Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Katson panevasti huomennakin.
Hetki, jolloin kuiskasin sinulle läheltä oli hetki, jolloin olin lähellä suudella sinua.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:14"]Oon suhun ihastunut - voi luoja, miten tässä kävi näin. En ole koskaan ennemmin kokenut tällaisia tunteita tämän pitkän suhteeni aikana. Nyt tiedän, että tunteet voivat herätä yhtäkkiä. Ei niihin voi vaikuttaa.
Vaikka olisimme täysin mahdoton pari monestakin syystä, ainakin työpäivät kuluvat nopeasti sinusta haaveillessa... Panisin! Katso minua huomennakin.
[/quote]
Naiselle vai miehelle ja minne?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:14"]Oon suhun ihastunut - voi luoja, miten tässä kävi näin. En ole koskaan ennemmin kokenut tällaisia tunteita tämän pitkän suhteeni aikana. Nyt tiedän, että tunteet voivat herätä yhtäkkiä. Ei niihin voi vaikuttaa.
Vaikka olisimme täysin mahdoton pari monestakin syystä, ainakin työpäivät kuluvat nopeasti sinusta haaveillessa... Panisin! Katso minua huomennakin.
[/quote]
Janneko se siellä vonkaa ;) panisin mäkin sua!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:14"]
Oon suhun ihastunut - voi luoja, miten tässä kävi näin. En ole koskaan ennemmin kokenut tällaisia tunteita tämän pitkän suhteeni aikana. Nyt tiedän, että tunteet voivat herätä yhtäkkiä. Ei niihin voi vaikuttaa.
[/quote]
Varmasti katson, miten voisin olla katsomatta... pitää vain työtkin hoitaa siinä sivussa.
Haha, kaikki kaipaa... kevät?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:23"]Olen miettinyt sinua ja sitä iltaa kohtuuttoman paljon. Jotenkin päädyin jopa tänne Vauva-palstalle, mikä on aika epätodennäköistä! Ylitin varmaan jonkun rajan, mitä ei olis pitänyt. En kuitenkaan lopulta ole kovin pahoillani. Sinussa on jotakin, mikä kiinnostaa minua ihmisenä ja kaverina. Haluan tuntea sinut paremmin. [/quote] Olen miettinyt myös sitä yötä liikaa. Et ylittänyt mitään rajaa, sitähän minäkin halusin. Tämä on tosi häiritsevää, sillä en tiedä yhtään mitä sinä jäit ajattelemaan kun lähdin.
[/quote]
Olisipa hassua, jos se olisit oikeasti sinä.
[/quote]
Se olisi outoa ja pelottavaa :D täsmääkö minun tekstini täysin?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:21"]Hetki, jolloin kuiskasin sinulle läheltä oli hetki, jolloin olin lähellä suudella sinua.
[/quote]
Olisit suudellut
Näin susta unta ja tajusin miten ikävä mulla on, vaikkei me edes oikeastaan tunneta. Olit paikalla tärkeänä hetkenä enkä unohda sitä ikinä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:35"]
Tunnistan aina sut. :)
[/quote]
Mua ei haittaa. Minä olen minä :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:35"]Tunnistan aina sut. :)
[/quote]
En usko :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:35"]
Näin susta unta ja tajusin miten ikävä mulla on, vaikkei me edes oikeastaan tunneta. Olit paikalla tärkeänä hetkenä enkä unohda sitä ikinä.
[/quote]Ihana<3
Olen varattu toisaalle, mutta silti pyörit mielessäni. Tapasimme tuttaviemme luona, illan viaton juttelu jatkui pitkälle yöhön, kunnes piti lähteä. Olet minua paljon nuorempi, lähes 10 vuotta. Ei meistä tulisi mitään, vaikka olisin vapaa. Saanko silti haaveilla sinusta, kun mieheni kääntää illalla selkänsä minulle?
En usko että tunnistat. Jos tunnistaisit laittaisit nimesi alkukirjaimen.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:23"]
Minulla meni pääsiäinen munaa piilotellessa. T. Aulikki
[/quote]Nyt paidat puhua pashaa, ellet jopa mämmiä. T. Pääsiäispuppeli
[/quote]
En puhu koskaan pashaa enkä mämmiä. Yksi muna luiskahti pääsiäisenä piiloon niin tiukkaan rakoon, että sitä joutui liikuttelemaan tovin edestakaisin ennen kuin suostui irtoamaan. T. Aulikki
[/quote]Hyvä vinkki tuo korva. Otetaan kokeiluun! T. Puppeli
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:14"]Oon suhun ihastunut - voi luoja, miten tässä kävi näin. En ole koskaan ennemmin kokenut tällaisia tunteita tämän pitkän suhteeni aikana. Nyt tiedän, että tunteet voivat herätä yhtäkkiä. Ei niihin voi vaikuttaa. Vaikka olisimme täysin mahdoton pari monestakin syystä, ainakin työpäivät kuluvat nopeasti sinusta haaveillessa... Panisin! Katso minua huomennakin. [/quote] Naiselle vai miehelle ja minne?
[/quote]
Tää on miehelle Stadiin.
Mietin tänään että olis ollut kiva pyytää sua lounaalle. Mutta en jostain syystä uskaltanutkaan. Olisi ollut vaan kiva nähdä pitkästä aikaa ja jutella kuulumisia. En tiedä edes monelta sä yleensä syöt, varmaan paljon myöhemmin kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:08"]
Ethän sä tässä ketjussa käy kun et edes kaipaa, mutta tiedoksi sulle että jotta mä pääsisin tästä yksipuolisesta ihastumisesta eroon, niin sun pitäis sanoa mulle irl jotain tosi ilkeää. Tai sano edes se ettei kiinnosta päin naamaa, jos mun tunteet sitten tajuais loppua.
[/quote]
Ehkä sulle ei kannata antaa voittavia kortteja käteen, kuten irl voisi olla? Asioita voi miettiä etukäteen: jos toinen näkee ennalta savuavia raunioita avunhuutojen keskeltä, niin saa olla aika helvetin isot taivaan väkipyörät vääntämässä vahvaa tahtoa pois raiteiltaan..
[/quote] Häh?!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:54"]
Hmm... Kuinka suuri ikäero on kyseessä? Ja mihin suuntaan?
[/quote]
Olen n. 15 vuotta vanhempi, oletan.
[/quote]
Joskin tässä voi olla muutaman vuoden heitto... ;)