Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Ja oon vähän myös ikävöinyt. :/
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:50"] Olen ristiriitaisissa tunnelmissa. Toisaalta toivoisin, että tapaisimme selvästi useammin. Ja joskus jopa ihan kahdenkesken. Toisaalta tajuan, ettei se olisi kovinkaan viisasta. Selittelen itselleni, että tässä vaan töitä tehdään ja korkeintaan kehitytään vähän paremmiksi työkavereiksi. Mutta jos olen ihan rehellinen, olen kyllä nähnyt silmissäsi paitsi ihastusta, myös puhdasta halua. Se tuntuu ihanalta, enkä ehkä tilanteen tullen olisi tarpeeksi vahva sitä vastustamaan. [/quote] Oikeassa olet kaikessa jos minulle tämä menee. Aika lailla samoissa tunnelmissa itsekin menen, toivon ja pelkään mitä tapahtuu jos sopiva tilaisuus tulee joskus... [/quote] Tilaisuuksia on muutaman kerran ollut tuloillaan, mutta sitten ne ovat peruuntuneet. Ehkä hyvä niin. No, maanantaina nähdään eikä taaskaan mitään tapahdu. Korkeintaan ollaan kuin tulisilla hiilillä. Vaihdetaan nyt taas edes muutama merkitsevä katse, niin tulee hyvä mieli ja loput voi jättää mielikuvituksen varaan. ;)
[/quote]
Hah, itsehän yritän kovasti olla vaihtamatta niitä katseita että vähän viilenisi. Tosin enpä onnistu kuitenkaan...
[/quote]
Minne päin tämän ketjun alkuperäinen viesti menee? Onko mieheltä naiselle?
[/quote]
Naiselta miehelle. Pääkaupunkiseutu.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:58"]Siis oikeasti. Miksi? En voi olla teidän kans tekemisissä...Sun äänes...Älä kiusaa mua enää. Taisin rakastua. [/quote] Ei tartte teititellä pulu ;)
[/quote]
PULU???!!!
[/quote]
Niin mitä siitä? Olihan viesti akulle vai erehdyinkö?
[/quote]
Et varmaan. Onhan Akulla mieliinpainuva ääni. ;)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:57"]M.K on ihana prinsessa! :)
[/quote]
Ei vaan hirveä lehmä. Katso vaikka ketjun eka vastaus!
Hei RA. Kauan olin rakastunut sinuun kun johdattelit ja viettelit, vaikka lopulta rumasti petitkin luottamukseni. Mutta ei enää. En välitä susta lainkaan ja se on ihana tunne. :)
Olet mulkku.
Sä olet NIIN IHANA. Oon kyllä ihastunut toiseenkin mieheen. Unelma olis threesome xD
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:18"]
Sä olet NIIN IHANA. Oon kyllä ihastunut toiseenkin mieheen. Unelma olis threesome xD
[/quote]Heh, mulla sama!
Oltiin samalla ala-asteella ja olin palavasti ihastunu suhun. :D Ollaan nyt jo 20v eikä olla nähty toisiamme kunnolla yläasteen alkamisen jälkeen. En ajattele sua kovinkaan usein tietoisesti sillon kun oon valveilla, mut nään susta tosi usein unta. Ja niissä unissa me ollaan pari. Ne unet on ihania, mut oon aina tosi hämmentyny kun herään. Oon jo melkeen vuoden ajan miettiny pitäiskö mun ottaa suhun yhteyttä. Haluisin ehkä nähä voisko meistä tulla jotain.....
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:58"]Ja oon vähän myös ikävöinyt. :/
[/quote]
No soita minulle jos sinulla on ikävä!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:58"]Siis oikeasti. Miksi? En voi olla teidän kans tekemisissä...Sun äänes...Älä kiusaa mua enää. Taisin rakastua. [/quote] Ei tartte teititellä pulu ;)
[/quote]
PULU???!!!
[/quote]
Niin mitä siitä? Olihan viesti akulle vai erehdyinkö?
[/quote]
Et varmaan. Onhan Akulla mieliinpainuva ääni. ;)
[/quote]
:D
pulu on myös tän päivän hesarissa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:43"]http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1431134341166.html?fb_action_ids=10152989638404234&fb_action_types=og.shares&fb_ref=www-share
pulu on myös tän päivän hesarissa.
[/quote]
Niin ja joku vielä ihmetteli etteihän kukaan sano kultaansa puluksi :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:43"]http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1431134341166.html?fb_action_ids=10152989638404234&fb_action_types=og.shares&fb_ref=www-share pulu on myös tän päivän hesarissa. [/quote] Niin ja joku vielä ihmetteli etteihän kukaan sano kultaansa puluksi :)
[/quote]
On kyllä imelä ilmo. Ja pulu? Karsea lentävä rotta
t. pulunvihaaja
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:58"]Ja oon vähän myös ikävöinyt. :/ [/quote] No soita minulle jos sinulla on ikävä!
[/quote] Keräilen rohkeutta.
Apua. Mä kattelen sun facebookin profiilikuvaa ja en kestä kuinka oon niin ihastunut suhun. Ei olla ees facebookkavereita, mutta stalkkaan silti. Ollaan juteltu kahdestaan niin harvoin, että en vielä ole uskaltanut pyytää kaveriksi. Kuitenkin olen ihastunut suhun todella paljon. San susta eka vähän tylyn kuvan, mutta pian selvisi että se on vaan sitä että sä vähän jännität isoissa porukoissa. Kun juttelen mun kaa kahestaan oot todella rennompi ja iloinen, vaikutat onnelliselta. Kunnon Mr Darcy. Rakastu muhun. T.Nainen miehelle pk seudulta
Hei, universumi. Okei...Ai tuollanen taas vai. Mitä nyt oikein meinaat? Mitä minun pitäs tehdä? Ja mitä se tarkoitti sillä lauseella? Voisitko antaa mulle vinkin. Okei, ymmärrän, että sekin oli. Mutta ei.Mitä minun pitää tehdä? Tätä kysymystä hoen jatkuvasti. Enkä saa oikein mitään vastausta. Heitä jotain, lisää! jooko?
Kuvittelin ettei tunnu niin pahalta, kun ei hetkeen nähdä, mutut olin väärässä. Pirun pahalta tuntuu. Haluaisin sut mun viereen nyt heti, mutta tiedän ettei se ole mitenkään mahdollista. Ei ainakaan vielä. Naiselta miehelle lounais-suomeen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:45"]
Hukuin taas silmiisi..
[/quote]
Niin minäkin sinun.