Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
41/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu jo rakas sieltä autotallista. Mua panettaa.

Lieto.

Vierailija
42/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä sua vihaa, mä vaan pelkään, että menetän sut. Kaikesta huolimatta toivon, että sä olisit onnellinen ja tuntisit itsesi rakastetuksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan hemmetin ihana ja kaunis ja toivottavasti tajuut sen itekkin koska oot ihan erilainen kun muut ainakin mun silmissä. Ois kiva tutustuu paremmin mutta en vaan osaa! :(

Vierailija
44/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:50"]Ari, laita mulle tekstiviesti!!!

[/quote]Tana! Älä ahdistele, se on MUN mies. Sorry ;) Ps. Meille on taas vauva tulossa ;)

Ari on vapaa mies, ei vaimoa eikä vauvoja :) Prkl! T.9

Vierailija
45/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:03"]Mulla on niin ikävä sua S.S... <3

[/quote]

Etunimi?

Vierailija
46/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun uskaltas suoraan päin naamaa sanoa, kuinka paljon susta välitän ja sua rakastan. Toivon, että joskus vielä saat korjattua itsesi jotta voitais suunnitella tulevaisuutta yhdessä. Tiedän, että siihen tulee menemään aikaa, mutta hyvää kannattaa kuulema odottaa. Olen onnekas, että saan olla sinun edes näin. Rakastan sinua! <3

Vierailija
47/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuleva ex-mieheni, tänään ylitit rajan. Saat tavata lapsiamme joka toinen viikonloppu, jos osaat käyttäytyä. Hyvästi!

Vierailija
48/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ikävä sua, että melkein itkettää. Mä en aio ottaa yhteyttä ensin, nyt on sun vuoro. Järjellä ymmärrän, ettei sua enää kiinnosta, mutta tunne odottaa viestiä, joka vie eteenpäin. Tiedän, ettei mitenkään voida jatkaa siitä mihin jäätiin, mutta jotain silti kaipaan. Oot idiootti ja kusipää (enkä minäkään täydellinen), mutta silti toivon, että asiat joskus selviäsi ja tapahtuisi edes jotain. Olit niin rakas...

Vierailija
49/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten lähtenyt sun matkaan, oli mun elämäni pahin virhe. Toivon, että joskus vielä tavataan ja voi huomata tunteiden väljähtyneen. Voisin olla onnellinen nykyisessä elämässäni.

Vierailija
50/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anywhere Is"

I walk the maze of moments
But everywhere I turn to
Begins a new beginning
But never finds a finish
I walk to the horizon
And there I find another
It all seems so surprising
And then I find that I know

[Chorus:]
You go there you're gone forever
I go there I'll lose my way
If we stay here we're not together
Anywhere is

The moon upon the ocean
Is swept around in motion
But without ever knowing
The reason for its flowing
In motion on the ocean
The moon still keeps on moving
The waves still keep on waving
And I still keep on going

[Chorus]

I wonder if the stars sign
The life that is to be mine
And would they let their light shine
Enough for me to follow
I look up to the heavens
But night has clouded over
No spark of constellation
No Vela no Orion

The shells upon the warm sands
Have taken from their own lands
The echo of their story
But all I hear are low sounds
As pillow words are weaving
And willow waves are leaving
But should I be believing
That I am only dreaming

[Chorus]

To leave the thread of all time
And let it make a dark line
In hopes that I can still find
The way back to the moment
I took the turn and turned to
Begin a new beginning
Still looking for the answer
I cannot find the finish
It's either this or that way
It's one way or the other
It should be one direction
It could be on reflection
The turn I have just taken
The turn that I was making
I might be just beginning
I might be near the end.

Kaikille ihanille naisille joihin saatan ihastua. Vaikkei pitäisi. Pohjois-Savo.

Vierailija
51/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha, asiat alkaa olla järjestyksessä ja voit pudottaa sen tympeän rumiluksen maanpinnalle. Pian pääsemme nauttimaan toisistamme julkisesti.

Vierailija
52/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että tiuskin sulle tänään, olin vaan niin väsynyt ja mulla oli vaan niin paha mieli. Välillä tuntuu että et rakasta mua sillä tavalla kuin ennen ja välillä taas kaikki on hyvin. Rakastan sua yli kaiken ja tuntui tosi pahalta kun sanoit että olen välillä kylmä sua kohtaan. Olen vaan niin epävarma sun tunteistasi välillä vaikka vakuutat rakastavasi edelleen.... Miksi me tiuskitaan toisillemme vaikka osataan kyllä keskustellakin asioista?? <3<3<3

Vierailija
53/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mieheni, vaikka olet siinä ihan vieressä, lopeta puhelimen räplääminen ja keskity minuun! Tarvitsen huomiotasi ja aikaasi! Kiitos <3 räplää minuakin joskus..

T. Vaimosi

Vierailija
54/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lopeta ite se panda popin pelaaminen

Vierailija
55/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru, anteeksi.

Vierailija
57/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:40"]F, Ikävöin sinua.

[/quote]

Tossa se nukkuu

Vierailija
58/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, miten paljon naiset kuluttavat aikaansa miesten perään ruikuttamiseen.

Vierailija
59/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska omahyväinen Idiootti siskoni.Toivon sulle, typerälle äijälles ja sun äijäs kakaroille kaikkea pahaa!

Vierailija
60/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen kaiken kauheuden jälkeen. Niin paljon minussa rikoit pettämällä, hakemalla sääliä, ettei nykyinen ollutkaan mitä oikeasti halusit. Tunsin, että pilasit minun ja lasten elämän. Kaipasin sinua ja julmasti tulimme kohdelluksi minä ja lapset sinun ja nykyisesi taholta. Joka ei muuten vaikuta ihan tasapainossa olevalle.

Tapasin ihanan miehen, joka kokenut samaa lastensa kanssa. Olen nyt onnellinen uuden elämän alussa. Sua harmittaa, että jätit kaiken omaisuuden vanhaa autoa lukuunottamatta mulle. Tämä on nyt lasten ja mun koti. Meillä on oikeus elää rauhassa raivonpuuskilta ja huonolta ololta. Eniten ihmettelen nykyistäsi. Miksi halusi lapsen työttömälle, juuri eronneelle ja velkaiselle tyhjätaskulle? Turhaa itkeä siellä vuokramurjussa miehesi toisaalle maksamia elareita, kun itse olet valinnut rikkoa yhden perheen. Ei se mitään. Olen oikeastaan kiitokset velkaa. Löysin miehen, joka arvostaa minua ja rakastaa. Ja maksaa lasten menoista kuukauden sisällä enemmän, kuin heidän isänsä, vaikkapa en ole koskaan vaatinut mitään.

Kaksi moraalitonta valehtelijaa sopii hyvin yhteen. Olette ansainnut toisenne.

Ketju on lukittu.