Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun lapsista ei ainutkaan ole käynyt Helsingissä. Vanhin täyttää kohta 10.

Vierailija
07.03.2008 |

Onkohan niillä enää mitää mahdollisuuksia pärjätä elämässä? Nuorin on 4-vuotias, voisko se pelastua kamalalta junttiudelta, jos lähtisimme käymään Helsingissä ensi kesänä? Vai onko silloin jo myöhäistä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin ihmeellisiä elämyksiä lapsille Helsingissä on, että lapset pitäisi vartavasten sinne raahata? Kyllä niitä parempiakin elämyspaikkoja Suomessa on kuin Helsinki. ja paljon. Ei kiitos Helsingille.

Vierailija
2/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva kun kaikki muut pääsee sinne, mutta sun takia sun lapset jää siitäkin hauskasta paitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä niin ihmeellisiä elämyksiä lapsille Helsingissä on, että lapset pitäisi vartavasten sinne raahata? Kyllä niitä parempiakin elämyspaikkoja Suomessa on kuin Helsinki. ja paljon. Ei kiitos Helsingille.

Ja jos aikuisista tai vähän vanhemmista lapsista puhutaan, niin pidän todella kummallisena, jos ei ole eläissään käynyt Ateneumissa.

Vierailija
4/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan syntyperäisiä helsinkiläisiä, ja suoraan sanottuna Suomi on mielenkiintoinen maa. En lähtisi täältä käsin väheksymään ainuttakaan maamme kaupunkia, kuntaa, pitäjää tai yhtään mitään. Kyse on asenteesta.

Pidän tärkeinä kultuurihistoriallisia rakennuksia ja nähtävyyksiä, ihan sama missä päin maata ne ovat... Ja ihan elämyksiäkin. Jos lapsi tykkää Puuhamaasta ja minä vaikkapa Turun linnasta, eikös ne voi aina jotenkin sumplia että kaikki tulee nähtyä?

Vierailija
5/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt äkkiseltään keksi.

Vierailija
6/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis " elämyspaikka" alle 7-vuotiaalle, jollaista ei muualla Suomessa ole. Ähtärissä ja Ranualla ei taida olla niin laaja eläinvalikoima?

Vierailija
7/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa ole missään muualla samanlaista eläintarhaa, leijonineen ja apinoineen.

Vierailija
8/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienet lapset välttämättä kaipaa yhdellä kerralla 100 eläinlajia, jo 50 riittää hyvin. Ja Korkeasaarestakin puuttuu monia eläimiä, joita näkee kyllä muualla.

Turha lähteä merta edemmäs kalaan, samat elämykset löytyy lähempääkin. Helsinkiin voi mennä sitten kun siellä on oikeasti jotain kiiinnostavaa, jota ei ole muualla (esim. se Ateneum).

Lähimatkailu kunniaan!

Vierailija
9/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oikeesti pidän junttien junttina sitä joka ei ole Helsingissä ikinä käynyt. Todella säälittävää!

Vierailija
10/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihme tekosyitä täällä!

Kyllä mä oikeesti pidän junttien junttina sitä joka ei ole Helsingissä ikinä käynyt. Todella säälittävää!

Vierailija
11/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei pienet lapset välttämättä kaipaa yhdellä kerralla 100 eläinlajia, jo 50 riittää hyvin. Ja Korkeasaarestakin puuttuu monia eläimiä, joita näkee kyllä muualla.

Kannattaa tutustua huolella Korkeasaaren nettisivuihin ennen kuin alkaa päivitellä ' puuttuvia' eläimiä. Eihän se mikään Nooan arkki ole!!! Pointti on uhanalaisten lajien suojelu ja kannan turvaaminen, ei se että se pikku Nico-Petteri näkee oikean elefantin.

Miksi eläinlajeja katoaa ja miksi niitä on suojeltava? Siinäpä jotain jota voi opettaa jo 4-vuotiaalle olematta fanaatinen luontoaktivisti...

Vierailija
12/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisit stadissa joskus...

Vierailija
13/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5 vee on käynyt Ruotsissa, Tallinnassa, Irlannissa, Kroatiassa, Islannissa, asumme Helsingissä, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lappeenrannassa, Lahdessa, Porvoossa, Hangossa ja Lapissa.

Vierailija
14/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mistään Särkänniemestä välitä, mutta lapset olen sinne vienyt. Puuhamaa on vielä typerämpi paikka, sielläkin olen silti päivää paistatellut.

Me käydään joka kesä Linnanmäellä ja korkeesaaressa pari kertaa vuodessa, ja edelleen ne on mun lapsille elämyksiä, vaikka Helsingissä asutaan.

Joskus kannattaa oikesti ajatella muitakin kuin vaan itseään.

Vierailija
15/15 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikään ehtinyt ihminen ei olis koskaan käynyt helsingissä.

silloin pidän kyllä outona.

Luulis ttä pääkaupunki kiinnostais sen verran että edes kerran kävis katsastamassa.