Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
4561/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:05"]

Voiskohan se oikeasti olla niin että olen tulkinnut sinun ihastumisesi väärin ja se sun yli-innokas hymyily johtuukin siitä että sua huvittaa vaan minun ihastumiseni sinuun? Aina välillä tämä ajatus tulee mieleen ja silloin nolottaa...

[/quote]

Ei, kyllä mä olen oikeasti ihastunut suhun. Mutta mä en osaa tehä aloitetta ja siksi yritän hymyllä viestittää että voisitko sä tehä. Sit välillä mä en tiedä kiinnostaako sua, kun sä et aina hymyile takaisin.

[/quote]

Jatkan: pyydä vaikka mut facebook kaveriksi niin voidaan chatata muuallakin kuin vauva.fi -palstalla. :D

Vierailija
4562/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan se oikeasti olla niin että olen tulkinnut sinun ihastumisesi väärin ja se sun yli-innokas hymyily johtuukin siitä että sua huvittaa vaan minun ihastumiseni sinuun? Aina välillä tämä ajatus tulee mieleen ja silloin nolottaa...

[/quote]

Ei, kyllä mä olen oikeasti ihastunut suhun. Mutta mä en osaa tehä aloitetta ja siksi yritän hymyllä viestittää että voisitko sä tehä. Sit välillä mä en tiedä kiinnostaako sua, kun sä et aina hymyile takaisin.

[/quote]

Kuulostaa hyvältä, mutta et oo valitettavasti hän :( Hän ei ikinä käytä sinä ja minä sanoista muotoja "sä" ja "mä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on! Hymyilyt loppui tähän. Piste.

Vierailija
4564/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:16"]

[/quote]

[/quote]

Kuulostaa hyvältä, mutta et oo valitettavasti hän :( Hän ei ikinä käytä sinä ja minä sanoista muotoja "sä" ja "mä"

[/quote]

No voihan :( Mä jo hetken toivoin että tästä olis tullut rakkaustarina.

Vierailija
4565/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mua facebook kaveriksi ja aloita keskustelu jos oot kiinnostunut musta. Ei ole niin vaikeaa. Saataisin ees niin "kahdenkeskistä" keskustelua.

Vierailija
4566/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:19"]

Pyydä mua facebook kaveriksi ja aloita keskustelu jos oot kiinnostunut musta. Ei ole niin vaikeaa. Saataisin ees niin "kahdenkeskistä" keskustelua.

[/quote] Pyydä sä..

Vierailija
4567/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta :) t. yx Anu

Vierailija
4568/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:19"]

[/quote] Pyydä sä..

[/quote]

Mua pelottaa. Koska en oo pitkään aikaan ollut näin ihastunut. Ja mä pelkään että jos pyydän sua ja sä et ookaan kiiinnostunut, en enää kehtaa tulla uuden harrastukseni juttuihin mukaan. 

Vierailija
4569/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vihjeen: mulla on hymykuopat ja vihreät silmät.

Vierailija
4570/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:28"]

Sä olit tänään niin ihana ja kaunis ja mietin sinua täällä nyt haikeana.

[/quote]Haluaisin tietää mikä miesten mielestä tekee naisesta ihanan... T: eräs sinkkunainen
[/quote]
Olemalla oma itsesi. Luota omaan ainutlaatuisuuteesi.
M21(-93)

Vierailija
4571/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:23"] AV-palstan provot parisuhteesta, pettämisestä, räikeistä stereotypioista, mielettömistä standardeista ja vaatimuksista kumppaneilta jne. eivät ole mielekästä luettavaa tässä tilassa saati ilman, monesti ihmettelen mitä teen täällä, katkeruutta ja vihaa vain. Toisaalta hyviäkin yleisiä hyviä käytöstapoja kunnioittavia aloituksia löytyy, trollien ja provojen seasta. Anonyymiteettiyden suola, kun eri ajatukset ja tarkoitusperät kohtaavat. Toivottavasti kommentoijat muistavat, että alaikäisetkin pääsevät näitä lukemaan, eivätkä välttämättä osaa erottaa asioiden suhteita toisistaan ja tarua todesta. Voi aikuisillakin mennä puurot ja vellit sekaisin. Päivän kokoonpanevien pohdintojen ja huomioiden jälkeen, hyvää pilvistä kevät päivän jatkoa! From T to I[/quote]

En ole I:si (enkä varmaan muutenkaan helppo ihminen), poimin kirjoituksestasi pätkän koska halusin vain sanoa että olet niiiiiin oikeassa tässä. Toivottavasti I on susta kiinnostunut.

;)
[/quote]
I hope so, but I don't think so. [Ks aiemmat From T to I]

Vierailija
4572/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:29"]

[/quote]

Vihjeen kenelle? :)

Vierailija
4573/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajatuksissani Anu. Olisi mukavaa laittaa huulet yhteen ja ymistä.

kuulostaa hyvältä....

Vierailija
4574/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat AV palstailijat. <3 Ottakaa riski. Pyytäkää niitä ihastuksianne ulos. Facebookissa, tekstiviestillä, sähköpostilla, soittamalla, henkilökohtaisesti kysymällä. Mikä vain kanava tuntuu helpoimmalta. Ihastus harvemmin on täysin yksipuolista, mutta aloitteen teko on hankalaa kaikille, naisille ja miehille. Tehkää se nyt. Älkää odottako huomiseen, sillä sitten taas jänistätte. Osa voi pettyä, se on elämää. Ennustan kuitenkin että suurinta osaa tämä uskallus palkitsee.

Vierailija
4575/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:29"]

[/quote]

Vihjeen kenelle? :)

[/quote] Vaikka sulle. 

Vierailija
4576/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:50"]

Olet ajatuksissani Anu. Olisi mukavaa laittaa huulet yhteen ja ymistä. kuulostaa hyvältä....

[/quote]

se olisi ihanaa!

t. Anus(i)

Vierailija
4577/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello, Jeesus ;D

Vierailija
4578/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:51"]Rakkaat AV palstailijat. <3 Ottakaa riski. Pyytäkää niitä ihastuksianne ulos. Facebookissa, tekstiviestillä, sähköpostilla, soittamalla, henkilökohtaisesti kysymällä. Mikä vain kanava tuntuu helpoimmalta. Ihastus harvemmin on täysin yksipuolista, mutta aloitteen teko on hankalaa kaikille, naisille ja miehille. Tehkää se nyt. Älkää odottako huomiseen, sillä sitten taas jänistätte. Osa voi pettyä, se on elämää. Ennustan kuitenkin että suurinta osaa tämä uskallus palkitsee.
[/quote]
Odotan, että mielenterveyteni palaa. Omani tuskin on ihastunut minuun tippaakaan, muuten vaan todellllaaaa kaunis sisältä ja kohtelias. Taistellut hengestään kerran(ei silleen konkreettisesti, vertauksellisesti ja silti siis). Pelkäsin ja itkin hänen puolestaan, valvoin öitä ja nukuin huonosti. Niin paljon välitän hänestä, kuolema meinasi erottaa meidät. From T to I

Vierailija
4579/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:27"]

Haluaisin sanoa sulle että se että en eilen melkein edes huomannut sinua ei sitten tarkoita sitä että en tykkää sinusta. Tuli käyttäydyttyä taas aika tyhmästi, kuten aina, en vaan osaa, varmaan ikinä sun kohdalla. Mun alkuperäiset oman pään sisäiset suunnitelmat tutustumisen aikataululle tais mennä ihan pieleen taas. Aloin jopa miettiä että toivottavasti et oo menettänyt yöuniasi tän jutun takia... (No, tuskin sä tätä niin vakavasti olet ottanut.) Mutta älä stressaa tästä, kyllä me tutustutaan jos niin on tarkoitus. Ehkä yksi asia voitais päättää: Jos törmätään jossain missä ei ole tuttuja, niin puhutaan jotain muutakin kuin moikataan, valmistaudutaan siihen etukäteen henkisesti että niin on pakko tehdä. (minähän sen mokaan tosin kuitenkin...)

[/quote]

Taas liikaa mahdollisia kohteita. Tarkenna vähän.

Vierailija
4580/9334 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukeltajamies, tuu omegleen chattaa. Ei olla siellä juteltu mut mä halusin jotenkin saada suhun yhteyden enkä nyt muutakaan keksi. 

Ketju on lukittu.