Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Jenny, kaipaan sinua kovin kovin paljon.
Valehtelisin jos väittäisin vihaavani kauneuttaDDDDDDD....lips
T Juha katjalle!!!!!!!!!
Ville tiedän, että tunnet vetoa minuun. Tule käymään tai soita. K:si
Tiedän, ettet tule lukemaan tätä Janne. Miksi on silti niin vaikeaa kirjoittaa? En jaksa enää odottaa sinua saapuvaksi. En jaksa enää odottaa, että teet minulle tilaa elämässäsi ja teet päätöksen. Minun on niin vaikeaa sanoa sinulle hyvästit. Olet suurin rakkauteni ensi hetkestä lähtien. Voi kun voisin sulkea sinut syliini. Älä ole pahoillasi, asiat menevät niin kuin on tarkoitettu. Rakastan sinua aina mutta menen nyt.
Jos keritään huomenna ennen jääkiekkoa, niin juodaan ihmeessä kahvit ja naureskellaan lisää vanhoille hauskoille äijäjutuille !
Terv L to HS, Etelä-Suomi
(Soitan kyllä huomenna, mutta juuri nyt en uskalla keskellä yötä.)
Parin päivän kuluttua jätän sinut - suuren rakkauteni. Olemme olleet toisillemme intohimon kohde vuosikymmeniä vaikka emme olekaan oikea pari. Sinä olet lähtenyt elämästäni 2 kertaa, nyt en enää jaksa vaan lähden vuorostani. Lopullisesti. Tulemme aina rakastamaan toisiamme mutta tässä elämässä emme toisiamme enää saa.
Hyvää loppuelämää rakkaani!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 03:34"]Tiedän, ettet tule lukemaan tätä Janne. Miksi on silti niin vaikeaa kirjoittaa? En jaksa enää odottaa sinua saapuvaksi. En jaksa enää odottaa, että teet minulle tilaa elämässäsi ja teet päätöksen. Minun on niin vaikeaa sanoa sinulle hyvästit. Olet suurin rakkauteni ensi hetkestä lähtien. Voi kun voisin sulkea sinut syliini. Älä ole pahoillasi, asiat menevät niin kuin on tarkoitettu. Rakastan sinua aina mutta menen nyt.
[/quote]
Älä huoli, ei se huoli ketään muutakaa...
Moi! Tää on ollut tähän asti todella terapeuttinen ja opettavainen matka. Sorry se roikkuminen ja nämä tunnesekoilut. On aika kasvaa isoksi. :) Saatan tosin roikkua stalkkaamassa jatkossakin, koska seura on liian vetävää. Toivon että joskus tavattaisiin, mutta taitaa olla epätodennäköistä. Eli maa kutsuu. :)
Mahtava persoona! Mulle tulee aikamoinen haaste kun alan etsiä vastaavaa oikeaa, mutta tykkään haasteista.
Suuret kiitokset!( Kannattaa ottaa nyt vastaan, etten muuta mieltäni.) Jään tyhmä ikävöimään. :)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:30"]
Moi! Tää on ollut tähän asti todella terapeuttinen ja opettavainen matka. Sorry se roikkuminen ja nämä tunnesekoilut. On aika kasvaa isoksi. :) Saatan tosin roikkua stalkkaamassa jatkossakin, koska seura on liian vetävää. Toivon että joskus tavattaisiin, mutta taitaa olla epätodennäköistä. Eli maa kutsuu. :)
Mahtava persoona! Mulle tulee aikamoinen haaste kun alan etsiä vastaavaa oikeaa, mutta tykkään haasteista.
Suuret kiitokset!( Kannattaa ottaa nyt vastaan, etten muuta mieltäni.) Jään tyhmä ikävöimään. :)
[/quote]
Maailma on täynnä mahtavia persoonia. Kaikki aistit vaan virittyneiksi! :)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:17"] Mennäänkö naimisiin? :) Vuoden päästä? [/quote] uutena vuotena klo 24? <3 [/quote] Ok. Tää on nyt lyöty lukkoon.
[/quote]
Haluatko mennä naimisiin kirkossa vai maistraatissa? Onko muita toiveita?
[/quote]
Matsraatissa ja pienimuotoisesti. Saat päättää kaikesta muusta.
Ensinhän meidän pitäisi erota.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:17"] Mennäänkö naimisiin? :) Vuoden päästä? [/quote] uutena vuotena klo 24? <3 [/quote] Ok. Tää on nyt lyöty lukkoon.
[/quote]
Haluatko mennä naimisiin kirkossa vai maistraatissa? Onko muita toiveita?
[/quote]
Matsraatissa ja pienimuotoisesti. Saat päättää kaikesta muusta.
[/quote]
Elämä voi olla todella erikoista. Suuri kiitos sydämellisyydestä ja avusta. Olisin halunnut, mutta en vain voinut. Hymysi kaikuu vienosti hymynä sydämessäni. Kiitos.
Sä lupasit, ja mä uskoin, taas, yksi yksinäinen ilta edessä. Uskon enää tottumuksesta
S.V. Voisitko käydä tutkituttamassa pääsi? Mieluiten heti koska et todellakaan käyttäydy normaalisti, vaikka ehkä teidän suvussanne tyylisi on normaalia. Todellakin tulen käyttämään jokaisen mahdollisuuden kertoa kasvatustyylisi kaikille jotka miettivät lapsensa tuomista sulle hoitoon. Omani eivät tulisi lähellekään sinua jos ei olisi pakko koska he tulevat tapaamaan isäänsä, sinä voisit sitä vastoin taas painua vittuun skitsoilemasta.
Rakas poikani pieni vauva, synnyit 26.10 -tänä vuonna. Ukki ja minä olemme ihan hulluna sinuun, annamme suukkkoja netin taululle sinulle, Odotamme ,että näemme pian rakas Aava!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:03"]J. Saat mun pään pyörälle ja perhosia vatsaan. Janoan pienintäkin kosketusta, etkä tiedäkään miten kaksimieliset vitsisi saavat pöksyt märiksi. Onneksi nähdään taas huomenna. ehkä uskallan jo vastata kutsuusi.
[/quote]
Minne päin?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 03:34"]Tiedän, ettet tule lukemaan tätä Janne. Miksi on silti niin vaikeaa kirjoittaa? En jaksa enää odottaa sinua saapuvaksi. En jaksa enää odottaa, että teet minulle tilaa elämässäsi ja teet päätöksen. Minun on niin vaikeaa sanoa sinulle hyvästit. Olet suurin rakkauteni ensi hetkestä lähtien. Voi kun voisin sulkea sinut syliini. Älä ole pahoillasi, asiat menevät niin kuin on tarkoitettu. Rakastan sinua aina mutta menen nyt.
[/quote]
Juu älä suatta oottele.
E:lle! Minusta on hyvin raukkamaista, että heitit ystävyytemme roskakoriin, vain sen takia, että sain lapsen! Toivottavasti olet löytänyt edes sen kauan etsimäsi miehen rinnallesi. -M