Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
M.M. Oot ihana. Hauska, hyvännäköinen, ihanat siniset silmät. You keep it cool, mutta kun hymyilet niin huh huh. Minä sekoan. Sinulla on sormus. Enkä tapaile varattuja miehiä, ei kuulu tapoihin. Jos rakastat vaimoasi, toivotan teille onnea ja iloa koko sydämestäsi. Mutta jos olet harkinnut eroa, pliis tee se, mä otan sut kyllä omakseni jos annat.
Musta todellakin sopii sulle.
Tänäänkin... melkein onnistuin keskittymään vain töihin. Mutta lopussa kuitenkin katsoimme toisiamme... kuitenkin niin lähellä.
Haluan välimatkaa mutta haluan lähellesi, typerä yhtälö.
Tilanne on muuttunut. Tarvitsisin neuvoja, mutta en voi kysyä niitä...
Terveiset sinne sotatantereelle, toivottavasti kaikki on hyvin. Muista, että odottaisin sua vaikka ikuisesti. Aika tai etäisyys eivät häivytä rakkauttani. Rakastan sua eniten tässä pahaisessa maailmassa, tiedä tämä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:28"]Jere, ikävä sua ♥
[/quote]
Mulla myös. Toivottavasti ei sama Jere!
niin, palstailiijat, ylös ulos ja sinne missä hänkin on. ladatkaa itsenne!
niin, palstailiijat, ylös ulos ja sinne missä hänkin on. ladatkaa itsenne molemminpuolin, muuten ei sähköä synny!
Olisin voinut rakastua suhun. Tuntuu hirveältä ajatella, että sä et ehkä enää koskaan tuu koskettamaan mua.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:27"]
Haluaisin sanoa sulle että se että en eilen melkein edes huomannut sinua ei sitten tarkoita sitä että en tykkää sinusta. Tuli käyttäydyttyä taas aika tyhmästi, kuten aina, en vaan osaa, varmaan ikinä sun kohdalla. Mun alkuperäiset oman pään sisäiset suunnitelmat tutustumisen aikataululle tais mennä ihan pieleen taas. Aloin jopa miettiä että toivottavasti et oo menettänyt yöuniasi tän jutun takia... (No, tuskin sä tätä niin vakavasti olet ottanut.) Mutta älä stressaa tästä, kyllä me tutustutaan jos niin on tarkoitus. Ehkä yksi asia voitais päättää: Jos törmätään jossain missä ei ole tuttuja, niin puhutaan jotain muutakin kuin moikataan, valmistaudutaan siihen etukäteen henkisesti että niin on pakko tehdä. (minähän sen mokaan tosin kuitenkin...)
[/quote]
Taas liikaa mahdollisia kohteita. Tarkenna vähän.
[/quote]
Se on jollekin joka on herännyt tänään tosi aikaisin
Nyt mä oon sitten Heidi ihan ihastunut suhun. Sä olit niin ihana ja näytit niin hyvältä viimeksi kun tavattiin. Anteeksi kun katseeni harhaili. Voi huokaus.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:09"]Ei hitto että tekis mieli ottaa sun punaisista hiuksista kiinni ja kaataa sut tohon sohvalle ja panna taju kankaalle.. En jaksais odottaa. [/quote] Minne päin menee?
[/quote]
tre:lle
[/quote]
En varmaan ole tarkoittamasi henkilö, mutta kuulostaa ihanalta. En jaksa minäkään odottaa. Haluan sinua niin paljon.
[/quote]
Se kelle tämän tarkoitin ei kyllä arvais että mä tätä foorumia luen:D No, kunhan pian saatas hetki kahdestaan, voisin kyllä ottaa sut ihan missä vaan paikassa. Sen sä jo tiedätkin..
[/quote]
Onko tää nyt naiselle vai miehelle tarkotettu? En ole ketä haet (en ees Tampereelta), mutta mua ärsyttää nämä kommentit joissa ei edes kerrota sukupuolta. Hukkaan menee tollaset vaikka se henkilö osuiskin tänne.
N, Hki
Olen ristiriitaisissa tunnelmissa. Toisaalta toivoisin, että tapaisimme selvästi useammin. Ja joskus jopa ihan kahdenkesken. Toisaalta tajuan, ettei se olisi kovinkaan viisasta. Selittelen itselleni, että tässä vaan töitä tehdään ja korkeintaan kehitytään vähän paremmiksi työkavereiksi. Mutta jos olen ihan rehellinen, olen kyllä nähnyt silmissäsi paitsi ihastusta, myös puhdasta halua. Se tuntuu ihanalta, enkä ehkä tilanteen tullen olisi tarpeeksi vahva sitä vastustamaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:31"]Olet ajatuksissani Anu. Olisi mukavaa laittaa huulet yhteen ja ymistä.
[/quote]
Se vois olla aika mukavaa ♥
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:09"]Ei hitto että tekis mieli ottaa sun punaisista hiuksista kiinni ja kaataa sut tohon sohvalle ja panna taju kankaalle.. En jaksais odottaa. [/quote] Minne päin menee?
[/quote]
tre:lle
[/quote]
En varmaan ole tarkoittamasi henkilö, mutta kuulostaa ihanalta. En jaksa minäkään odottaa. Haluan sinua niin paljon.
[/quote]
Se kelle tämän tarkoitin ei kyllä arvais että mä tätä foorumia luen:D No, kunhan pian saatas hetki kahdestaan, voisin kyllä ottaa sut ihan missä vaan paikassa. Sen sä jo tiedätkin..
[/quote]
Mulle tämä saattaisi ollakin - tai siis haaveilen ja toiveajattelen niin. Olispa ihanaa.
Mutta kyllähän me nähdään pian, joten ei se sitten varmasti olekaan. *huokaus*
Aina voi uneksia...
Vaalea, pitkä, harteikas mies joka työskenteli ainakin jskus 6kk sitten vielä jklän Prisman maali-osastolla, en ole vieläkään unohtanut sinua :Dd tiedän säälittävää
t20N
Ikävöin sua ja sun ruskeita silmiä. Miehelle menee, Rovaniemelle. Nimikirjaimet TR
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:48"]Nyt suljen silmäni katseiltasi töissä. Nyt kivetän itseni ja en hakeudu seuraasi. Nyt keskityn töihin ja tulevaan lomaan ja perheeseeni. Nyt minulle on vain työ ja tuleva loma, jolloin en näe sinua. En aio katsoa silmiisi, en aio jutella sinulle. Muuten karkaan kanssasi tai painaudun lähellesi ja haluan sen suudelman jonka katseesi on luvannut jo aikaa sitten.
[/quote]
Painaudu, please. Minäkin haluan sen suudelman.