Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:26"]
Mitä ihmettä sun puolelta on meneillään? Osa minussa haluaa sut luokseni ja tekis mieli ottaa yhteys, toisaalta sydän & järki sanoo ei ei ei... Ei siitä mitään tule. Ei mistään, ei mitään. Vai tulisko ehkä sittenkin?
[/quote]
Juuri niin! Tuskin siitä mitään tulisi, miksi silti kierrämme tätä kehää? Jokin vetää toisiamme puoleensa, vaikka järki yrittääkin pyristellä... ja tunteet on yhtä aaltoliikettä. Ja osa minussa jarruttelee, tietenkin, olo on kuin jakomielitautisella jonka sisällä äänet väittelee.
Pelkään ja toivon että puhutaan asiasta... enkä kuitenkaan pysty pistämään mitään yksityiskohtia mistä voisit oikeasti varmasti minut tunnistaa.
[/quote]
Kyllä meidän oikeasti pitäisi jutella tästä, mitä tässä on.
Kas, muillakin on samoja ongelmia, ei saada juteltua :( Mun tilanteessa on enää neljä viikkoa aikaa, ei varmasti tule tilaisuutta...
Jaksoit taas kuunnella kun itkn puhelimessa. Kiitos.
Mä rakastan sua, vaikka en osaa sitä ääneen sanoa.
Miksen mie pääse eroon av-palstan hulluista jutuista ku tää on niii tällanen anonyymien huutelijoiden palsta ja trolliparatiisi.Tää naurattaa aina, joten siks tää viestikin: siis kyllähän sennyt _täytyy_ olla niin, että jos kirjoittaa anonyymin viestin ja laittaa siihen sukupuolensa ja nimensä alkukirjaimen, niin joku ihan _takuuvarmasti_ tunnistaa ja mitä siitä sit seuraa? Joka paikkakunnalla kun asuu ihan taatusti vain se yksi ja ainoa sen niminen mies tai nainen.._roflmao :D_
mutta jatkakaa toki avautumista fiiliksistänne. mitä tapahtuis, jos ottaisit yhteyttä siihen ihastukseesi "kerran täällä vain eletään" lauseen hengessä, putoaisko taivas niskaan.
t. tylsistynyt anna nyymi, bittilandiasta
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:34"]
Miksen mie pääse eroon av-palstan hulluista jutuista ku tää on niii tällanen anonyymien huutelijoiden palsta ja trolliparatiisi.Tää naurattaa aina, joten siks tää viestikin: siis kyllähän sennyt _täytyy_ olla niin, että jos kirjoittaa anonyymin viestin ja laittaa siihen sukupuolensa ja nimensä alkukirjaimen, niin joku ihan _takuuvarmasti_ tunnistaa ja mitä siitä sit seuraa? Joka paikkakunnalla kun asuu ihan taatusti vain se yksi ja ainoa sen niminen mies tai nainen.._roflmao :D_
mutta jatkakaa toki avautumista fiiliksistänne. mitä tapahtuis, jos ottaisit yhteyttä siihen ihastukseesi "kerran täällä vain eletään" lauseen hengessä, putoaisko taivas niskaan.
[/quote]
Tuo "mie" kuulostaa lupaavalta, kerro lisää itsestäsi :D
Opin arvostamaan omaa miestäni kaiken sen hulluuden jälkeen. Tajusin että hän on se joka minua rakastaa ja muut miehet jäävät kauas taakse.
[/quote]
Ei minulta tilaisuuksia puutu jos siihen päädyn.
Poistuisitko mun elämästäni, veisitkö mennessä ruman naamasi. Poistuisitko mun elämästäni, veisitkö mennessä mädän hajusi!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:14"]Oon suhun ihastunut - voi luoja, miten tässä kävi näin. En ole koskaan ennemmin kokenut tällaisia tunteita tämän pitkän suhteeni aikana. Nyt tiedän, että tunteet voivat herätä yhtäkkiä. Ei niihin voi vaikuttaa.
Vaikka olisimme täysin mahdoton pari monestakin syystä, ainakin työpäivät kuluvat nopeasti sinusta haaveillessa... Panisin! Katso minua huomennakin.
[/quote]
Janneko se siellä vonkaa ;) panisin mäkin sua!
[/quote]
Janne on hei mun kiikarin linsseissä, ei siitä riitä enää sulle!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:40"]
Tällä J:llä ei ole tyttöystävää, älä siis huoli sinä J:n tyttöystävä siellä :D Huvittavaa, kuinka ihmisillä lentää mustasukkainen mielikuvitus näiden viestien vuoksi...
[/quote]
Oletko vähän daiju?
ps. olen edelleen mies.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:37"]
[/quote]
Tuo "mie" kuulostaa lupaavalta, kerro lisää itsestäsi :D
[/quote]
nii siulla tuli varppina heti joku ajatuksissas kieriskelevä emäntä mieleen, pohojois-pohjanmaalta?
Vaimosi kertoi viimeksi nähdessämme, että olet muuttunut etäiseksi. Kerroit, että sydämesi kuuluu vain minulle, ehkä olet viimein valmis eroamaan.
-K
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:40"]
Tällä J:llä ei ole tyttöystävää, älä siis huoli sinä J:n tyttöystävä siellä :D Huvittavaa, kuinka ihmisillä lentää mustasukkainen mielikuvitus näiden viestien vuoksi...
[/quote]
Oletko vähän daiju?
ps. olen edelleen mies.
[/quote]
Juu oon mitä oon sun silmissä. Eipä juuri mua liikuta :) Mä saan kaivata ko.henkilöä ;) Et se sinä ole, vaikka niin kovasti luulet sua joka Mairen ja Kertun ikävöivän :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:52"]
nii siulla tuli varppina heti joku ajatuksissas kieriskelevä emäntä mieleen, pohojois-pohjanmaalta?
[/quote]
Ei pohjois-pohjanmaalla sanota "mie"
Tämä on aivan hullua. Sydämeni kuuluu sinulle ja haluaa rakkautta, vaikka niin ei saisi olla. Tämä on niin repivää...
Miehelle on tämä.
Kunpa tietäisin, mitä minusta ajattelet?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:54"]
Hmm... Kuinka suuri ikäero on kyseessä? Ja mihin suuntaan?
[/quote]
Olen n. 15 vuotta vanhempi, oletan.
[/quote]
Joskin tässä voi olla muutaman vuoden heitto... ;)
[/quote]
Oletko kenties pitkäaikainen työkaverini, jonka kanssa yhteistyö on saanut viime aikoina hieman erilaisen sävyn?Olet kyllä ihana mies :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:06"]
Kunpa tietäisin, mitä minusta ajattelet?
[/quote]
Niin, sitä samaa minäkin aina huokailen. Kumpi meistä kysyy toiselta ensin?
No ei vaan oikeasti mun hän tietää jotain mitä hänestä ajattelen, mutta ei tiedä tunteistani mitään, tai no on se ollut pakko huomata jotain.
A, meneehän sulla kaikki hyvin? Ajattelen sua taas vähän liikaa.
Sä et tiedä sitä vielä, mutta me erotaan syksyllä...mä ajattelen eroa usein nykyään, mutta on helpompaa odottaa ja sanoa että se johtuu etäisyydestä. Mä en haluaisi satuttaa sua -- sä olet hyvä jätkä ja ansaitset jonkun, joka rakastaa vain sua.