Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:11"]Ennkkovaroitus, aijon soittaa viimeistään kahden viikon päästä. Pidä puhelin auki!t.J
[/quote]EVVK!
[/quote] Miksi?
[/quote]Olet niin R a s i t t a v a!
[/quote]Siksi soitanki, ei mulla mittää asiaa ole.
[/quote]Hölmö!
[/quote]Voi polosta!
[/quote]Soita hoitajallesi,kiitos!
[/quote]en. On aika jo.
[/quote]Hoidosta, taitaa olla se hyöty, että Narsistisuutesi vain kohenee.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:11"]Ennkkovaroitus, aijon soittaa viimeistään kahden viikon päästä. Pidä puhelin auki!t.J
[/quote]EVVK!
[/quote] Miksi?
[/quote]Hölmö!
[/quote]Voi polosta!
[/quote]en. On aika jo.
[/quote]Siksihän mää siek käynkin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:14"]Olisitpa antanut minun pysyä vapaana menneisyydestä. Se kelpaamattomuuden tunne satuttaa yhä vielä muistona pintaan noustessaan ihan liikaa.
[/quote]
Miksi et anna korjata tilannetta?
[/quote]
Mitenhän se korjattaisiin?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:11"]Ennkkovaroitus, aijon soittaa viimeistään kahden viikon päästä. Pidä puhelin auki!t.J
[/quote]EVVK!
[/quote] Miksi?
[/quote]Hölmö!
[/quote]Voi polosta!
[/quote]en. On aika jo.
[/quote]Siksihän mää siek käynkin.
[/quote]Super -idiootti!!!!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:30"]Tänään tarkkailin sua pitkästä aikaa kaikessa rauhassa. Olin vain ja katsoin hartioita, käsiä, takapuolta. Mulla oli kerrankin mahdollisuus vain katsella sua.
[/quote]
Grrrrrrrrrrrrr. Oliko hyvä peppu? Oikein timmi vai sellainen ei niin ihana löllö löysä?
[/quote] Hartiasi olivat leveät, kätesi olivat taitavat. Katseeni oli ikäänkuin hidastettu, enkä ehtinyt tarkkailla kakkia haluamiani paikkoja. Peppu vaikutti kyllä hyvältä.
Jollain on kevät laukassu manian.
Olet ajatuksissani, enemmän kuin voisit uskoakaan. Mieli tekisi tehdä vaikka tikusta asiaa, ja soittaa tai laittaa viestiä. Niin kuin olen tehnytkin. Enää en sitä kuitenkaan tee, ei se kai ole järkevää tässä tilanteessa. Sinulla on elämäsi. Kaikesta huolimatta haluaisin kuulla edes mitä sinulle kuuluu, vaikka en muuta saisikaan.
Toivon kuitenkin vielä kuulevani sinusta. Ja toivon, että tiemme vielä risteävät ja parhaassa tapauksessa jatkuvat jonain päivänä samaan suuntaan rinnakkain, eivätkä näin etäällä. Sait kaltaiseni kyynikon miettimään voisiko sielunkumppaneita tai "se oikea" todella olla olemassa, joten tässä on pakko olla Sitä Jotain. Aaltopituus, joka saa päättämään toisen lauseet, ja kemiaa, joka iskee kipinää metrien päästä.
Haluaisin kertoa sinulle mitä päässäni pyörii, ehkä vielä jonain päivänä saan tilaisuuden siihen. Siihen asti toivon ettet unohda minua kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:44"]Olet ajatuksissani, enemmän kuin voisit uskoakaan. Mieli tekisi tehdä vaikka tikusta asiaa, ja soittaa tai laittaa viestiä. Niin kuin olen tehnytkin. Enää en sitä kuitenkaan tee, ei se kai ole järkevää tässä tilanteessa. Sinulla on elämäsi. Kaikesta huolimatta haluaisin kuulla edes mitä sinulle kuuluu, vaikka en muuta saisikaan.
Toivon kuitenkin vielä kuulevani sinusta. Ja toivon, että tiemme vielä risteävät ja parhaassa tapauksessa jatkuvat jonain päivänä samaan suuntaan rinnakkain, eivätkä näin etäällä. Sait kaltaiseni kyynikon miettimään voisiko sielunkumppaneita tai "se oikea" todella olla olemassa, joten tässä on pakko olla Sitä Jotain. Aaltopituus, joka saa päättämään toisen lauseet, ja kemiaa, joka iskee kipinää metrien päästä.
Haluaisin kertoa sinulle mitä päässäni pyörii, ehkä vielä jonain päivänä saan tilaisuuden siihen. Siihen asti toivon ettet unohda minua kokonaan.
[/quote]
Please. Kerro jotain tuntomerkkejä varmistukseksi. Kuulostaa pelottavan tutulta.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:30"]Tänään tarkkailin sua pitkästä aikaa kaikessa rauhassa. Olin vain ja katsoin hartioita, käsiä, takapuolta. Mulla oli kerrankin mahdollisuus vain katsella sua.
[/quote]
Grrrrrrrrrrrrr. Oliko hyvä peppu? Oikein timmi vai sellainen ei niin ihana löllö löysä?
[/quote] Hartiasi olivat leveät, kätesi olivat taitavat. Katseeni oli ikäänkuin hidastettu, enkä ehtinyt tarkkailla kakkia haluamiani paikkoja. Peppu vaikutti kyllä hyvältä.
[/quote]
Siis sillä vain kysyin, kun itselläkin silloin tällöin saattaa katse vahingossa vaeltaa, jos on hyvännäköisiä peppuja lähistöllä. Grrrrrrrrrr!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:30"]Tänään tarkkailin sua pitkästä aikaa kaikessa rauhassa. Olin vain ja katsoin hartioita, käsiä, takapuolta. Mulla oli kerrankin mahdollisuus vain katsella sua.
[/quote]
[/quote]
Siis sillä vain kysyin, kun itselläkin silloin tällöin saattaa katse vahingossa vaeltaa, jos on hyvännäköisiä peppuja lähistöllä. Grrrrrrrrrr!
[/quote] Onks mun peppu hyvä?
And they're coming to take me away, ha-ha!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:13"]Jollain on kevät laukassu manian.
[/quote]Juu, lääkkeitä hänen pitäisi lisätä.
On jo pitemmän aikaa soitellut puhelimella liian usein, se oli se ensimmäinen merkki josta huomasin. Sit ku soitot harvenee niin kunto on todennäköisesti kohillaan.
Toivottavasti ens kerralla viitsit tulla tapaamaan kun tulen samaan kaupunkiin.
//JKL
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:30"]Tänään tarkkailin sua pitkästä aikaa kaikessa rauhassa. Olin vain ja katsoin hartioita, käsiä, takapuolta. Mulla oli kerrankin mahdollisuus vain katsella sua.
[/quote]
[/quote]
[/quote] Onks mun peppu hyvä?
[/quote]
Ihan perus av-mamma peppu.
Voisi olla parempikin, mutta ei paha!
Kelpaisi varmasti pimeässä pikaisesti pantaessa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:44"]Olet ajatuksissani, enemmän kuin voisit uskoakaan. Mieli tekisi tehdä vaikka tikusta asiaa, ja soittaa tai laittaa viestiä. Niin kuin olen tehnytkin. Enää en sitä kuitenkaan tee, ei se kai ole järkevää tässä tilanteessa. Sinulla on elämäsi. Kaikesta huolimatta haluaisin kuulla edes mitä sinulle kuuluu, vaikka en muuta saisikaan.
[/quote]
Mikset kerro? Älä pidä asioita salaisuuksina.
Huomasin tänään haaveilevani siitä, että seuraavalla kerralla kun nähdään siellä vähän katseilta piilossa, sä astuisit askeleen verran liian lähelle, katsoisit pitkään silmiin ja suutelisit mua. Kumpikaan ei oikein tietäisi miten siinä niin kävi, ja oltaisiin vähän hämillään mutta hymyiltäisiin. Voisitko sä tehdä niin?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:30"]Tänään tarkkailin sua pitkästä aikaa kaikessa rauhassa. Olin vain ja katsoin hartioita, käsiä, takapuolta. Mulla oli kerrankin mahdollisuus vain katsella sua.
[/quote]
[/quote] Siis, onko mulla vahingossa tullut alapeukku? Siis hyvä peppu on. Pituudeksesi arvioin noin 184-185cm?
[/quote]
Höh, luulin että tämä kertoo minusta, mutta oon 186cm :'(
[/quote] Ok ;) Perfect.
[/quote] Siis hyvä normikroppa; hartiat leveämmät kuin lantio. Yritän myös nostaa sun itsetuntoa, koska olet kiva ;)
Ei jaksa odottaa, että taas näkee sut...
Kiitos panosta!