Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:34"]
Tänäänkin... melkein onnistuin keskittymään vain töihin. Mutta lopussa kuitenkin katsoimme toisiamme... kuitenkin niin lähellä.
Haluan välimatkaa mutta haluan lähellesi, typerä yhtälö.
[/quote]joo myönnän, todella outoa. Oot komea. Jotenkin liian paljon kaikkea ihanaa. En usko et koskaan ylläisin sun tasolle.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:05"]
Sukeltajamies, tuu omegleen chattaa. Ei olla siellä juteltu mut mä halusin jotenkin saada suhun yhteyden enkä nyt muutakaan keksi.
[/quote]
Ts. randomiksikin kutsutaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:08"]
En osaa olla ilman sua. :/
[/quote]Vastahan me nähtiin.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:14"]
[/quote] joo ihan vasta tosiaan. :D
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:19"]
[/quote]Eikä jää viimeiseksi kerraksi. Älä murehdi :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:29"]
Annan vihjeen: mulla on hymykuopat ja vihreät silmät.
[/quote]
Vihjeen kenelle? :)
[/quote] Vaikka sulle.
[/quote]
Huokaus... yritän välttää silmiisi uppoamista. Vahingossa vai tahallaanko katsot niin minua että huomaan jääväni taas jumittamaan. :)
"Rakas" E. Olemme lopettaneet rakkaussuhteemme jo kuukausia sitten mutta onhan se kiva että laitat fb tiedon missä olet, minä samoin sinulle. Frankissa näytti olevan hyvä ilma.... Huomasin samoin että piipahdit tänään gmailissa kurkkaamassa olenko paikalla. Vaikka katkaisimme välimme täysin vuosien jälkeen voit kyllä kysyä miten voin, jos kehtaat. Mielesi tekee kuitenkin
No niin hullu kaverini, nyt meen nukkumaan. Näehän kauniita unia, yksisarvisten heppojen kuvia! :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:51"]
Rakkaat AV palstailijat. <3 Ottakaa riski. Pyytäkää niitä ihastuksianne ulos. Facebookissa, tekstiviestillä, sähköpostilla, soittamalla, henkilökohtaisesti kysymällä. Mikä vain kanava tuntuu helpoimmalta. Ihastus harvemmin on täysin yksipuolista, mutta aloitteen teko on hankalaa kaikille, naisille ja miehille. Tehkää se nyt. Älkää odottako huomiseen, sillä sitten taas jänistätte. Osa voi pettyä, se on elämää. Ennustan kuitenkin että suurinta osaa tämä uskallus palkitsee.
[/quote]
Nonni nyt kaiki viestittelee! Ja kertokaas tänne positiivisia kannustustarinoita siitä miten kävi! :)
Haista paska senkin ahne, läski, itsekeskeinen lehmä! Muistathan että paha saa aina palkkansa!
Enää en orjatöitä teidän perseyrityksessä tee! Laiskat, hyväksikäyttävät molot!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:21"]
[/quote]Ei niin jää kyllä :D Mutta on tää vaan niin outoa. Eikö sinusta yhtään?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:21"]
[/quote]Ei niin jää kyllä :D Mutta on tää vaan niin outoa. Eikö sinusta yhtään?
[/quote]Aika paljonkin :)
Tsemppiä rakas <3 ikävä painaa jo kovasti. Olehan nätisti siellä!
Kaikki oli yksipuolista, mutta tieto tästä ei vähennä muistojen merkityksellisyyttä minulle. Toivon vain, että olisit ollut rehellinen alusta saakka. Kohtelit minua väärin ja annoit turhaa toivoa. Olisin todella halunnut käydä kanssasi Italiassa, antaa sinulle hyvän syntymäpäivän edellisen unohtamiseksi, saada sinut tuntemaan itsesi rakastetuksi (niin romanttisesti kuin ei-romanttisestikin), ymmärretyksi ja hyväksytyksi. Persoonasi on niin ainutlaatuinen, etten vieläkään voi uskoa että tulisin löytämään mitään sinun tasoistasi toista kertaa. Luulin, että saan juuri sinut matkalle elämääni ja että sinä haluat minusta samaa. Anteeksi, etten ollut mitä halusit. Olisitpa kertonut sen aikaisemmin. Rakastan sinua.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:49"]Kaikki oli yksipuolista, mutta tieto tästä ei vähennä muistojen merkityksellisyyttä minulle. Toivon vain, että olisit ollut rehellinen alusta saakka. Kohtelit minua väärin ja annoit turhaa toivoa. Olisin todella halunnut käydä kanssasi Italiassa, antaa sinulle hyvän syntymäpäivän edellisen unohtamiseksi, saada sinut tuntemaan itsesi rakastetuksi (niin romanttisesti kuin ei-romanttisestikin), ymmärretyksi ja hyväksytyksi. Persoonasi on niin ainutlaatuinen, etten vieläkään voi uskoa että tulisin löytämään mitään sinun tasoistasi toista kertaa. Luulin, että saan juuri sinut matkalle elämääni ja että sinä haluat minusta samaa. Anteeksi, etten ollut mitä halusit. Olisitpa kertonut sen aikaisemmin. Rakastan sinua.
[/quote] Kuulostat ihanalta ihmiseltä. <3
Pitää vissiin mennä nukkumaan. Jaksaa nousta aikaisin sitten. Hyvää yötä kaikille!
Tuomas, miksi vetäydyit yhtäkkiä?