Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tekee näin? Valehteleeko vai huijaako itseäänkin?

Vierailija
07.03.2008 |

Olen TOSI lihava, mulla on megapaljon raskausarpia ja muutenkaan en ole mitenkään huolitellun näköinen.

Silti mieheni tosi usein kehuu minua kauniiksi, kuiskii kuinka seksikäs olen ja suorastaan suuttuu, jos valitan omasta ulkonäöstäni (kun minussa ei kuulemma ole mitään vikaa..)

Nyt on alkanu jo mietityttämään miehen näkö / tuntoaisti ja/tai mielenterveys. Sanokaapa mulle, miksei voi sanoa suoraan vaikka olen pyytänyt. Siis että paremminkin vois ulkonäköasiat olla..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei valehtele. Hän todellakin tykkää sinusta ja sinä olet seksikäs. Sinun peilisi voi valehdella tai sinulla on huono itsetunto.

Vierailija
2/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luulin että on vieläkin rakastunut olemukseeni tms., mutta tänään puhuttiin ulkomuodosta muutenkin ja miehen puheista sai sellaisen kuvan, että isot tytöt kiihottaa. Eli käytännössä kuka tahansa :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni hän oli ihan yhtä komea silloin kuin nyt 90 kiloisena. Kun toista rakastaa, niin kilot ei merkitse mitään.

Vierailija
4/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ottaisin ap:n miehen =(

Vierailija
5/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun mielestäni hän oli ihan yhtä komea silloin kuin nyt 90 kiloisena. Kun toista rakastaa, niin kilot ei merkitse mitään.

ei se rakkaus siinä välissä mennyt minnekään :) Ja ihan yhtä komea se oli koko ajan!

Itsellä tätä ylipainoa myöskin on eikä miehelle minun paino ole ollut ongelma. Enemmän kai se on ongelma täällä oman pään sisällä?

Vierailija
6/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys voi olla korvien välissä ja kaikki ei kiihotu samoista asioista. Kaikki miehetkään ei ole visuaalisia, siis että pelkkä kuvien katsominen sais jotain aikaan, vaan tarvii läheisen ja rakkaan ihmisen, rakkautta syttyäkseen. Ole onnellinen!

t. yks 50-kiloinen

Vierailija
7/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle lipsauttanu että sitä parempi mitä lihavampi vaimo niin ei taartte pelätä et muut veis :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan