Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 10:57"]Kulta. <3
[/quote] ite oot. :)
Oletko ollut kanssani Vapaudenpatsaassa, siellä ylhäällä, kruunussa?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 07:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:47"] Ehkä sitten niin. Suunnitellaanko juttuja myöhemmin? [/quote] Sopii. Milloin tämä myöhemmin on? [/quote] En tiedä. Nyt ainaki haluan nukkua. Nukuhan säki nyt! [/quote] Hyvää yötä ♥ [/quote] Ei tää J mulle sydämiä laittele. Oikealle J:lle lämpimät yöhalit. Odotan yhteydenottoa... Kyllä ne jutut vois jo puhua selviksi. [/quote] Ei varmaan laita kun ei uskalla [/quote] Olipa syy mikä tahansa, niin asia saa ollakki niin (toistaseks)... ;) Mä voisinkin mennä joku ilta odotteleen sua J sinne. Lupaatko tulla? Olis jo korkea aika sinunki saada kunnon s.o.... Minä taas puolestaan kaipaisin läheisyyttä, sun lähellä on niiin hyvä olla.
[/quote]
Anna minun jo olla, rakastan tyttöystävääni!
Tunteilla, järjellä vai penikselläkö??? En tiedä enää millä, meitsi on ihan sekasin. Sori.
Haluan erota susta niin ovasti, mutta en vain kehtaa!
Niinku milleen mä oon psyykkisesti sairas? Mitä mulle käy, jos en mene hoitoon?!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:25"]
Oot sairas psyykkisesti. Jos et hanki itsellesi apua sulle käy tosi huonosti.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:55"]En tarkottanu millään pahalla. En vaan uskalla myöntää sitä tunteiden määrää mitä mulla on. Yritän saaada ajatukseni kasaan. Palataan ehkä joskus...
[/quote]
Mitä et tarkottanu millään pahalla? Kuka sä olet?
Mä rakastan sua. Olen rakastanut jo pitkään. Mutta rikon itseni tässä. Kun nähdään, olen hetken maailman onnellisin nainen, mutta ikävöinti tapaamisten välissä tekee niin pahaa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:55"]En tarkottanu millään pahalla. En vaan uskalla myöntää sitä tunteiden määrää mitä mulla on. Yritän saaada ajatukseni kasaan. Palataan ehkä joskus... [/quote] Mitä et tarkottanu millään pahalla? Kuka sä olet?
[/quote]
luuseri olen.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:23"]
T, mulla on ikävä.
[/quote]
Voi, kunpa tää olis mulle. Mutta varmaan kaipaellaan jotain miestä kuitenkin taas.
T
[/quote]
Se on just sulle <3
[/quote]
*oih*
vielä kun tietäisin kuka mua kaipaelee...
T
Sinä hymyilet aina kun näemme niin ihanasti!
Tule vain pyytämään puhelinnumerokin!
...ouluun...
Tällä J:llä ei ole tyttöystävää, älä siis huoli sinä J:n tyttöystävä siellä :D Huvittavaa, kuinka ihmisillä lentää mustasukkainen mielikuvitus näiden viestien vuoksi...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:36"]Tunteilla, järjellä vai penikselläkö??? En tiedä enää millä, meitsi on ihan sekasin. Sori.
[/quote]
Älä käytä järkeä vaan vaan järjettömyyttä
O...o...ole-len... ihastunut suhun!
S
Kiitos paljon ja hyvää kesää :)
Tottakai sä voit toivottaa jos sä vaan haluat. Käyn täällä vaa välil kattomas et onks sult tullu mitää..
Haluan sanoa, et vaikkei meist tullukaa mitää sen enempää ku hyviä frendei, nii ei se toisaalla haitannu.. Vaikka olisinki halunnu enemmän ja säki tiesit sen mut tajuttii sit ettei se onnistu..
Ja ku sanoit ettet sä voi pakottaa ketään tykkäämään susta, niin se on ihan totta. Totuus on se, että tunnen yhtälailla sitä samaa sua kohtaan ku alussa.. Eli tykkäsin paljon ja olin ihan onnest soikeana :$ ja no oon edelleenki..
Mulla on jotenki surullinen mieliala nyt ku ajattelen niit entisii aikoi ja miten välil meni oikeesti tosi hyvin ja tultiin juttuun ja nii.. Mä niin kaipaan niit aikoi ja sua kanssa..
Mulla on menny kauan ku oon ajatellu, et ottaisin taas yhteyden suhun ja rohkaistuisin..
Jos mä otan yhteyttä.. Tai saisin ottaa yhteyttä, nii lupaaks mulle sen että et oo vihanen tästä? Mä jotenki kammoksun semmosta, en tiedä et miks mut kuitenki... :I just sen takia täst tulikin niin pitkä kirjotteluväli, kun mua ahisti niin paljon että ihan paniikissa olin. Ajattelin niin, etten mä uskaltanu sanoa enää mitään, ku pelkään, että sä suuttuisit ihan totaalisesti :'I ahistaa jotenki tää pitkä hiljasuus, minkä oon saanu aikaan.. haluisin alkaa taas jutella ehkä jossain vaiheessa hiljattain, mutta en haluais, että kirjoteltais mitenkää kovin usein... Onks ok? Mitä mieltä sä täst oot? Kerro mielipitees.
J
Vaikea olla puhumatta. Kaipaan yhteisiä hetkiä. Ikävä vaivaa. ♥
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:30"]Saanko kysyä, eikö se mahdu kokonaan purkin sisään, vai haluatko muuten vaan huljutella nuppia?
[/quote]
Miten mä en tuskin koskaan enää voi ostaa siwasta maitopurkkia?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:00"]Tänä aamuna huomasin ensimmäistä kertaa ajattelevani, että voisin vihdoin hyväksyä sen ajatuksen, etten sinua koskaan tule saamaan. Tämä ei tarkoita sitä, että lakkaisin rakastamasta sinua. Tämä ajatus oli yllättävä, koska en osannut sitä odottaa. Se tuli puskista.
Luin netistä uutisen, missä oli listattu kolme asiaa, millä suhteen saa tapettua takuuvarmasti. Ensimmäinen oli selänkääntäminen.
[/quote]
Viestisi on ristiriitainen, millaisesta tilanteesta puhut? Sinä käännät selän vai joku muu?
[/quote]
Hän käänsi selkänsä minulle.