapaamaan ja jäin. Kun olen jostain syystä miettinyt sua ihan erilailla kuin ennen. Ahdistun sinusta edelleen ja kaiken niiden tosi inhottavien tunteiden jälkeen, koin itseni tosi surulliseksi. En enää kokenu vihaa tms vaan pettymystä. Ja tosi omistuista tunnetta, joka ei ole ihastuminen.koska en ihastu koskaan kehenkään, mutta jotain outoa tässä on. Onkohan sinustakin? Minusta tuntuu että susta tulee vielä pakkomielle mulle. Miksei voitu olla ees kavereita? Miksi sun piti alkaa jatkuvasti vähätteleen minua. Oonkohan koukussa sellasiin ihmisiin jotka tuottaa negatiivisia tunteita mulle? Oon surullinen, ja hämmentynyt. Ottaisit muhun yhteyttä? En aio enää tulla hengaileen teidän seuraan. Haluan eroon susta. Mutta miksi teit niin? Olin koko ajan sun puolella? Nyt en saa sinua mielestäni. Tää kääntyy minua vastaan. Taidat olla mulle jo pakkomielle. Ennen et merkannut mulle mitään,en ajatellut susta muuta kuin että oot ongelmainen tapaus, onneksi en ole sun kans enempää tekemisissä. Mutta tää vko on tehnyt tästä omituisen, mun ajatuksista. Kun nähtiin ja olit hetken mulle jotain muuta kuin ilkeä, ja aloin miettiin outoja. Ootko ollut ihastunut minuun? Oon luullu että pidät mua ärsyttävänä ja inhottavana ja liian radikaalina jne. Musta tuntuu että näen sut nyt uudessa valossa..jään ajatuksissani roikkumaan aina semmosiin ihmisiin jotka on negatiivisia minua kohtaan.Oisit joskus kiva mua kohtaan. En minä ollut suhun ihastunut, mun tapa olla on flirtti joskus.En minä oo ihastunut kehenkään koskaan. mutta toivon että lähtisit mun ajatuksista pois. Musta tuntuu että luulit että oon ihastunut sinuun.HAH! aloin oikeastaan inhoamaan sinua. Olitko siks niin luotaantyöntävä kun luulit niin? Olen etsinyt henkistä yhteyttä ihmisiin,ja oon kaikille sellanen että tuun lähelle ja katson purevasti silmiin. En koe seksuaalisia tunteita. juurikaan.enää. en ollut kiinnostunut susta. oot narsistinen ja sulla on noussu hattuun se sun asemas. Silti oot mun mielessä nyt. tässäpä tämä. Ei tästä mitään tolkkua saa, mutta en ole usein tämmösiä kelaillu kenestäkään. Mutta nyt lopetan sun miettimisen kun ei siitä muuta ole kuin harmia.

Vierailija
1144/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua :) t. S

Vierailija
1145/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pk-seudulta!
Oli ihana viikonloppu :) Sinun kanssasi on niin mukavaa. Olet kiltti ja ihana ihminen.

Vierailija
1146/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:15"]

Rakastan sua :) t. S

[/quote]

Tää en sit ollu mä. Väärinkäsitysten välttämiseksi. t. toinen S

Vierailija
1147/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:15"]Rakastan sua :) t. S
[/quote]

Tuntomerkkejä kiitos! :)

Vierailija
1148/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:50"]Haaveilen, että voisin kietoa käteni ympärillesi ja painaa pääni sinua vasten. Nuuhkia ihoasi, kaulaasi. Painaa kasvoni vasten poskeasi ja tuntea ihosi. [/quote] Ja nukkua yhdessä.

[/quote]

Niin, lusikassa. Tuntea sun lämmön ja hengityksen.

[/quote]

Ja herätä aamulla nenätysten.
Oi, kyllä!

Vierailija
1149/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:44"]

M:lle. Minä tiedän ja sinä tiedät, ja kaikki sen näkevät. Odota vielä pari kuukautta :)

[/quote]

Mitä sitten tapahtuu? :)

Vierailija
1150/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:19"] [quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:15"] mitä kautta tunnette?  T. Eräs heteronainen jonka naistyökaveri on päiväuni [/quote] En mä uskalla kertoa, kun sitä on vaikea sanoa yhdellä sanalla ja sitten tulee jo liikaa informaatiota. -2193 [/quote] Ymmärrän. Oma kokemukseeni on ihan tuore ja olen todellakin aina ajatellut olevani "täyshetero", mutta minkäs teet kun sopiva ja ihana nainen tulee vastaan. Hänessä on kaikki kohdallaan. t. Se työpaikkaihastunut [/quote] Kerro lisää. Nimikirjaimia tai jotain?

[/quote]

En uskalla paljastaa kovin paljoa, mutta tässä muutama vihje: Pk-seudulla ollaan töissä, molempien nimi loppuu A:han ja molemmat ollaan tahoillamme naimisissa... Korostan vielä että nämä tunteet itselle täysin uusia ja hänestä en osaa sanoa että onko edes mitään tunteita, tuntui vaan että synkkasi tosi hyvin jutut yksiin. 

[/quote]

etkö voisi laittaa alkukirjaimia? Melkein kaikkien naisten nimi loppuu a:han. Tai vastaatko onko hänen nimensä eka kirjain K?
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:19"] [quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:15"] mitä kautta tunnette?  T. Eräs heteronainen jonka naistyökaveri on päiväuni [/quote] En mä uskalla kertoa, kun sitä on vaikea sanoa yhdellä sanalla ja sitten tulee jo liikaa informaatiota. -2193 [/quote] Ymmärrän. Oma kokemukseeni on ihan tuore ja olen todellakin aina ajatellut olevani "täyshetero", mutta minkäs teet kun sopiva ja ihana nainen tulee vastaan. Hänessä on kaikki kohdallaan. t. Se työpaikkaihastunut [/quote] Kerro lisää. Nimikirjaimia tai jotain?

[/quote]

En uskalla paljastaa kovin paljoa, mutta tässä muutama vihje: Pk-seudulla ollaan töissä, molempien nimi loppuu A:han ja molemmat ollaan tahoillamme naimisissa... Korostan vielä että nämä tunteet itselle täysin uusia ja hänestä en osaa sanoa että onko edes mitään tunteita, tuntui vaan että synkkasi tosi hyvin jutut yksiin. 

[/quote]

etkö voisi laittaa alkukirjaimia? Melkein kaikkien naisten nimi loppuu a:han. Tai vastaatko onko hänen nimensä eka kirjain K?
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sorry, en laita enempää vihjeitä. Minulle oli jo paljon että edes kirjoitin tänne. Aika näyttää kohtaavatko tunteemme mutta siihen asti nautin hänen seurastaan.

Vierailija
1151/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teija haluaisin tutustua sinuun ja jutella kanssasi eräästä henkilöstä...

Vierailija
1152/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:38"]

Sä oot ainut niistä muista, joka on mut huomannu ja sen näyttäny. Oon aina tykänny susta, mutta viime viikon jälkeen en oo saanu sua pois mielestä. Musta olis ihana nähdä sun kuoren alle, nähdä muutakin kuin se kuva, jonka annat ulkopuolisille. Mä en haluis olla ulkopuolinen sulle.
Oot kaunis. Sun silmät ja katse tunkee suoraan musta läpi, se tuntuu jotenkin oikeelta. Musta on ihana saada sut hymyilemään. Musta on ihana hymyillä sulle.
Haluaisin sun tietävän et mä välitän susta, niin paljon ku vaan ihminen osaa.

[/quote]

Tämä on kyllä varmaan kahjoa, mutta tuo viestisi osuu täysin minuun. Mitäköhän tässä voisi sanoa enemmän tunnistautumiseksi tai tunnustukseksi? No, noista kahdesta kirjióittamastani lauseesta löytyy kaksi sanaa ...
Voi hyvänen aika sentään! Tunnen itseni aivan tolloksi : )

Vierailija
1153/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:06"]

En millään usko että kävisit täällä, mutta enpä tätä muutenkaan saa sanottua (enkä kirjoitettuakaan), joten kirjoitan nyt tänne sitten kuitenkin vaikka se noloa onkin:

Sulla on todennäköisesti tällä hetkellä hieman tulkintavaikeuksia mun tunteiden suhteen, kun käyttäydyn miten käyttäydyn (kun en itsekään tiedä miten käyttäytyä…). Kaikki johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että tiedostan että jos oot minuun ihastunut, niin ois todella epätodennäköistä että oisit samalla tavalla ihastunut kuin minä. En ole nimittäin biseksuaali tai lesbo, biromanttinen heteroseksuaali ilmeisesti vain, ja biromanttisuuskin on mulle tosi uutta. Tajusin sen tuossa pari kuukautta sitten, en oo ennen ihastunut naiseen. En siis halua herättää sinussa turhia toiveita, mutta välillä silti toivon että sinäkin olisit kuten minä.  Toisaalta välillä vaan haluaisin että meistä tulisi vain ystäviä. En oikein itsekään tiedä. Olen vähän sekaisin koko asian suhteen. Mutta mikäli nämä tunteet on molemminpuoleisia, niin harmittaisi jos me ei yritettäis tutustua ollenkaan (pitää uskoa aina vähän yliluonnolliseen, edellisiin elämiin ja muuhun "hömppään" ja selvittää mistä tässä oikein on kyse…:D) Toisaalta ehkä olen tulkinnut sinut ihan väärin ja sun katseet ei tarkoitakaan sitä että sinä olisit ihastunut, vaan sitä että haluat että huomaan että sinä olet huomannut ihastukseni, ja sen on taas tarkoitus ehkä herätellä mua häpeämään.  Osa mun käyttäytymisestä johtuu siitäkin että välillä mietin että ehkä oot tosihetero, ja mua oikeasti hävettää koko ihastuminen. Ja se asetelma jonka molemmat tiedämme on yksi asia joka vaikuttaa, ja se että aina on muita ihmisiä ympärillä ja ujouskin on vähän iskenyt. Ja jos realistisesti ajattelee, niin loppujen lopuksi me ollaan varmaan tosi erilaisia…

PS: En ole sitten oikeasti mikään ilkeä "av-mamma" vai mitä nuo nyt onkaan, joten älä pelkää :) (mitenpä täällä ehtisin edes kovin usein käydä. Jäin vaan tähän ketjuun viime kuussa koukkuun)  Nyt kuitenkin menen häpeämään sitä että ehkä tällä viestillä pilasin kaiken, koska osoitin käyväni tällaisella palstalla…tai että ehkä ootkin hetero ja tunnistit tästä mut, ja nolasin viimeistään nyt itseni sun silmissä (ja ties kenen muun silmissä). Jos niin on, niin anteeksi, kyllä tämä ihastus ajan myötä tästä katoaa. Toivottavasti et inhoa mua tän jälkeen. (Suurin syy koko mun ihastumiseen on sun persoona, joten ota se vaan imarteluna sitten. ) Ja toivoisin niin paljon että vastaisit tähän mulle jotain jos uskoit tunnistavasi mut (nyt sulla on tilaisuus sanoa vaikka että sua ahdistaa mun tuijottaminen, koska uskon että et irl kehtaisi sitä kohteliaisuudesta sanoa) Kerro tunnisteeksi jotain josta juuri minä tiedän että oot just sinä.

[/quote]

Jos mua tarkoitat, niin tunnisteeksi riittää se, että sinä tiedät jo, että minä olen aivan pyörryksissä ihastumisestani sinuun ja sinusta, vaikka olen sen ilmaissut hieman kiertoilmauksin ja olen luvannut sinulle "käyttäytyä" asiallisesti, koska pelkään häiritseväni tunteillani sinua, vaikka olen kumminkin ollut suht hienotunteinen, koska en ikinä halua aiheuttaa nimenomaan sinulle mitään hankalaa.
Huh, tulipa tuo nyt sanottua, helpottaa, vaikka ei minua koskisikaan tuo alku.

Vierailija
1154/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen (2279) jatkaa luettuaan pari aiempaa kommenttia:
osuma meni himpun minusta ohi, mutta tilanteeni on lähes samanlainen.
Tsemppiä "kohtalotovereille", kyllä kaikki hyvin menee.

Vierailija
1155/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:24"]

Edellinen (2279) jatkaa luettuaan pari aiempaa kommenttia:
osuma meni himpun minusta ohi, mutta tilanteeni on lähes samanlainen.
Tsemppiä "kohtalotovereille", kyllä kaikki hyvin menee.

[/quote]

Tuo mun ihastus ole tosiaan ilmaissut kiertoilmauksinkaan mitään asian suhteen, eikä oo siis näin ollen myöskään luvannut "käyttäytyä" asiallisesti. Ainoa mistä olen päätellyt on katseet ja hymyt.

Pitäisköhän munkin antaa lisävihjeitä: Meidän kummankaan nimi ei pääty a-kirjaimeen :D (olikohan tämä nyt jo liian rohkea vihje…)

-2193

Vierailija
1156/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:55"]

Olisi ollut kiva saada edes mahdollisuus. On ikävää, että ihmiset koettavat arvailla millainen toinen ihminen on, eivätkä kuitenkaan uskalla tutustua. Toivottavasti ymmärrät, etten viihdy seurassa, jossa ajatuksiani ei kuunnella ja oletetaan vaan että hajuttomana ja mauttomana seuraan tekmisiänne vierestä., ilman että saan itse osallistua ,itenkään. Toivottavasti ymmärrät myös, etten jaksa olla seurassa, jossa ainoa tarkoitukseni on olla "huonompi", ettei itsetuntosi kärsi. 

[/quote]tähän voisin yhtyä!

Vierailija
1157/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhentäkää noita lainauksianne ja älkää kirjoittako noin pitkiä romaaneja. Raskasta luettavaa ja itse ainakin hyppään niiden ohi. Muuten kiva ketju. Jatkakaa! t. Virveli

Vierailija
1158/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhaltaisitko pipin pois mun päästä ja sydämestä? Vai olenkohan jo menetetty tapaus..?

Vierailija
1159/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:15"]Rakastan sua :) t. S
[/quote]

Tuntomerkkejä kiitos! :)
[/quote]
Minkälaisia? :)

Vierailija
1160/9334 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää puhaltaa pipisi itse pois, muuten asetat itsesi riippuvaiseksi siitä että joku on aina puhaltamassa. Riippuvaisuus muista tukahduttaa ja lopulta karkottaa ihmiset, tai ainakin herättää katkeruutta ja pahaa oloa pitkän päälle. Sussa on kyllä kaikki mitä sä tarvitset voidaksesi hyvin ja ollaksesi ehjä, ja silloin sä voit antaa jotain toisillekin ja olla suhteessa tasavertainen. Sellainen on terve suhde.

Ketju on lukittu.