Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako ketään kun matka lähestyy? eli

Vierailija
23.08.2014 |

Pelottaako että jos jotain sattuu eikä pääse takas kotiin, koti-ikävä yllättää, ei ehkä olisi oikeastaan varaa koko reissuun, matkaseurasta ei oikein tiedä mitä on tulossa tai siis ihan mistä syystä vaan, ahdidtaako koskaan?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, parilla ed reissulla, tai siis niitä ennen, ollut vastaavaa ja nyt on taas ja matka buukattu joulukuun loppupuolella alkavaksi.

En tiedä, ajatukset pyörii juurikin siinä, että joa jotakin ikävää tapahtuu itse matkakohteessa tai jos lentokone tippuu tms. Ja tiedän että esim autolla kulkeminen moottoritiellä on riskaabelimpaa puuhaa.

Huoh.

Vierailija
22/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena opiskelijana ei ahdistanut. Nykyään matkustan huomattavasti harvemmin, sillä ikävöin lapsiani ja kodin rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuo on ihan asiaan kuuluva tunne :)

Vierailija
24/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaan etukäteen matkustamisen vaivalloisuutta, mutta tiedän sen helpottavan perillä.

Vierailija
25/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me kuolemme joskus, milloin se tapahtuu.. Sitä ei kannata miettiä. :) Hyvää matkaa!

Vierailija
26/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ahdista, mutta juuri ennen lähtöä kiljun ja raivoon kun kaikki on hukassa tai ei vaan meinata ehtiä ajoissa. Oikeasti mitään hätää ei ole ollut mutta kun pelkään myöhästymistä niin paljon että lähdetään tosi ajoissa. Hukassa oleva hiusharja tai lapsen viimehetken kakkahätä tai vaatteiden vaihtoa vaativa sotku vie multa hermot. Onneksi tunnelma aina paranee kun kotiovi jää taa ja ollaan tien päällä.

Vierailija
27/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden reissuun nyt sukulaistytön kanssa, ja ahdistaa vaikka matka on oma ideani. Yleensä jos matkustan mieheni kanssa, niin ahdistus on vähäisempää. Riippuen kyllä paljon matkakohteesta.

Vierailija
28/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei minuakaan perillä hotellissa ahdista enää. Mutta muutama päivä, viikko ennen matkaa kyllä.

Kiva kun en ole ainoa.

Minä olen sentään asunutkin ulkomailla joskus muinoin, nuorena. Yhteensä 5 vuotta.

Ap

Vierailija
29/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekoa ahdistua hienosta asiasta.

Vierailija
30/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan matkustelua, mut lähtöä edeltävänä iltana ahdistaa ja kaduttaa. Lentokoneessa on jo eri fiilis, enkä ymmärrä, miksi edellisenä päivänä teki mieli perua matka.

Vierailija
31/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa pari viikkoa ennen lähtöä ahdistaa kaikki mahdollinen mitä voi tapahtua ettei päästäkkään reissuun. Sitä kun odottaa niin kovasti.

Vierailija
32/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ahdista sukulaisten luo matkustaminen, minua ei koskaan ahdistanut nuorena mutta vanhempana ja vakiintuneena kyllä.

Vierailija
33/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että hermoilijoita on muitakin! Viimeiset päivät ennen matkaa on hirveitä, rahat on tiukassa, töitä ei saa sille mallille että vois olla pois, lapsikin taitaa alkaa sairastamaan ja tulivuoret purkautuu. Yleensä Iso Kilahdus tulee edellisiltana pakatessa. Mutta heti kun ollaan päästy lentokoneeseen, elämä helpottaa ja matkan positiiviset puolet alkaa taas näkymään. Ja tämä sama juttu on joka ainoa kerta kun ollaan menossa jonnekin. Ja vain minulla, mies jaksaa hehkuttaa reissuista koko ajan. 

Vierailija
34/37 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ju, heemoilen, että sairastutaan just ennen ja sit in vaikee miettiä, mistä lääkärintodistus ja uskaltaako olla lähtemättä vaemana, että jostain sen tokarin saa.

Vierailija
35/37 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläjoka kertaa ahistaa.

Vierailija
36/37 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa! Nyt just lähdössä reissuun ja vähän kipeä olo ollut ja aah ulkomailla sairastamisen pelko, pakkaaminenkin stressaa! Oon aina ihan kireänä ja ärsyttävä puolisolleni ennen matkoja kun ahdistaa niin pirusti. Mutta heti siellä lentokoneessa jo helpottaa  

Vierailija
37/37 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa niin, että olen yhden matkan perunut sen lähestyessä. Enää en matkustele juurikaan, mutta minulla onkin ahdistuneisuushäiriö. Onneksi nuorena tuli reissattua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme