Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsitään luottomyyjää, esim. Marika-blogisti, huhuu... :-)

07.03.2008 |

Heippa,

päätin huhuilla tätä kautta, koska olen jo pitkään miettinyt, mistä löytäisin hyvän luottomyyjän, jolta ostaa laadukkaita siistejä lastenvaatteita. Itse olen myynyt yhdelle henkilölle lähes kaikki meidän 5v pojalla olleet vaatteet, ja tämä on toiminut meillä loistavasti. Tästä olikin joskus keskustelua, että missä ihmeessä ja miten kannattaisi etenkin nuo merkkivaatteet tai muuten todella hyväkuntoiset (uutena ostettu, yhdellä lapsella käytetty) vaatteet myydä. Itse koen huuto.netinkin aika hankalaksi, kun kyseessä on kuitenkin paljon vaatteita. Kirpputoreilla menee vain halvimmat ja perusjutut, merkeistä ei makseta mitään, vaikka ne saisi murto-osalla siitä, mitä maksavat oikeasti.

Itse olen siis valmis maksamaan hyväkuntoisesta, laadukkaasta vaatteesta ja nimenomaan siitä, että esim. asusteet tulisi jo sävysävyyn :-)

Erityisesti kiinnostaa äkkiseltään kun olen tyyliblogia lukenut, niin Marikan tyttösen ihanuudet... Onko sinulla jo osoitetta, minne tyttösi kauniit vaatteet laitat eteenpäin, vai säilytätkö? Eli tämän tyyliset jutut. Ulkovaatteissa ja kengissä ostan aina Ticketiä, Ver de Terreä, Timberlandia, joskus Reimateciä, kengissä Timberlandia, Eccoa, ylipäätään laadukkaita merkkejä aina siis kosteudenpitäviä ja ulkoiluun asianmukaisia.

Sisävaatteissa en pidä merkillä väliä, enkä esim. yhtään pidä siitä, että pienen tytön paidassa lukee superisolla GANT että kaikki näkevät, että kyllä on sadan euron trikoo tytöllä päällä :-) Eniten päätöksessä painaa se, että miellyttävät silmää, hyvät materiaalit jne. Tilaan todella paljon netistä, tanskalaisista nettikaupoista jne. esim. Tiny Minymo ja Minymo sekä Mini A Ture ovat olleet kivoja. Muutamia ihania mekkoja ym on cecilie Westiltä tytölle. Lisäksi jonkin verran on uusretroa Småfolkilta, Lindexiltä ja peruspaitoja h&M:ltä. Värimaailmassa olen tytöllä tykännyt eniten vaaleanpuna-pinkki-ruskean sävyt -yhdistelmistä tai sitten yhdistän retrotyyppiseen bodyyn yksivärisen alaosan tai vaikka farkkumekon tms.

Meillä on siis tällä hetkellä pienikokoinen tyttö pian 1v, käyttää kokoa 80cm joka on reilu, varmasti menee koko kesän ja ehkä syksylläkin vielä, tytöllä siis pituutta 73cm ja painoa 8kg.

Poika käyttää kokoa 110cm, 5v. Jos siis jollain löytyy pojalle sopivia juttuja, ehkä jo kokoa 116cm, niin saa tarjota :-)

Kommentoidakin saa, tai sitten vaan suoraan tarjousta meiliini :-)

tiltsu at windowslive.com

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko s-postia osoitteeseen currytofu@yahoo.com? Meillä on tällä hetkellä käytössä 98-104 ja kengissä 27, mutta voin ostaa varastoon vähän isompia. Asumme Helsingissä.

Vierailija
102/120 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei :)

Minkälaista vaatetta/merkkejä haeskelet? Meillä olisi 10kk tytöltä jäänyttä vaatetta aikalailla...nyt siirtymässä kokoon 80cm, jotain 74senttistä housua vielä käytössä. Osa enemmän käytettyä, perus käyttökamaa, osa siistimpää...merkeissä ihan hm, lindex linjaa, kuin jotain " merkki" vaatetta.

Isompi tyttö käyttää 116/122cm vaatetta joten ehkä sieltäkin jotain teille löytyisi jos maku natsaa.

Poika meillä käyttää kokoa 98cm, mutta pojan pienet möin juuri pois.

mutta lähinnä tuolle pienelle voisi löytyä. Kerrohan minkälaista vaatetta tytöillä tykkäät käyttää niin katsotaan löytyisikö meiltä tarjottavaa :)

Rva_Vilijonkka:

Täällä olisi tyttö 4,5 v (110-116 cm), poika 2v (92-98 cm) ja Neiti 1 kk (68 cm) Kivoja vaatteita vailla. Varsinkin pojalle kaivataan kivoja vaatteita, muuna kuin tummansinisenä/sinisenä ja ällöttävillä örkki- tai printtikuvilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meiltä löytyy kaksostyttöjen vanhoja vaatteita. käyttävät nyt kokoa 80/86cm. ja koska en pue heitä samanlailla, taitavat kaikki vaatteet olla lähestulkoon erilaisia. Pojan vaatteet (nyt98/104cm) menee jo kiertoon ja soa kiertää siskotkin.

Vaatteet ovat lähinnä H&M, Lindex-linjaa, mutta joitain " merkkejäkin" mukana. Toisella tytöllä usein vaaleanpunaista, toisella jotain kirjavaa ja räväkkää =) ja vaikka itse taisin tuon espoo-tyylin lanseerata ja sitä parjata niin todellakin, löysin poikani kaapista kasan slipareita, neuleita, rugby-patioja ym,, joita ei ole käyetty, kun poika itse ei suostu niitä pitämään ;))

Pk-seudulla ollaan

Vierailija
104/120 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko kuvata vaatteita vai haluatko myydä paikanpäälle tulevalle? Olisin kiinnostunut tyttöjen vaatteista, koko voisi olla 80-86 cm. Jos kuvaat niin useamman vaatteen saa laittaa samaan kuvaan :)

Osoitteeni on lasten@luukku.com

Vierailija
105/120 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään paljon noita perusvaatteita ruotsalaisketjuista, lisäksi Marimekkoa, retroa, Benettonia, Esprittiä yms kivoja lapsille sopivia värikkäitä vaatteita.

Laita s-postia nalleruu @ hotmail.com (välit pois) , jos löytyisi jotain :) Noille vanhemmille muksuille olisi tarve kosteussuojavaatteista ainakin, muukin kiinnostaa.

Vierailija
106/120 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi ylimääräisenä tytön vaatetta koossa 116 ja pojan koossa 98-104.

Meillä käytetään esim. Fablefantin, Phister & Philinan, Cecilie Westhin ja Katvigin vaatteita sekä muuta " sekalaista" tanskalaista. Ulkovaatteissa löytyy esim. Ticketiä ja Lenneä. Lisäksi ihan perusvaatetta tyyliin H&M, Lindex... Nyt olen valitettavasti ehtinyt jo joistain vaatteista hankkiutua eroon, mutta jos löytäisin muutaman vakiostajan, jonka kanssa vaatemaku matsaisi niin lupaan myydä ne tulevaisuudessa heille suoraan. :)

no_added_sugar@luukku.com

Vierailija
107/120 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vielä tuo koko 80/86cm käytössä, jos sitä nyt kaipaat. Toinen tytöistä on pienempi, joten menee vielä pidempään. laitan kuvia, kun saan kameran toimimaan

Vierailija
108/120 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän loppuviikosta käydä vaatteita läpi ja laittaa sitten meiliä...hm,lindex, benetton, esprit..ainakin löytyy :)

Retro ei meidän juttu, joten sitä ei meillä muuten kuin saatuna, marimekot menee suoraan siskolle.

Kesävaatteita kanssa viime kesältä...vaan jääköhän teille jo pieneksi? katson mitä kokoja, 68cm ainakin..

Sit löytyis merkkivaatteita myös jollekin..jotain sucrea, kenzoa, dkny:a, catimina..jotain muuta, en muista mitä nyt pienissä on. Kaipaako joku pienen tytön äiti/tyttöä odotttava merkkivaatetta? :)

Rva_Vilijonkka:

Meillä käytetään paljon noita perusvaatteita ruotsalaisketjuista, lisäksi Marimekkoa, retroa, Benettonia, Esprittiä yms kivoja lapsille sopivia värikkäitä vaatteita.

Laita s-postia nalleruu @ hotmail.com (välit pois) , jos löytyisi jotain :) Noille vanhemmille muksuille olisi tarve kosteussuojavaatteista ainakin, muukin kiinnostaa.

Vierailija
109/120 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle 80-86cm kesävaatteita oltaisiin vailla. Perusmerkit: Lindex, Kappahl, h&m, Esprit, Marimekko, Name-it jne... käyvät mainiosti. Jatkossa tarvetta 86cm sisävaatteista. Vaatteiden tulisi olla siistejä, mielellään yhden tytön käytöstä. Asutaan itä-suomessa. S-posti: on.ni.manni@hotmail.com. Tarjoa!

Vierailija
110/120 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa mielelläni myös vaatetta =) Pojalle koossa 104cm-> ja tytöille 86/92cm->

qvasi@luukku.com

Vierailija
111/120 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet kiertoon suoraan, mutta miten hinnoittelette?

Sen takia olen tykännyt huuto.netistä, kun ei tarvitse itse hinnoitella.

Meillä yhdellä pojalla käytettyjä pääsääntöisesti trikoovaatteita, 90% po:pin, paljon raidallisia ja kuviollisia. ulkovaatteena ticketiä ja ver de terreä, ruskovillaa jne.

Miten " luottomyyjänä" olette toimineet, laitatteko kuvia postitse, myyttekö ykstielleen vai pakettina, kertokaa vinkkejänne ja miten toiminut?

Vierailija
112/120 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia vaatteita sulla olis tarjolla?

Mä oon kiinnostunut monen kokoisista poikien vaatteista, varsinkin Po.pin vaatteista. Myös ulkovaatteet kiinostaa.

Olen valmis maksamaan siisteistä vaatteista hyvän hinnan. Jos kiinnostaa, niin laita s-postia osoitteeseen andoliniska@gmail.com

Vierailija
113/120 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet siis 86-92, pääsääntöisesti 92 cm.

Vierailija
114/120 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastattu s-postiin :)

Vierailija
115/120 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lukee niin mielelläni ostan retroa näille meidän tenaville (Mala, Moonkids ym ym) tytölle 86cm-> ja pojalle 98/104cm->

qvasi@luukku.com

Vierailija
116/120 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu tää luottomyyjä-asia. Haen siis myyjää jolla olis tytön vaatteita 98->. Merkkeinä käy oikeastaan kaikki. Paljon on H&M, Lindex, Kappahl. Mutta ns " merkkivaatteet" eli Gantit, Burberryt ja muut on tervetulleita. Ulkovaatteista ticket ja Reimatec, muutkin käy. Laitapa postia jos olemme samalla " aaltopituudella" .. =)

elli.salminen@jippii.fi

Vierailija
117/120 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oltas myös vailla luottomyyjää, vaatekoot 116-122 cm, nyt hakusessa n. 4-vuotiaalle tytölle kesävaatteet.

Mielellään ostasin yhdellä tytöllä olleita vaatteita. Siistejä, ehjiä ja tahrattomia vaatteita. Oulun kupeessa asutaan.

Vierailija
118/120 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 v tytölle, nyt 92 koossa, kesävaatteet varmaan 98 koossa, tosin tyttö on hoikka. Tykkään tanskalaisvaatteista (minimy, pippi ym.), myös ranskalaisia voi tarjota, ja mielellään värikkäitä (siis reilusti väriä). Myös Marimekkoa voi tarjota. Samoin hyvää välikausihousua tai haalareita koossa 98.

Myynnissä on Eccon koralli-vaal.punaiset sandaalit koossa 21, Kangaroon pinkit lenkkarit koko 23 (oli pieni koko, vastaa kokoa 22), tytön helleasuja, värikkäitä ranskalaisia ja tanskalaisia. On myös jotain ihan perus HM:ää & Lindexiä ym. Olen nyt kirjastossa, mutta tsekkaan tarkemmin vaatteeni kotona.

Asumme Vantaalla, mielummin treffit johonkin että voi nähdä vaatteet.

Vierailija
119/120 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etsiskelen myyjää, jolta löytyisi vaatteita pienelle pojalle koossa 62-68cm.Lempimerkkejä minulla on tällä hetkellä Timberland, Gant, Burberry sekä uusretrot kuten Molo, Småfolk jne.

aadanpoppoo@luukku.com

Vierailija
120/120 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkeinä lego, molo kids, h&m, lindex jne.

Kaikki vaatteet ovat hyväkuntoisia ja yhdellä lapsella olleita

jos kiinnostaa niin yhteyttä voi ottaa s-postiin

story3@luukku.com