Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiiva antibiootin seuraksena =(

Vierailija
07.03.2008 |

Saan kyseisen riesan AINA. Just viime kuurin jälkeen sen sain pari kk:ta sitten, miten estän sen nyt ?

Sain varuiks jo hiivalääkkeen reseptille, ois 2 kapselia.

Voisko toisen ottaa jo ennakkoon, missä vaihees kuuria?

Onko kellään tosta ennakkoon otosta kokemusta tepsiikö?

Mulla 10pvn kuuri menos, maitohappobakt ja actimel juomaa myös käytän, muita vinkkejä viel ?

Kiitos

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai viimeistään siinä vaiheessa kun otat ensimäisen antibiootin, lääkäreiden pitäisi muistaa kertoa mahd. vaivasta kaikille naispuolisille kuurin aloittajille.

Vierailija
2/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun on 2 kapselia,ja kuuri kestää 10pv:ää, niin niitä ei paljoa ennakkoon nappailla, eli mis vaihees toisen ottasin ennakkoon ?

t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ap

Vierailija
4/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai käytä Lactal-geeliä. Vahvistaa emättimen hyvää bakteerikantaa ja estää hiivaa.

Vierailija
5/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suun kautta mulla jo menee maitohappobakteerit

t ap

Vierailija
6/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tosiaan auttoi. Olin pari vuotta ikävässä antibioottikuuri kierteessä, joten hiivakin tuli hyvin tutuksi sinä aikana.

Vierailija
7/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et itse ole astmaatikko, niin et tiedä mistä puhun,kun sanon ettei happi riitä... Pakko sillon kuuri ottaa, halus tai ei!

t ap

Vierailija
8/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin et täältä palstalta saan apua!

t ap

Vierailija
9/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin siitä ei ole silloin mitään hyötyä, koska maitohappobakteerit tuhoutuu jo mahassa antibiootien iskiessä. Kannattaa ottaa mh:t aina pari tuntia antibioottien jälkeen.

Vierailija
10/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ap

Vierailija
11/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaatikko ei tarvitse antibioottia sen useammin kuin muutkaan ihmiset. Keuhkoputkentulehdus on lähes aina viruksen aiheuttama (paitsi jos on korkea kuume ja tulehdusarvot pilvissä). Antibiootista ei ole mitään apua hengitysvaikeuksiin, sitä varten on astmalääkkeet erikseen. Antibiootti ei myöskään nopeuta virustautisi paranemista eikä estä jälkitauteja. Joten syöt luultavasti turhaa kuuria ja saat vielä hiivan päälle. Toivottavasti säästyt edes ripulilta.

Vierailija
12/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta..

kun on niin tukossa ettei henki kulje suun eikä nenän kautta, niin ei ole paljon vaihtoehtoja. Ja mulla vielä käytössä KAIKKI salittavat astmalääkkeet + kortisonikuuri myös päällä. Ja lääkäri nää mulle määräs en itse.

t ap

Vierailija
13/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. astmaatikko

Tämä selvisi minullekin vasta kun olin löytänyt hyvän ja asiansa osaavan astmalääkärin. Nyt en ole " tarvinnut" antibiootteja vuosikausiin, kun kaikki turhat viikon tai pari kestäneeseen yskään ja rohinaan määrätyt kuurit ovat jääneet pois.

Vierailija
14/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tää talvi ollu paha, hirveä ahistus tulee hengitystie infektion yhteydes, ei ennen vaan oo tullut. Miksi nyt sitten ?

Astman pitäisi olla ihan hoidossa tällä lääkityksellä millä nyt menen

t ap

Vierailija
15/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi