Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Karseen vaikea olla taas ilman sun fyysistä läheisyyttä, kun uskalsin alkaa ajatella sua. Tää on niin pohjatonta kun päästää tunteet valloilleen. Rakastan sua mielettömästi .
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:39"]
Ovatko tunteesi minua kohtaan laimenneet? En tunne enää sinun ajattelevan minua samalla tavalla kuin ennen. Haluatko vielä minua?
[/quote]
On ja ei ole. Kiintymys sinuun on edelleen vahva, mutta olosuhteiden pakosta olen joutunut miettimään myös vaihtoehtoa, että ehkä me emme päädy yhteen koskaan. Saatat siis aistia tämän tunteiden kuolettamisen käytöksestäni. Vielä jokin aika sitten olisin käyttänyt kiintymys sanan tilalla sanaa rakkaus.
[/quote]
Olen kyllä vaistonnut että jotakin puuttuu ja se tekee minut surulliseksi. Epäilen että oletko kuitenkaan tarkoittamani henkilö koska käytät aika vahvoja sanoja enkä tiedä onko tässä tunteet olleet sillä tasolla.
Sukunimen eka kirjain ja paikkakunta?
Mahtavaa, että annat mulle rakkautta ja välittämistä - tarvitsen sitä todella. Rakastan nyt itseänikin enemmän.
Sain sinut lainaan vähäksi aikaa. En vain tahdo palauttaa sinua.
J: blondin sukunimi päättyy samaan vokaalin kuin sun sukunimesi?
J.K Helsingistä, olet kaunein koskaan näkemäni nainen. Olet naimisissa ja minulle saavuttamaton unelma. Oletko onnellinen? En usko, että olen ainoa, joka olisi valmis aloittamaan suhteen kanssasi. Sulla on ottajia varmaan jonoksi asti. En vaan tiedä osaako ihmiset arvostaa tai edes tajuta sun harvinaislaatuisuutta. Olet ainutlaatuinen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:27"]Itsekseen juttelu on kivaa.
[/quote]Tehdä itse kysymykset ja vastaukset.
Se voi mennä vaikka hyvällä tuurilla täydestä joillekkin.
[/quote] Haista sinä sairas...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:22"]J: blondin sukunimi päättyy samaan vokaalin kuin sun sukunimesi?
[/quote]
Ei :(
T:J
Lukekaa nyt imbesillit otsikko. Ei tää oo mikään chatti... Tai jakomielitautisen playground...
I love you too
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:11"]
I love you ♡♡♡
[/quote]
Onkohan sulla ollut mua ikävä? Ajatteletko mua iltaisin?
Miksi ei voi olla jo maanantai... Tahtoo nähdä sut.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:13"]Onkohan sulla ollut mua ikävä? Ajatteletko mua iltaisin?
[/quot
On. Ajattelen.
Vastoinkäymiset vahvistavat. Mulla on hirveän voimakas pyrkimys oikeudenmukaisuuteen ja kiusaaminen saa minut lähes raivonpartaalle.
Terveissii Turuust..
Viekkuun tekisi mieli.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:35"]J, täällä yksi ihana sporttinen blondi ;) toivottavasti kohdattais taas!
[/quote] Blondi on 150 cm pygmi joka trollaa.