Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Tajusin liian myöhään että rakastuin suhun silloin. Nyt saan maksaa siitä kovaa hintaa. Jatkuva ikävä ja paino rinnuksissa. Näet varmaan mun silmistä miten haikeasti katson sua kun nähdään. Musta melkein jopa tuntuu että näet mun lävitse ja tunnet samoin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:45"]
Tajusin liian myöhään että rakastuin suhun silloin. Nyt saan maksaa siitä kovaa hintaa. Jatkuva ikävä ja paino rinnuksissa. Näet varmaan mun silmistä miten haikeasti katson sua kun nähdään. Musta melkein jopa tuntuu että näet mun lävitse ja tunnet samoin.
[/quote]Milloin oli silloin?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:59"]
en pelkää.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:45"]
Pelkäätkö sä mua Emmi?
[/quote]
[/quote]
Inhoatko sitten?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:47"]
[/quote]
Silloin kun pidettiin tiiviisti yhteyttä ja juteltiin kaikesta.
Tää menee kaverimiehelle J:lle. Musta tuntuu että sää oot se oikee vaikken oo sitä näyttäny tai sanonu.
Olispa tuo edellinen ollut J kaverinaiselle... :/
Hopeful anyway... :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:47"]
[/quote]
Silloin kun pidettiin tiiviisti yhteyttä ja juteltiin kaikesta.
[/quote]
Miksei pidetä enää?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:03"]Tää menee kaverimiehelle J:lle. Musta tuntuu että sää oot se oikee vaikken oo sitä näyttäny tai sanonu.
[/quote]
Kuulostaa todella hyvältä ja voin sanoa samaa. Toivottavasti olen oikea J. Pakko mennä nukkumaan, hyvää yötä. J
Oon kirjoittanut tänne jo muutaman viestin tänään, mutta kirjoitan vielä yhden ennen nukkumaanmenoa: Älä ihmettele jos mua ei syksyllä enää näy, sillä minusta tuntuu että saatan kuolla ikävään kesän aikana...
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:28"]Heidi <3
[/quote] Kuka?
[/quote]
No Heidi <3
[/quote] Ei kun siis, että kuka sä olet? ;)
[/quote]
Heh, no eräs Heidistä haaveileva ihminen :) Huoh!
[/quote] Anna jotain tuntomerkkejä.
[/quote] Miksi sä tykkäät minusta? T, Heidi
[/quote]
Sen kun tietäis, aina välillä vaan putkahtelet mieleen ja toivon että ihme tapahtuisi ja rakastuisit minuun. Näen sinua tosi harvoin, mutta kun näen niin tekisi mieli kaapata sinut syliin, mutta pitää vain jäädyttää tunteensa ja olla kuin ei mitään tapahtuisi sisälläni.
[/quote] Milloin viimeksi tapasit hänet?
[/quote]
Jotain kuukausi sitten.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:29"]Oon kirjoittanut tänne jo muutaman viestin tänään, mutta kirjoitan vielä yhden ennen nukkumaanmenoa: Älä ihmettele jos mua ei syksyllä enää näy, sillä minusta tuntuu että saatan kuolla ikävään kesän aikana...
[/quote]
Miksei nähä kesällä?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:29"]Oon kirjoittanut tänne jo muutaman viestin tänään, mutta kirjoitan vielä yhden ennen nukkumaanmenoa: Älä ihmettele jos mua ei syksyllä enää näy, sillä minusta tuntuu että saatan kuolla ikävään kesän aikana... [/quote] Miksei nähä kesällä?
[/quote]
Missäpä me nähtäis, kun sä oot täällä(erästä kaupunkia tarkoitan) ja mä oon jossain muualla. Tai en usko että sinäkään oot täällä, kun oot niin menevää sorttia, mutta et oo kyllä sielläkään missä minä oon.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:03"]Tää menee kaverimiehelle J:lle. Musta tuntuu että sää oot se oikee vaikken oo sitä näyttäny tai sanonu.
[/quote]
Kuulostaa todella hyvältä ja voin sanoa samaa. Toivottavasti olen oikea J. Pakko mennä nukkumaan, hyvää yötä. J
[/quote]
Uskomatonta jos se oikeesti oot sää
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 02:34"]
Olen todella kiintynyt, ihastunut ja ehkä jopa rakastunut sinuun, S. Meidän on kai mahdotonta tavata edes ystävinä koska olen potilaasi. Tämän lisäksi olemme molemmat naisia. Voisinpa kertoa sinulle miten upeana sinua pidän. Olet kaunein ja luonnollisin tuntemani nainen, joka vaikuttaa vahvalta ja rohkealta. Mutta jos avaan suuni, menee hoitosuhde päin prinkkalaa. Haluan siis vain että tiedät, että on olemassa ainakin yksi, joka jumaloi sinua juuri sellaisena kuin olet.
[/quote]
Vau, meni kylmät väreet. Mulla on sama tilanne, tosin ihan mies on se mun lääkärini. Tulethan kertomaan, jos toi juttu etenee jotenkin.
Sanomatta jääneet sanat, tekemättä jääneet teot, nauramattomat naurut ja itkemättömät itkut ovat muurina välillämme. Puhumme tyhjänpäiväisiä päivästä toiseen. Käsivartemme roikkuvat kiinni kyljissämme. Kaivamme kuopan ja hautaamme sen, mitä ei koskaan ollut. Teemme lujasti töitä ja nujerramme sen yhä uudelleen. Silmiin ei saa katsoa, sillä totuus on siellä. Muutoin saatamme tulla heikoiksi. Saatamme alkaa vaalia sitä sitkeää ja pientä, joka kohta onkin jotain niin suurta, että muuri väliltämme katoaa. Mihin päätyy rakkaus, joka ei koskaan saa tulla todeksi?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:55"]
Meidän on pakko jutella ennen kesää, jooko?
[/quote]
Niin on. Tuletko juttelemaan jos näet minut?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:02"]
[/quote]Mistä haluat jutella?
[/quote]
No puhuttavaa ois vaikka kuinka, mutta jos ei muuhun pystytä, niin sovittais ainakin että nähtäis kesällä jossain...
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:05"]
[/quote]
Niin on. Tuletko juttelemaan jos näet minut?
[/quote]
Jos ei oo muita ympärillä niin kyllä ainakin haluaisin tulla, en tiedä riittääkö rohkeus
en pelkää.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:45"]
Pelkäätkö sä mua Emmi?
[/quote]