Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Minulla on sinua ikävä, toivottavasti näemme viikolla 8(?)! :) t. S
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:37"]Minulla on sinua ikävä, toivottavasti näemme viikolla 8(?)! :) t. S
[/quote]
Tämä oli I:lle
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:38"]Nopeesti! 90-sivulle! :'D
[/quote]
Vauhtiaaaaah!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:41"]Noniin
[/quote]
nyt mee jo ysikyt sivulle
Väsyttää ja turhauttaa. :( Laiska olo, täytyy koota ja asennoitua toisin. Haaveilen, että voisimme jonain päivänä istuskellla vieretysten ja jutella. Tuntea toisen fyysisen läsnäolon.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:39"]Ei mua nukuta. sua?
[/quote]
Ei muakaan..
Mikä siinä sivussa 90 on niin hienoa että sille pitää päästä? Täytätte tietysti sitten seuraavat 10 sivua noilla turhilla viesteillä että pääsette sivulle 100. Ei oo kivaa, kun ketjusta tulee turhaan liian pitkä ja oikeat viestit hukkuu :(
En ole pahantahtoinen. :( -Se J:tä kaipaillut
M:lle. Minä tiedän ja sinä tiedät, ja kaikki sen näkevät. Odota vielä pari kuukautta :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:44"]M, annan sinun nyt olla. Minun täytyy ratkaista tämä itse.
[/quote]
Sano sitten suoraan se. Inhoan jäädä miettimään oliko mikään siitä totta ja mitä juuri tapahtui.
En tiedä oonko ihan järjissäni kun mietin että pitäiskö huomenna mennä pari tuntia aikaisemmin sinne minne oon menossa jotta ehkä näkisin sinut. Tai no en todennäköisesti näkis kyllä silloinkaan, kun en voi tulla tarkalleen sinne missä sinä olet, joten pitäis vain toivoa törmäävänsä käytävällä...
Onko tämä tosiaan vain yksipuolista kiinnostusta, kun et ole pitkään aikaan ollut aloitteellinen yhteydenotossa? Kun olen lähettänyt viestin niin juttu luistaa, mutta tulee mieleen että teetkö sen vain ystävällisyyttäsi. En tiedä haluanko kertoa sinulle mitään tunteistani, jos et anna ollenkaan vastakaikua :'(