Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Nyt kaipaisin kyllä niin kipeästi kuulevani sinusta. Päiväni kaipaa valoa.
Niin minunkin. En jaksa eväänikään liikuttaa :(
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:47"]
Nyt kaipaisin kyllä niin kipeästi kuulevani sinusta. Päiväni kaipaa valoa.
[/quote]
Avaa verhot.
Kiitos aamusta ja kaikista kauniista teoista, joita minua kohtaan olet tehnyt.. Kunpa tulisi se päivä, jolloin voisin tehdä vuoksesi jotain samankaltaista. Tai tuleehan se. :) Ikävöin ja kaukorakastan sinua. <3
että sä jaksat ärsyttää mua noilla sun fb postauksilla sun omasta kropasta. joojoo oot laihtunu satamiljoonaa kiloa vaikka sulla on kaks lasta kolmen vuoden sisään tehtynä, silti, ELÄ JAKSA!!! kyllä mua sun miehenäs ainaki alkas jo tympimään, ku tulee kuvia missä oot ihan pikkuhoususillas ja tissit kämmenen alla piilossa (oot laihtunu niin että siihen tosiaan tarvitaan vaan yks käsi että sun tissit on piilossa) ja miespuoliset kaveritki sitte tykkäilee.. muka vaan sen takia laitat niitä, että millasia tuloksia oot saanu aikaan, vitut, kehuskelet vaan mukahyvällä kropallas. oot jo niin laiha, että poikki menet. huh ku helpotti!!! alapeukkuja odotellessa
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:44"]Terveisiä Jannulle! *♡* Laita viestiä.
[/quote]
Miksi alapeukkuja?
Olet kuin kulkukoira joka nylkyttää mun jalkaa ja minä kiimainen narttu joka sitä anelee. Simultaani laukeaminen tuntuu kyllä pirun hyvältä, eilen sä ehdit vain vähän ennen mua. Se kerta kun tultiin yhtä aikaa räjäytti tajunnan. Mietit varmaan mistä helvetistä tässä on kyse. Vaikka tunteesi kuolettaisit niin haluat minua silti.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:26"]Olet kuin kulkukoira joka nylkyttää mun jalkaa ja minä kiimainen narttu joka sitä anelee. Simultaani laukeaminen tuntuu kyllä pirun hyvältä, eilen sä ehdit vain vähän ennen mua. Se kerta kun tultiin yhtä aikaa räjäytti tajunnan. Mietit varmaan mistä helvetistä tässä on kyse. Vaikka tunteesi kuolettaisit niin haluat minua silti.
[/quote]
Olipa romanttista.
Siinä puhui varmaan tosirakkaus :)))))
E sydän V
voitaisiin vaan rakastaa toisiamme, mutta toivotonta. ehkä vielä joskus jos maailmankaikkeus on sen niin tarkoittanut.
Hyvää syntymäpäivää rakkaani!
Ikävää etten voi enää tulla vierellesi, tuntea ihosi lämpöä. Silitellä hiuksiasi ja toivottaa kauniita unia.
Muistan kuinka toisinaan heräsin yöllä, kuin tarkistaakseni että nukumme turvallisesti. Usein jäin hereille hetkeksi aikaa, en selustaa turvaakseni, vaan ihastelemaan kauneuttasi. Olit jotain niin ihanaa kun tyynesti tuhisit menemään, ystävällinen virne naamallasi, mukavissa unimaailmoissa. Tein sitä aina kun oltiin hämärän tuollapuolen.
Aamun sarastuksessa auringonsäteet kimaltelivat hius suortuvissasi, jotka hengityksen tahtiin rauhallisesti keinuivat, kuin tuulessa heiluvat heinät laitumella, hius suortuvasi vivahteita tarkastellessani, en voinut olla huomaamatta kasvojesi symmetrisyyttä. Se oli jotain niin kaunista, silmäsi, pienet ja ihanat, virkeät ja eloisat. Se ulottuvuus ja ne värin vivahteet. Muistan myös uurteet kasvoissasi, kertoivat tästä elämästä, koetusta ilosta ja surusta. Muistan kyyneleet jotka toisinaan pyyhin pois silmäkulmastasi, kun olimme saaneet puhuttua meitä ulos sen minkä sanominen on toisiaan vaikeata. Muistan myös ne ilon kyyneleet jotka kanssasi koin, jotain ihaninta elämässä, muistot jotka kannan aina sisälläin.
Sinulla oli söpöin nenä koskaan kellään, hällä oli omat eleet jotka kertoivat muuten niin kovan kuoren sisimmät aatteet, rehellisyys mikä paistoi, ja se viekkaus. ;) - Ei hyödytönkään kapistus, yksi elämän ilojen lähde, muistatko kesän tuoksun? Niinä aamuina kun usva on noussut yön hämäryydessä, tuonut kasteen aamun lämmön haihdutettavaksi. Haihtuvassa ilmassa saattaa erottaa useampien kasvien ja kukkien tuoksun, luonnon terveyden lähteen, odottamassa etsijäänsä.
Huulesi, viattomat, niin houkuttavat, silti niin tavoittamattomat. Maistuivat metsämansikkaisen houkuttavalle, pehmeät, tarinaansa jakamaan haluavat. Jos joskus, niin juhlapäivinä joutui pidättelemään itseään, olis niin halunnut suudella, mut jotenkin häpyä ei tainnut olla että julkisella paikalla olisi ruvennut.. Eikä nukkuessasikaan tohdinnut, tyydyin katselemaan etäältä, silittämään lantiotasi ja selkääsi, tunteakseni sydämesi lyönnit.
Kun vihdoin tohdin, tulin lähemmäs selkääsi, painauduin kylkeesi, tai keräydyin keräksi syliisi. Kunhan vain sain olla lähelläsi, hengittää samaan tahtiin, kohdistaa sykkeemme, ja nukahtaa siihen tunteeseen että me olemme tässä maailmassa nyt tässä, kiinni toisissamme, onnellisimman hetken ymmärrys.
Kun vihdoin aamu koitti, en muista kauniimpia aamuja kuin ne kun sain herätä näkemään kasvosi ja aloittaa päivän läheisyydellä. Yhteiset aamukahvihetket ovat ehkä ne kaikkein parhaimmat, kädessä kuppi kuumaa, mukavaa turinointia, ehkä vähän venyttelyä. Viikonloppuna ei sitten tarvinnut enää edes poistua sängystä, sai vaan olla, ja nauttia elämän pienistä iloista, toisesta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:51"]Toivottavasti et kyllästy muhun koskaan!
[/quote] Sä vain luulet mun olevan täysin kykenemätön pitkäjänteisyyteen. Ei se oikeasti niin ole.
pure sun huulet yhteen
ota taas se ilme
kuin jotakin oisin velkaa
maksanko pois nyt
olen onnellinen mitä sä luulit
paina taas kaasu pohjaan
anna elämän mennä
huuda sun äänihuulet
rikki ja poikki
olet nuori ja kaunis
mutta kuka se on kun huutaa
keksinyt ruudin
mutta kuka se on kun ampuu
koivun oksa hiljaa hakkaa ikkunaan tuuliko
se on kun huutaa vai onko se joku muu
granadan nahkapenkki poltti paljasta reittä
kuuliko linnatuuli ääniä nuoruuden
olin onnellinen mitä sä luulit
olin onnellinen mitä sä luulit
olet nuori ja kaunis
mutta kuka se on kun huutaa
keksinyt ruudin
mutta kuka se on kun ampuu
koivun oksa hiljaa hakkaa ikkunaan tuuliko
se on kun h a vai onko se joku muu
Mä ympyrää juoksin näin suoritusten.
Vielä jos vain sinut hetkeksi vierelleni saisin, halauksiin hukuttaisin, suudelmin sinut kostuttaisin ja hellästi ottaisin....
Alkaako tässä nyt tunteet laimenemaan...?
Sulla on sun elämä ja mullakin pitäisi olla omaa elämää enemmän, etten liian usein miettisi sua.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:44"]
Sulla on sun elämä ja mullakin pitäisi olla omaa elämää enemmän, etten liian usein miettisi sua.
[/quote]
Mitä ja ketä sun elämään kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:50"]
Vielä jos vain sinut hetkeksi vierelleni saisin, halauksiin hukuttaisin, suudelmin sinut kostuttaisin ja hellästi ottaisin....
[/quote]
Oi... Onko sulla nyt joku sänkyäsi lämmittämässä? Et kai ole ihan yksin?
Minua ei ole ainakaan stalkattu. Terveisiä sinne. ;)