seksi raskaana..
Eli mitä tapahtuu siittiöille kun on raskaana?
Kuoleeko ne pois? vai pitäskö käyttää kortsua kun raskaana?
Kommentit (7)
Tosin sama juttu tietenkin niiden hedelmöityshetkellä ylijääneiden muutaman miljoonan siittiön kanssa: odottavat vain siellä seuraavan munasolun irtoamista. Tästä johtuen on perheitä, joissa vaimo jatkuvasti raskaana. Keinohedelmöitys on ainoa keino välttyä tältä siittiöylijäämältä.
On tietysti mahdollista aivan alkuraskaudesta, että tulisikin vielä kierron parin verran kuukautiset. Ja tietysti, jos vielä ovuloi, on mahdollista tärpätä toinenkin kerta. Näitä on tiettävästi tapahtunut, mutt todennäköisyys on häviävän pieni.
Kondomin käyttö raskauden aikana on kuitenkin hätävarjelun liioittelua...
Ellei sitten ole pelkoa sukupuolitaudeista.
kun munasolu on vähän niinkun varattu, niin ei ne sinne jää odottelemaan sen vapautumista.
Joo, en mä sitä että ne jäis odottamaan.. :D vaan kuten 2. kirjoitti että yrittääkö ne tunkeutua sikiöön.
Joo, en mä sitä että ne jäis odottamaan.. :D vaan kuten 2. kirjoitti että yrittääkö ne tunkeutua sikiöön.
Tai muuten silloin, kun munasolua ei ole saatavilla. Tai niille hedelmöityksessä ylijääneille. Kuolee ne.
Munasoluja ei irtoa raskaana ollessa. Hormonitoiminta pitää tästä huolen. Eri ikäisiä kaksosia (tai kolmosia tai nelosia tai viitosia jne) ei voi olla.
Vihdoinkin joku kysy sitä mitä mä en oo kehdannu :D
Olen siis miettinyt ihan samaa.. kuoleeko ne pois? ettei yritä uiskennella alkioon/sikiöön? ja entäs jos vaikka jostain syystä munasolu irtois vaikka on jo raskaana.. voiko tulla eri ikäset kaksoset? vai onko ne sit edes kaksosia?