Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:59"]
Kyllä mä sua yhä kaipaan ja ajattelen. Mutta ymmärrän jos et sä jaksa enää. Ei se silti muuta sitä, että pyörit mielessäni.
[/quote]
ja jatkan vielä että mun mielestä on jopa hyvä ettei tää ole ihan niin hullua enää, koska hulluikshan siinä oltais molemmat tultu. Kyllä mä susta yhtä paljon tykkään silti yhä.
Tästä ketjusta tulee mieleen SNL-sketsi Californians :)
M51
Mä niin nauran tälle joku päivä vielä. Selittyyhän tämä muutenkin kuin että tässä olis ollut jotain joskus
No jos tässä nähdään jossain, niin otetaanko puheeksi se että ollaan juteltu päivittäin täällä monta kuukautta? Mitä mieltä olet? :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:29"]Taisit onnistua siinä mitä halusit ja liekki hiipui.
[/quote]
Mun näkökulmasta sä aloitit liekin sammuttamisen. En mä yksin viitsi liekkiä ylläpitää.
[/quote]
Jaa miten niin?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:32"]No jos tässä nähdään jossain, niin otetaanko puheeksi se että ollaan juteltu päivittäin täällä monta kuukautta? Mitä mieltä olet? :)
[/quote]
Ota vaan ;)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:32"]No jos tässä nähdään jossain, niin otetaanko puheeksi se että ollaan juteltu päivittäin täällä monta kuukautta? Mitä mieltä olet? :) [/quote] Ota vaan ;)
[/quote]
mä olen jutellut sun kanssa melkein enemmän kuin kenenkään muun. Mietitäänpä hetki sitä. :)
En uskalla lähteä meidän juttuun kunnolla mukaan. Pelottaa ettet tykkääkään. Pelkään että sattuu.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:14"]
En uskalla lähteä meidän juttuun kunnolla mukaan. Pelottaa ettet tykkääkään. Pelkään että sattuu.
[/quote]
Toi on kyllä selkeästi sun ongelma vuodesta toiseen. :( onko joku jättänyt sut törkeällä tavalla vai mistä johtuu?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:32"]No jos tässä nähdään jossain, niin otetaanko puheeksi se että ollaan juteltu päivittäin täällä monta kuukautta? Mitä mieltä olet? :) [/quote] Ota vaan ;)
[/quote]
mä olen jutellut sun kanssa melkein enemmän kuin kenenkään muun. Mietitäänpä hetki sitä. :)
[/quote]
Ja mä en ole vielä edes kertonut mitä tunnen sua kohtaan, ehkä siitä saadaan lisää puhuttavaa :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:32"]No jos tässä nähdään jossain, niin otetaanko puheeksi se että ollaan juteltu päivittäin täällä monta kuukautta? Mitä mieltä olet? :) [/quote] Ota vaan ;) [/quote] mä olen jutellut sun kanssa melkein enemmän kuin kenenkään muun. Mietitäänpä hetki sitä. :) [/quote] Ja mä en ole vielä edes kertonut mitä tunnen sua kohtaan, ehkä siitä saadaan lisää puhuttavaa :)
[/quote]
Ai no sitten sä et ole se.. :/ koska se on kertonut, ei kyllä suoraan.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:32"]No jos tässä nähdään jossain, niin otetaanko puheeksi se että ollaan juteltu päivittäin täällä monta kuukautta? Mitä mieltä olet? :) [/quote] Ota vaan ;) [/quote] mä olen jutellut sun kanssa melkein enemmän kuin kenenkään muun. Mietitäänpä hetki sitä. :) [/quote] Ja mä en ole vielä edes kertonut mitä tunnen sua kohtaan, ehkä siitä saadaan lisää puhuttavaa :)
[/quote]
Ai no sitten sä et ole se.. :/ koska se on kertonut, ei kyllä suoraan.
[/quote]
Eli miten se on kertonut? Ehkä olen kertonut ne ei suoraan :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:33"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:32"]No jos tässä nähdään jossain, niin otetaanko puheeksi se että ollaan juteltu päivittäin täällä monta kuukautta? Mitä mieltä olet? :) [/quote] Ota vaan ;) [/quote] mä olen jutellut sun kanssa melkein enemmän kuin kenenkään muun. Mietitäänpä hetki sitä. :) [/quote] Ja mä en ole vielä edes kertonut mitä tunnen sua kohtaan, ehkä siitä saadaan lisää puhuttavaa :) [/quote] Ai no sitten sä et ole se.. :/ koska se on kertonut, ei kyllä suoraan. [/quote] Eli miten se on kertonut? Ehkä olen kertonut ne ei suoraan :D
[/quote] se on kertonut asian niin että viesti on mennyt perille vailla tulkinnanvaraa. :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:48"]Jag saknar dig... Tämähän sä ymmärrät ;)
[/quote]
Ymmärrän, pahoittelen vain sitä että vahingossa painoin alapeukkua. :)
En jaksaisi enää odottaa että nähdään. Ja kun nähdään tunnen jo ahdistusta siitä kun en tahtoisi muuta kuin olla sun lähellä ja kohta menemme taas eri suuntiin eikä nähdä taas moneen päivään. Olet valoni ja polkuni sumussa ja saan sinusta voimaa jaksaa taas eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:01"]En jaksaisi enää odottaa että nähdään. Ja kun nähdään tunnen jo ahdistusta siitä kun en tahtoisi muuta kuin olla sun lähellä ja kohta menemme taas eri suuntiin eikä nähdä taas moneen päivään. Olet valoni ja polkuni sumussa ja saan sinusta voimaa jaksaa taas eteenpäin.
[/quote]
Tuttua. Milloin näette seuraavan kerran?
Kyllä mä sua yhä kaipaan ja ajattelen. Mutta ymmärrän jos et sä jaksa enää. Ei se silti muuta sitä, että pyörit mielessäni.