Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
81/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

V, käyttäydyit todella epäkypsästi. Pidin sinusta kovasti kaikesta huolimatta. Tiedän, ettet kykene siihen, mutta hiljaa hölmössä miälessäin toivon että palaisit omasta aloitteestasi selvittämään sotkusi. Olisi hienoa olla ystäväsi, mutta moisen kompuroinnin jälkeen sekin tuntuisi ajanhukalta. Olet kaunis sielu, joskin aivan liian työläs kenellekään.

S, vau. Vau! Olen varma, että kun kuolet, mullastasi kasvaa hienoimpia lemmikkejä, kultasateita ja hopeapajuja.

Vierailija
82/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan tajuaisit pyytää anteeksi niin asia olisi ok enkä olisi enää vihainen. Saar minjt kokoajan vihaisemmaksi kun olet vaan hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla vaikka oletkin pelkkä budihuora ja maailman huonoin valehtelemaan, haluaisin silti auttaa sua löytämään itsetuntos ja eroomaan siitä sekakäyttö porukasta missä pyörit. Itsekin sitä haluat ja olen ehkä ainut toivosi jos haluat suojelua kaikelta pahalta. Olet kauneinta mitä olen hetkeen nähnyt ja sydämeeni sattuu että hukkaat elämäsi ja mielenterveytesi. Anna mulle vielä toinen yö niin lupaan että muistat sen vielä vanhana mummonakin.

Vierailija
84/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja Hänninen: ryhdistäydy ja ota vastuu omista puheistasi.

Vierailija
85/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imekää sykkivää!

Rakkaudella,

J

Vierailija
86/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei E- 22 vuoden jälkeen, nyt kun olet kuulemma kuolemassa siihen keuhkosyöpään (jonka saamisesta varoittelin jo silloin ja kehotin sen tupakoinnin lopettamaan) haluaisin tavata sinut vielä kerran.

Haluaisin pyytää anteeksi- olin nuori, kypsymätön ja lapsuuden traumat estivät minua asettumasta tasa-arvoiseen suhteeseen kanssasi. Rakastit minua, minä  petin ja jätin sinut. Onneksi löysit vierellesi ansaitsemasi puolison! Olkoon loppumatkasi rauhallinen.

Anna anteeksi.

Vierailija
87/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A Rakas. Mä en voi unohtaa sua koskaan. Sä tiedät kuinka paljon mä sua rakastan. Soita mulle...

Vierailija
88/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ihastuneeni sinuun JP, mutta taidankin olla rakastunut. Saat ihmiset ympärilläsi iloisiksi ja saat minut kestämään arkea. Uskallat elää vahvasti tunteella ja myös näyttää tunteesi. Olet mielenkiintoisin ihminen johon olen tutustunut, vaikka tiedänkin, että sydämesi sykkii kaverilleni. Ystävyytesi riittää. Nainen, ajattelen sinua usein. <3

Vierailija
89/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, vielä 10 vuoden jälkeenkin salpaat hengitykseni näkiessäni sinut kaupungilla. Tämä on silkkaa hulluutta, mutta en mahda sille mitään, että reagoin niin voimakkaasti sinuun... Ajattelen sinua ihan liika.

Vierailija
90/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva joskus tehdä jotain, olet tosi kiinnostava ihminen :)

Vierailija
91/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:41"]Kukaan ei oo koskaan kohdellu mua niinku sä. En tienny, että tollanen huomaavaisuus on ees mahollista. Oon vilpittömästi pahoillani niistä asioista, joita tein ja sanoin ennen ku tunnettiin kunnolla. En oo ikinä ennen tuntenu näin ketään kohtaan, haluun olla sun kanssa aina. Rakastan sinua, H <3

[/quote]Paikkakunta?

Vierailija
92/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari rakastan sua vaikka olen välillä kamalan tyhmä! Onneksi jaksat minua silti! Yhdessä nyt ja aina!!

H.

Vierailija
93/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M helvetti kun voisin kertoa tän sulle päin naamaa. Sä säteilet jotain energiaa ympärilles joka saa mut hulluksi halusta ja hetkittäin mä en saa edes henkeä sun lähellä kun tunne on vaan niin voimakas. Onneksi me nähdään enää harvoin koska eihän tästä mitään tulisi, varattuja molemmat. Vaikka ikinä ei ole mitään ollut, tää tunne ei vaan kuole. Anna sun hiusten kasvaa, anna sun hymyn valaista koko maailma. Mä odotan täällä sivussa että näkisin sut taas.

Vierailija
94/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:40"]

Olet hirveä lehmä ja ärsytät minua suuresti, M.K.!

[/quote]

Ei helvetti, oon kans M.K. D:
Sori, ellet ole K.P., tällöin saat sanasi itseäsi vasten, kuvottava läski ämmä.

Vierailija
95/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:37"]

A Rakas. Mä en voi unohtaa sua koskaan. Sä tiedät kuinka paljon mä sua rakastan. Soita mulle...

[/quote]

Sukunimen alkukirjain ja ehkä paikkakunta?

Vierailija
96/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakelle terveiset, kun muuten kielletty.

Vierailija
97/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Ole mies ja tee selväksi, mitä haluat. En tuhlaa aikaani tyhjäntoimittajiin..

Vierailija
98/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän kaikille vihaavani sua, koska petyin suhun enemmän kuin koskaan kehenkään.
Vaikka totta helvetissä mä rakastan sua. Rakastin sua silloin, rakastan sua aina. Sussa on virheesti, mutta olet niin mielettömän hieno ihminen, että suren valtavasti sitä että menetin sut niin äkkiä.

Toivon sun elämääsi pelkkää hyvää, H.

Vierailija
99/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku mä rakastan sua edelleen, vaikken enää sais... <3 Toivottavasti joskus vielä tavataan...

Oot aivan uskomaton mies, ei sua voi kun rakastaa... <3

Vierailija
100/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päästä käräjille katsomaan kuinka naamasi vääntyy. Sulta menee ihan kaikki. :D

Ketju on lukittu.