Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Et ole tänään käynyt, arvaan pihan jäljistä. Ikkunasi ovat pimeinä. Valmistuuko jo? Ehkä jo ensi kuussa, toivon. Siihen asti kuljen joka päivä ja ilta ohi.
Siis hyviä kesän odotteluja..
Eihän se kesä vielä ole
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:36"]Tunteilla, järjellä vai penikselläkö??? En tiedä enää millä, meitsi on ihan sekasin. Sori.
[/quote] Mitä peniksesi tahtoo? Entä tunteesi? Entäpä järkesi?
Aivan järjetön ikävä sua, rakas! Syliä, huulia, kosketusta, katsetta ja sun ääntä. On vaan yritettävä nukahtaa yksin.
Hyvää yötä!
Suutelisit mua joka paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:33"]
Suutelisit mua joka paikkaan.
[/quote]Kumpa saisinkin...
Tämän kylläkin vastaisin vain miehelle, ja nimenomaan sille yhdelle...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:28"]Aivan järjetön ikävä sua, rakas! Syliä, huulia, kosketusta, katsetta ja sun ääntä. On vaan yritettävä nukahtaa yksin.
Hyvää yötä!
[/quote]
Mulla ei enää sua - valitettavasti
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:36"]Tunteilla, järjellä vai penikselläkö??? En tiedä enää millä, meitsi on ihan sekasin. Sori. [/quote] Mitä peniksesi tahtoo? Entä tunteesi? Entäpä järkesi?
[/quote]
Vastaanpa omasta puolestani. Penikseni tahtoo kaikkia kauniita nuoria naisia, riippumatta mistään muusta. Tunteeni ailahtelevat järjen ja peniksen välisellä taistelukentällä, hyppien kohteesta toiseen. Järkeni yrittää pitää molemmat kurissa, päivä päivältä pahemmin epäonnistuen.
On se vaan mielenkiintoista tämä miehen elämä.
Hyvää yötä nyt kuitenki jos sä ton äskeisen viestin näät.
Hyvää yötä sinulle. Olet edelleen mielessäni, vaikka kovasti tunteistani yritänkin eroon päästä. Ehkä huomenna taas nähdään.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:58"]Hyvää yötä sinulle. Olet edelleen mielessäni, vaikka kovasti tunteistani yritänkin eroon päästä. Ehkä huomenna taas nähdään.
[/quote]
Kenelle (nainen vai mies) ja minne?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:58"]Hyvää yötä sinulle. Olet edelleen mielessäni, vaikka kovasti tunteistani yritänkin eroon päästä. Ehkä huomenna taas nähdään. [/quote] Kenelle (nainen vai mies) ja minne?
[/quote]Minäkin haluaisin tietää. Ja miksi pyrit tunteistasi eroon, onko jotenkin toivoton tilanne?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:58"]Hyvää yötä sinulle. Olet edelleen mielessäni, vaikka kovasti tunteistani yritänkin eroon päästä. Ehkä huomenna taas nähdään. [/quote] Kenelle (nainen vai mies) ja minne?
[/quote]Minäkin haluaisin tietää. Ja miksi pyrit tunteistasi eroon, onko jotenkin toivoton tilanne?
[/quote]
Miehelle. Tilanne vaan on toivoton. Enempää en halua paljastaa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:58"]
Hyvää yötä sinulle. Olet edelleen mielessäni, vaikka kovasti tunteistani yritänkin eroon päästä. Ehkä huomenna taas nähdään.
[/quote]
Hyvää yötä. Tuntuu että turhaan pyristelen... tulen aina lähemmäs kun voin. Ja eiköhän me nähdä huomenna. Näin kuvankin sinusta missä olet niin kaunis... ja näytät nyt vielä kauniimmalta kun näen sinut.
Anteeksi, tämä tuskin auttoi.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:06"]
[/quote]
Miehelle. Tilanne vaan on toivoton. Enempää en halua paljastaa.
[/quote]
:(
Hyää yötä, nuku hyvin. Olet jollain oudolla tavalla merkityksellinen minulle, vaikka tuskin tunnen sua. Ei kai siinä mitään sen kummempaa. Halataan, jos tavataan.
Rakastan ja kaipaan sinua. Asetan sinut tunteissani siihen asemaan, johon kuulut. Hyvää yötä J. <3
Apua, täällä mä olen nyt sitten avautumassa! S, kuulin kihlauksestanne. Onneksi olkoon. Toivottavasti nyt sait sitä mitä ansaitsitkin. Oon tajunnut virheeni myöhään, ja en varmasti anna sitä ikinä itselleni anteeksi. Yritän olla onnellinen sun puolestas, vaikka se sattuu. Anteeksi vielä siitä, kun lähdin sun luotas ja satutin. Oon niin pahoillani.
N, olet ehkä maailman suloisin mies. Toivottavasti tykkäät musta tosissasi etkä ole sitä tyyppiä jotka vaan leikittelee naisilla, koska mulla on sellainen fiilis että tästä saattaisi ehkä tulla jotain vakavampaakin. Toivottavasti nähdään taas viikonloppuna. Mietin tässä juuri, kehtaisinko laittaa sulle viestiä, mutten oikeastaan tiedä mitä siihen edes kirjoittaisin.
Toivottavasti kuulut elämääni aina. Kaihertaa, niin pakko olla lässy. <3