Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:14"]A, meneehän sulla kaikki hyvin? Ajattelen sua taas vähän liikaa.
[/quote]
oletko M?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:08"]
Ethän sä tässä ketjussa käy kun et edes kaipaa, mutta tiedoksi sulle että jotta mä pääsisin tästä yksipuolisesta ihastumisesta eroon, niin sun pitäis sanoa mulle irl jotain tosi ilkeää. Tai sano edes se ettei kiinnosta päin naamaa, jos mun tunteet sitten tajuais loppua.
[/quote]
Ehkä sulle ei kannata antaa voittavia kortteja käteen, kuten irl voisi olla? Asioita voi miettiä etukäteen: jos toinen näkee ennalta savuavia raunioita avunhuutojen keskeltä, niin saa olla aika helvetin isot taivaan väkipyörät vääntämässä vahvaa tahtoa pois raiteiltaan..
[/quote] Häh?!
[/quote]
Siis mitäh!?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:14"]A, meneehän sulla kaikki hyvin? Ajattelen sua taas vähän liikaa.
[/quote]
kiitos hyvin menee muuten, mutta eräs tyyppi on munkin mielessä liian paljon.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:14"]
A, meneehän sulla kaikki hyvin? Ajattelen sua taas vähän liikaa.
[/quote]
Kiitos, ihan hyvin toistaiseksi... Mutta mites sinulla menee?
millanen on paneva katse? miten sitten imevä katse?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:52"]
nii siulla tuli varppina heti joku ajatuksissas kieriskelevä emäntä mieleen, pohojois-pohjanmaalta?
t. tylsistynyt anna nyymi, bittilandiasta
[/quote]
Ei kun Lapista.
R, olen väsynyt pelaamaan, odottamaan. Mä olen uhrannut entisen elämäni, ja tässä nyt oon. Vihdoin vapaana, niin kuin sinäkin. Vaan sisimmässäni tiedän, etten mä olekaan se jonka haluat oikeesti, mä olen vain levähdysalue sun matkalla sen oikean luokse.Mä olen liikaa kaikkea, sä haluat jonkun tasasen, hillityn. Mutta olen liian rakastunut päästäkseni susta vielä irti.
Siis mikä tyrkky toi Maisa Torppa on? - Pyytäisitkö tätä henkilöä kummiksi?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:44"]
Siis mikä tyrkky toi Maisa Torppa on? - Pyytäisitkö tätä henkilöä kummiksi?
[/quote]Anteeksi! Väärä ketju.
Ethän sä tässä ketjussa käy kun et edes kaipaa, mutta tiedoksi sulle että jotta mä pääsisin tästä yksipuolisesta ihastumisesta eroon, niin sun pitäis sanoa mulle irl jotain tosi ilkeää. Tai sano edes se ettei kiinnosta päin naamaa, jos mun tunteet sitten tajuais loppua.
[/quote]
Ei mene hyvin kun en ole nähnyt sinua pitkään aikaan :(
Sytytä sinne yksinäisyyteen ja kaipuuseen pieni tuikku. Pidä sitä hetki onnellisena paikkana. Sitten, kun olet valmis, lähde sieltä pois kokonaisena, upeana ihmisenä, niin kuin sinä olet. Kulje aina vapaana, lennä ikuisesti vapaana!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:21"]Sytytä sinne yksinäisyyteen ja kaipuuseen pieni tuikku. Pidä sitä hetki onnellisena paikkana. Sitten, kun olet valmis, lähde sieltä pois kokonaisena, upeana ihmisenä, niin kuin sinä olet. Kulje aina vapaana, lennä ikuisesti vapaana!
[/quote]
Tunge hanuriisi se tuikku!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:21"]Sytytä sinne yksinäisyyteen ja kaipuuseen pieni tuikku. Pidä sitä hetki onnellisena paikkana. Sitten, kun olet valmis, lähde sieltä pois kokonaisena, upeana ihmisenä, niin kuin sinä olet. Kulje aina vapaana, lennä ikuisesti vapaana!
[/quote]
Tunge hanuriisi se tuikku!
[/quote]
Helvetin tyhmä vastaus, mutta purskahdin nauruun :D
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:17"]Kiitos vielä sanoistasi mies. Tulivat oikeaan aikaan. Talletin jonnekin tuonne sydämen seuduille. [/quote] Mitkä sanat?
[/quote] Ne jotka sanomatta jäivät.
Tarvitsen sinua ja olen varma omista tunteistani. Kaveruus ei riitä minulle. Mikään nyrkki ei satuta niin paljon kuin käsi, joka ei purista takaisin. (Kun sanat riittävät- sivulta) Kertoo niin siitä, miltä minusta tuntuu kanssasi.
On miljoona asiaa, jotka haluaisin sanoa sinulle. Nyt kun ajattelen sinua, mieleni valtaa rauha. Tunnut niin turvalliselta kaiken tämän keskellä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:04"]Tämä on aivan hullua. Sydämeni kuuluu sinulle ja haluaa rakkautta, vaikka niin ei saisi olla. Tämä on niin repivää...
Miehelle on tämä.
[/quote]
Miksi ei saisi?