Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:36"]Oon ambiii <3 nähää helvetis
[/quote] Ei nähä <333 Paitsi nähää kosk sun pitää antaa mul se euroo ;(
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:36"]Oon ambiii <3 nähää helvetis
[/quote] Ambyseni määhä annoin sen jo varmaa kaks vuot sit senki tyhmyliini <3
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:36"]Oon ambiii <3 nähää helvetis
[/quote] Ambyseni määhä annoin sen jo varmaa kaks vuot sit senki tyhmyliini <3
[/quote] Zenibeerus kultsimuzzukka et antanu siin oli se yks euro mut sun piti antaa ne 2 haniii <3333 jote ny ne rahat tiskii vittusaatana
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:27"]A, kaipaan sua todella paljon t. J [/quote] Harmi kun ei osu toi J nyt yhtään :/
[/quote]
Mikä pitäisi olla?
[/quote]
Joku joka on varmaan jo nukkumassa kun menee aikasin töihin :)
T. mä olen ajatellut sua paljon... "hei, koeta ymmärtää tahdon hafanana!" T: H....
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:03"]S Ketuttaa että tää johti tähän, mä en voinut itselleni enää mitään. Turhan kivuliasta oli nähdä sut ja kuulla asioista, vetää näkemästä lisäjohtopäätöksiä.. Elin uskossa että keksittäis vielä vaikka mitä kivaa yhdessä, kun ei vielä edes ehditty pohtimaan elämää kunnolla.. Kaikki meni jotenkin luovien karikoille.. Mä rakennan epätoivoisesti aikakonetta, mut pelkään että löydän itseni jostain tulevaisuudesta säätämässä samaa rakkinetta löytämättä sua koskaan. Mut vielä joskus mä palaan asiaan, vaikken enää mahdollisuutta suhun saisi. Et uskonut etkä halunnut ymmärtää mua, mä halusin tehdä kaikkeni, mut en saanut mahdollisuutta. Miks sun piti olla niin rikki vaikka mä yritin auttaa. Lopun ajasta mä en osaa ottaa vastuuta kun en muista, siks jäin ihmettelemään. -t [/quote] Olipa sekavaa. Mitä musta haluat?
[/quote]
Kaiken.
Saatanan omahyväinen paskiainen palaa maan pinnalle. Sinulle, J.M Helsinki.
Täällä kaipaillaan kovasti erästä J:tä... t. A
Erkki, vieläkö sittenkin kaipaat minua?? Vai miksi piipahtelet "meidän" meilissä muutaman päivän välein katsomassa olenko kirjoittanut sinulle mitään, odotat että tulen paikalle ja suljet meilin vasta sitten. Pari kertaa jopa lemmenlomasi aikana... vaimon kanssa lämpimässä. Sinunhan piti päästää minusta irti??
Miksei kukaan oikea kaipaa A:ta? :/
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:32"]
[/quote]
Kaipaan A:ta ja paljon! t. E
Susta on tullut mulle tärkeä ihminen. Arvostan sua ja toivon sulle aina vaan kaikkea parasta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:32"]
Antti, usko jo että se sun avioliitto on ohi. Olet pelkuri ja laiska vätys kun et saa eroa aikaiseksi, vaikka vaimosikin sitä jo haluaa ja tietää meistä. Taidat pelätä että palvelu loppuu jos muutat kotoa pois: kuka sitten pesee ja silittää sun paidat, siivoaa kämpän ja laittaa ruuan?!! Pian menetät kaiken, jos et ala toimia, myös mut!
T. toinen nainen
[/quote]
Tämä taitaa olla useimman miehen ongelma ja siksi eroa hakeekin yleensä nainen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:51"]Susta on tullut mulle tärkeä ihminen. Arvostan sua ja toivon sulle aina vaan kaikkea parasta.
[/quote]
Kyseinen henkilö olisi varmasti iloinen kuullessaan tämän suoraan sinulta?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:51"]Susta on tullut mulle tärkeä ihminen. Arvostan sua ja toivon sulle aina vaan kaikkea parasta.
[/quote]
Kyseinen henkilö olisi varmasti iloinen kuullessaan tämän suoraan sinulta?
[/quote]
Toivon niin. :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:32"]
[/quote]
Mikä olisi oikea?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:27"]
A, kaipaan sua todella paljon t. J
[/quote]
Tuo ei ollut minulle, mutta pakko silti laittaa oma viesti, kun osui niin hyvin.
J olet todella kiltti ja älykäs mies. Älykäs sosiaalisesti JA teoreettisesti. Hyviä keskusteluja on meillä, harmi että ei koskaan voida olla tämän enempää, koska en uskaltaisi ikinä sinulle kertoa miten hyvin seurassasi viihdyn. Ja muutenkin, me kun olemme jo liian vanhoja aloittamaan elämää alusta. Mutta parempihan se on näin, ystäviä kun ei voi koskaan olla liikaa. Aikuiseksi kasvaa silloin, kun järki menee tunteiden edelle ja ihastukselle voi vaan tuhahtaa mielessään, että sinäpäs se oletkin suloinen ilmestys mutta vakka on jo kantensa valinnut. Kun elää tarpeeksi vanhaksi, ei ole enää tarvetta polttaa kaikkia siltoja takanaan.
-A-
Jenny ooks vähö pärinöis