Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Voisinpa olla hyttynen huoneessasi kesäyössä. Kiusaisin ja pitäisin hereillä.
Rakastan sinua jo nyt ja haluan olla kanssasi koko ajan!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:30"]
[/quote]
mä haluan sua.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:30"]
[/quote]
Älä ota enää.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:33"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:32"]No jos tässä nähdään jossain, niin otetaanko puheeksi se että ollaan juteltu päivittäin täällä monta kuukautta? Mitä mieltä olet? :) [/quote] Ota vaan ;) [/quote] mä olen jutellut sun kanssa melkein enemmän kuin kenenkään muun. Mietitäänpä hetki sitä. :) [/quote] Ja mä en ole vielä edes kertonut mitä tunnen sua kohtaan, ehkä siitä saadaan lisää puhuttavaa :) [/quote] Ai no sitten sä et ole se.. :/ koska se on kertonut, ei kyllä suoraan. [/quote] Eli miten se on kertonut? Ehkä olen kertonut ne ei suoraan :D
[/quote] se on kertonut asian niin että viesti on mennyt perille vailla tulkinnanvaraa. :)
[/quote]
Mä? Luulen, että säkin kirjoittelet tänne, ollaan juteltu paljon ja tunteissa ei ole tulkinnanvaraa. :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:23"]Johanna
[/quote]
Täällähän minä :-)
EO haluisin olla sun kaa mut en uskalla avata suutani sun lähelläs sen verra et saisin kysytyks:)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:56"]
Mitä pelkäät? Mitä olisi vastassa? Venäjän armeija?
[/quote]Niin, pelkään että murennat mun itsetuntoa lisää, torjumalla minut. Muutoin haluasin todella tavat sinut. Olen vain niin nysvö!
Lähetkö mun kans lounaalle keskustaan joku päivä?
Jag saknar dig... Tämähän sä ymmärrät ;)
Kivaa, että oot mun ystävä kaikilla mausteilla. ;)
Ystäväiseni, anteeksi, että sanoin sinua tyhmäksi. Et ole tyhmä vaan vitun säälittävä, typerä neitipelle.
Taisit onnistua siinä mitä halusit ja liekki hiipui.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:29"]Taisit onnistua siinä mitä halusit ja liekki hiipui.
[/quote]
Mun näkökulmasta sä aloitit liekin sammuttamisen. En mä yksin viitsi liekkiä ylläpitää.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:56"]
Mitä pelkäät? Mitä olisi vastassa? Venäjän armeija?
[/quote]Niin, pelkään että murennat mun itsetuntoa lisää, torjumalla minut. Muutoin haluasin todella tavat sinut. Olen vain niin nysvö!
[/quote]
No olisihan se kauheinta mitä ihmiselle voi tapahtua. Eihän siitä voisi selvitä. Parempi kirjoitella Vauva-palstalle. Nimettömänä. Puskista. Ja voihan se Venäjän armeijakin olla joku päivä kolkuttelemassa...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:29"]
Taisit onnistua siinä mitä halusit ja liekki hiipui.
[/quote]
Kuinka niin polttavasta tulee vain kädenlämpöinen?
Ollaan peiton alla ja halaillaan. Tekee mieli suudella. Tunnut hyvältä ja tuoksut hyvältä. Otetaan vaatteet pois ja painaudutaan vasten toisiamme. Olet niin lämmin.