Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Rakas tyttäreni. Synnyt pian. Ole kiltti ja odota vielä muutama päivä, niin isovanhempasi ovat täällä ja voivat pitää veljestäsi huolta sillä välin kun minä ja isäsi ollaan sairaalassa sinua ottamassa vastaan maailmaan... Älä pidä kiirettä, rakas.
Eihän sulla ole pahamieli? En kai loukannut sua jutuillani? Selvitin sen menneisyyden loppuun...Tuntui tärkeältä käydä se läpi hyvässä ja pahassa. Toivottavasti et kuunnellut kaikkea tai se ei satuttanut sua liikaa. Nyt päätökset ovat varmalla pohjalla ja tiedät miten paljon mulle merkitset. Olet se mitä olen kaivannut. Toivottavasti jonakin päivänä saan pitää sua kädestä ja jäädä siihen.
Kuinka v*ttumainen ihminen voi olla? Jos on ylilyöntiasemassa, on sairasta käyttää valtaansa lyödäkseen lyötyä!
S, ole avoin ja tee tunteesi kunnolla selväksi, jos niitä on. Älä yritä tehdä mua mustasukkaiseksi, se on niin alhaista ja lopulta tappaa kaikki tunteeni sua kohtaan.
Kiiitti taas kamalasti rakas terapeutti. Oli hyvä kuulla se minkä tiesinkin toiselta. :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 10:11"]Voi M, laittaisit viestiä. Ilahduttaisi kovasti :)
[/quote]
Mä omin tämän:)
Voitko Janne palauttaa sen mun sydämen? Siitä on jäljellä korkeintaan kammionpuolikas ja on oikeastaan muutenkin täysin hyödytön enää, ajattelin kuitenkin säästää sen muistona ja joskus kurkistaa sitä vähän salaa itseltänikin. Haikein terveisin M.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:13"]
Kuvittelin, että kaikki muuttuisi selkeämmäksi kun molemmat tunnustettiin rakkautemme, mutta kaikki taisikin mennä vain vaikeammaksi... Jos jossain ulottuvuudessa meidän olisi mahdollista elää elämämme yhdessä, lähtisin kanssasi epäröimättä. Rakastan sinua, M., olen aina rakastanut.
[/quote]
Uskotaan siihen ja tehdään siitä mahdollista, nyt ja tässä. Kuulumme yhteen, tiedämme sen molemmat. Olen kaivannut sinua niin pitkään ja hukuttanut kuvasi välillä syvälle ulottumattomiin, jotta en muistaisi sinua. Nyt en halua kadottaa sinua enää, kun vihdoin löysin sinut. Rakastan sinua. Olet se jota kaipaan aina.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 10:11"]
Voi M, laittaisit viestiä. Ilahduttaisi kovasti :)
[/quote]
Sulle! :) Moi!
Kenelle pitäisi laittaa? :)
[/quote]
Hemmetti sun kanssasi mies!!! Eihän mun pitänyt alkaa rakastumaan. Mutta taidan antaa mennä, elämä on aika lyhyt. Ja tämä ihana :) <3 Perhana :D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:57"]Ja tämä ihana :)
[/quote]
*ihanaa
J leikit vain kanssani. Älä tee sitä enää. En jaksa leikkiä enkä pelata mitään pelejä.
Ota mut syliin, jos haluat. Jos et, jätä mut rauhaan ole kiltti.
J. Saukkonen, asuit Jyväskylässä joskus -88...armeija aikoina kävit amikselta hakemassa yhtä tyttöä autosi kyytiin. Terkut siltä pörröpäiseltä "tytöltä". Valinta ei silloin kohdistunut sinuun, mutta monesti olen sitä katunut.
Kuulin, että olet mennyt kihloihin. Kaipaan sinua vain enemmän. Entä jos voisimmekin korjata välimme ja palata yhteen? Onko jo liian myöhäistä soittaa sinulle?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:55"]
Herra M.L. olet ollut mielessäni paljon ja kaipaan seuraasi. Voi kun tapaisimme taas!
[/quote]
Voisin lähettää tän saman myös eräällle herra M.L:lle.
Olen alkanut nähdä susta lähes joka yöunia, vaikka ei olla nähty puoleeen vuoteen. Katsoin juuri tuoretta kuvaasi ja susta on tullut Mies. Olet uskomattoman komea. Et varmaan silloin joskus ymmärtänyt, että olin niin ihastunut sinuun, että kömpeyyttäni annoin signaalia, etten halua kanssasi mitään., vaikka todellisuus kaikkea muuta. Toivottavasti saan vielä väärinkäsityksen korjattua......
Sami. Olin sinuun koko yläasteen ajan niin ihastunut :) Ysillä taisit olla sinäkin mutta olit ujo tekemään aloitteen ja niin kai minäkin. Sain sulta postikortin hiihtolomalta kerran ja tulit mieleeni, kun luin vanhoja päiväkirjoja ja löysin sen yhden kirjan välistä. Olitpa suloinen :) Toivottavasti sulla menee hyvin ja olet onnellinen. Ties vaikka joskus törmätään. Kaikkea hyvää! T. vm 73
Kun tavattiin tunnuit tutulta ja samalla tunsin sua kohtaan järkkyä ärsytystä höystettynä vihalla. Samalla jäin koukkuun siihen ärsyttävyyteen, oli pakko pistää vastaan. :D Sitten nuo tunteet muuttuivat platoniseksi ihastumiseksi ja vähitellen rakastuin. En sitä enää kiellä. Nyt ne on ja näyttää pysyvän ja hyväksyn sen. Oikeestaan olen vain onnellinen, että pystyn vielä tälläsiinkin tunteisiin. Elämä täällä on liian lyhyt siihen, ettei enää tunne mitään.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:39"]Kuulin, että olet mennyt kihloihin. Kaipaan sinua vain enemmän. Entä jos voisimmekin korjata välimme ja palata yhteen? Onko jo liian myöhäistä soittaa sinulle?
[/quote]
Oliko mihelle vai naiselle?:)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:39"]Kuulin, että olet mennyt kihloihin. Kaipaan sinua vain enemmän. Entä jos voisimmekin korjata välimme ja palata yhteen? Onko jo liian myöhäistä soittaa sinulle?
[/quote]
Oliko mihelle vai naiselle?:)
[/quote]
Miehelle.
Hyvästi J, kukaan ei osannut odottaa että oikeasti päätyisit tähän ratkaisuun. Hyvää matkaa ja enkeleitä :( lupaan pitää puolisostasi ja vauvasta huolen. Kaikki lähdemme vuorollamme, mene sinä edeltä <3